Mecka skrev:
Stonez skrev:
Spritkølet tjubang eller spand, er mine bud.
Jeg tror ikke at tjubangen (spritkølet eller ikke) er specielt økonomisk - mens man suger og giver tjubangen videre oser hashrøgen jo fra tjubanghovedet, og som sådan vil jeg tro at man mister en del. Bong, spand eller nål er mine bud for optimal udnyttelse af hash - specielt bongen er en relativt let og økonomisk måde at ryge, da alt mixet suges i ét sug, og mængden af spildt røg derfor er minimal.
Med det sagt, så er det sjældent at jeg ryger nogen af de økonomiske metoder - jeg foretrækker en god pind, spild eller ej. Det kan godt være at jeg sparer lidt penge i længden ved at suge bong dagen lang, men så vil jeg egentlig hellere spendere lidt flere penge og nyde min røg fuldt ud...
personligt bliver jeg mere skæv af tjubang end bong, og synes også vi får nogenlunde lige mange lunger som et bongmix, så jeg vil foreslå læder tjubangen

men alligevel har jeg lånt min tjubang ud og bong ud, fordi jeg synes det er svært at blive skæv af joints, efter tjubang

og det er jo ikke så hyggeligt.
vil ikke anbefalde dig spand, synes jeg er lidt for ulækkert, og kun til når man virkeligt ikke har joint papir eller noget at ryge på. Chillum er også godt, men ikke så godt når man ryger alene imo, og synes ogå der skal mere hash i en chillum så den smager rigtig godt