Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 03:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
jeg spurgte tidligere i denne tråd om "almindelige" sunde og raske mennesker også kan have gavn af psykedelisk terapi. Nu har jeg så prøvet mit første LSA trip, og der er helt sikkert potentiale.

Nuvel, det var måske en smule off-topic :?

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Der er lidt sprogforvirring her:
Sticky er noget en moderator kan gøre et topic hvis det er interessant nok. Så bliver det ved med at stå øverst i det pågældende forum, selvom der ikke er skrevet i det sidst. På den måde forsvinder det ikke ned i glemslen om man så må sige.
Pm står for personal message og er den lille mail-funktion som er på boardet her.

Jeg synes det er rigtig fint at i vil gå sammen om at lave lidt "psykedelisk gruppe arbejde" sammen. Det kan man få rigtig meget ud af. Jeg har selv haft meget ud af, at være sammen med andre på trip hvor vi har sat ord på vores erkendelser, fortalt hinanden om hvor vi står i vores liv, osv.

Mht. om det er ulovligt... Nej, det er ikke ulovligt at planlægge at mødes og indtage psykedelika. Men det er ulovligt hvis i begynder at sælge stoffer til hinanden, -så planlæg evt. indkøb af stoffer et andet sted end på boardet! I er derimod velkomne til at skrive Pm´s til hinanden og planlægge at mødes.

Held og lykke!

Hilsen Fanny

Titel:
Psychedelia Sponsor

Hej Fanny og tak for din korrektion mht sticky og pm. Jeg har skrevet med et par stykker om at mødes, men det er ikke blevet til noget af forskellige årsager - og bliver det heller ikke for mit vedkommende den kommende tid.

Hvis nogen af jer skulle blive interesseret i ideen en gang så hører jeg gerne fra jer.

Titel:
Medlem

Der er en shaman i Kbh, John Russell Møller eller såen. Ham ka I sikkert få til at blive bisidder, for et honorar sefølig. Tror han vil være et rigtigt godt bud på en terapeut, også hvis man evt har lyst til at tage shroomz, mens han er ved ens side <3

Tjek han hp, søg på google, f*ckaz

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Fyn er fin
god ide, jeg ville også være interesseret i sådan en gruppe hvis den er blevet til noget

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
jeg har også tit tænkt på potentialet i sådan en gruppe, men jeg ender alligevel altid med at føle at jeg har det fint og blæser små ting op til noget stort.

En anden ting er, at det for mig ville være svært at åbne op for en gruppe af fremmede mennesker (hvilket jeg iøvrigt tror gælder de fleste), og desuden skal man passe på, at det ikke bare bliver en klub hvor man søger at være blæst :)

Når det kommer til stykket har jeg ikke rigtig nogen "store" problemer, andet end lidt stagnation og periodisk pessimisme ...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]