dikki skrev:
Xp3rt skrev:
dikki skrev:
Nashet skrev:
Sativadominante pot- og skunkstrains (f.eks. haze) kan virke ret euforsiske og opløftende, hvorimod hash typisk virker en anelse mere bedøvende, hvis du altså ikke kan få fat i noget rød libanon (opturs-tjald

)
Så jeg ska få fat på "haze" eller "rød libanon"?

Ja eller noget dansk pot. Har jeg aldrig oplevet at blive sløv af (kun i store mængder)
Måske forstår vi forskellige ting ved at blive sløv? Selv hælder jeg til stoffer som LSD, Mdma, kokain og div. RC..
Det danske pot jeg plejer at ryge er ihvertfald sativa dom. og jeg bliver ikke sløv af det. Får lyst til at lave noget, normalt gøre rent eller flå hele cyklen fra hinanden og rense hver en del. Det gør jeg ikke med hash, der bliver jeg sløv og sidder og stener i sofaen
Rød libanon er vist ikke til at få i DK mere, men hvis du kan få fat i rene sativasorter (såsom haze) så er det vel at foretrække. Tror dog godt at du vil kunne nøjes med noget sat. pot. Kommer an på dine kontakter

Sort nepal er også en mulighed, bliver man høj af, men det kan godt være svært at finde noget der ikke er cuttet til ukendelighed (imo)