Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 13:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

Mecka skrev:
Stonez skrev:
Spritkølet tjubang eller spand, er mine bud.

Jeg tror ikke at tjubangen (spritkølet eller ikke) er specielt økonomisk - mens man suger og giver tjubangen videre oser hashrøgen jo fra tjubanghovedet, og som sådan vil jeg tro at man mister en del. Bong, spand eller nål er mine bud for optimal udnyttelse af hash - specielt bongen er en relativt let og økonomisk måde at ryge, da alt mixet suges i ét sug, og mængden af spildt røg derfor er minimal.

Med det sagt, så er det sjældent at jeg ryger nogen af de økonomiske metoder - jeg foretrækker en god pind, spild eller ej. Det kan godt være at jeg sparer lidt penge i længden ved at suge bong dagen lang, men så vil jeg egentlig hellere spendere lidt flere penge og nyde min røg fuldt ud...

personligt bliver jeg mere skæv af tjubang end bong, og synes også vi får nogenlunde lige mange lunger som et bongmix, så jeg vil foreslå læder tjubangen :)
men alligevel har jeg lånt min tjubang ud og bong ud, fordi jeg synes det er svært at blive skæv af joints, efter tjubang :) og det er jo ikke så hyggeligt.
vil ikke anbefalde dig spand, synes jeg er lidt for ulækkert, og kun til når man virkeligt ikke har joint papir eller noget at ryge på. Chillum er også godt, men ikke så godt når man ryger alene imo, og synes ogå der skal mere hash i en chillum så den smager rigtig godt

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Nr. 1: Glucol-afkølet tjubang sat sammen med 1½L colabong og isvand. Så bliver det ikke bedre :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
BisMann skrev:

personligt foretrækker jeg joints, da de er en DEL mere sociale end fks bonger... Men hvis man derimod har det lige godt med forskellige metoder, kan man da lige så godt se på hvor det rækker længst.. Kender da også folk dér bedst kan li' at suge bong..

ja, kan jeg selvfølgelig give dig ret i.. ryger da også selv bong... men synes stadig at det er et nederlag for hashen hver eneste gang at en person vælger at ryge bong hver dag... - og når du skal bruge så lidt som du skal med bong, så er det let at begynde på....

hashen bliver jo aldrig legalisert når man så ofte som man gør(jaja så ofte er det heller ikke) ser folk der ender ude i et misbrug...

og ud over det giver bong en ubehagelig hoste - hvis du nu ryger for meget...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]