Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 04:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Odense
Hej. Har lige fået omkring 3000 frø af en bekendt, og skla til at dyrke noget af det, men har aldrig prøvet at dyrke det selv, så ville lige høre om i kunne fortælle mig hvordan jeg skulle gøre, og om der er nogle ting jeg skal passe på eller holde øje med.. Ved godt at det ikke er den bedste tid at gøre det i, men ville alligevel prøve..
Håber i kan hjælpe..

Mvh Blunt.. [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
lån hamp dyrkkernes håndbog på biblotekket eller køb hos www.thc.dk
og ha nogen klar til næste år,

de frø du har fået kan du lige så godt smide væk,

den der med at man har fået noget unkown frø af en bekendt holder ikk,

du skal selv købe frø.

goé frø er som real dyre og folk er for nærige til at bare slippe slanterne fra starten,

hvis man har 100 planter af nogle no name frø man bare har fået så er de måske lige så stærke som 5 frø du som du har købt og hey man kan altid lave cloner,

det er også alt alt for sent i år,
sommeren er forbi

Dedikeret medlem

brug søgefunktionen her på siden eller check disse tre links ud til en start: http://www.dcf.arevad.com/ http://www.cfmg.frac.dk/ http://www.overgrow.com/

Junior medlem

Det med at frøene ikke er noget værd, tvivler jeg nu lidt på. For jeg har set nogle af de planter han har dyrket med de frø. og de ser squ fine ud. Han plejer som regel heller ikke at have noget lort liggende, som regel altid kvalitet..
Tak for jeres svar.. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
men blunt hvis du vil til at dyrke nu skal du lige lave noget research först, for det er 100% den forkerte tid at dyrke udndörs nu, så hvis du vil igang nu skal du läse noget om indendörs dyrkning og skaffe di udstyr så det kräver lidt midler og viden, og hvis du alligevel skal have hele skunk aparratet op og köre så er det en lille investering at köbe optimale frö, vh. doeneg

Dedikeret medlem

@blunt, se om du kan skaffe lidt info om de strains baggrund.

hvem ved, måske er det en fed sort, som hører til i dcf frøbank sortiment?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
guffe jeg er ikke helt enig, ok hvis han bare har fået 3000 frö kan det jo godt väre fodder hamp, men hvis jeg skal dyrke jille jeg ikke gå ud og köbe frö jeg ville få dem af mine venner eller skaffe pot med frö, ok hvis der skal dyrkes seriös skunk og man ikke kender en som kan give en stiklinger vh, doeneg

Dedikeret medlem

arghh den der med at man kender en som kender en,

det er noget pis smid de forbandet frø væk,
og så betal de skide 100 kroner det koster for 10 frø,

du vil ikke fortryde det.

det er endnu mere skod at bruge en hel sassong på at finde ud af at de frø manhar fået bare er nogle indavlet sativaér som aligevel ikke når at blive helt ferdig, og så heller så med 800 g af den goé ryger end at stå med 8 kilo blade med impoteændte topskud,

det er alsår sucks
køb heller nogle indica krysset niravana frø thc så,

dyrk dem under lysstofrør den førdste stykke tid og så sæt dem i blomst til når den danske sommer kommer og så håb på at de bliver i blomst ellers kan man dække til winduet/ drivhuset til sådan at de bliver i blomst og så håbe på godt resultat.

så kan man faktisk godt lave noget godt bobble back/ryst som man kan blande sammen med nogle blændet topskud til noget okey hash det kan godt la sig gøre her i dk,

men folk er som real for næreie i førdste omgang og så ender det altid med et dårlig resultat fyldt frø og blade. arghh

skal du gøre skal du gøre det ordenligt ellers kan du li så godt la være.

du kan evt evt bruge cloner og så nippe skudne så planten bliver mere busket

fuck sativa i dk

Dedikeret medlem

sikke en spand lort at lukke ud, du aner ikke en skid om de strains [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Dedikeret medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af eb:
sikke en spand lort at lukke ud, du aner ikke en skid om de strains [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

din f...... hippi,

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

jaja jeg ved da godt at jeg ikke ved hvilken sort det er men hvis vedkommene selv vidste det så vil han sku skrive det han havde 3000 frø, og hvis han ikke ved hvilke det er så er det fordi det er noget unknown halløjsa som ikke er navn givet eller kendt og sikkert impotendt fodder hamp.

han kan lige så godt dyrkke noget ordenligt
fra starten af,
det da træls at dyrke 50 planter og så bagefter så med tanken at alle 50 planter kunne have været 20/30 gange bedere ud af det samme arbejde bare fordi han ville spare det der svare til 3 gram standart,

Dedikeret medlem

fuc.... psc.. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

der er noget der tyder på at manden ikke ved hvad han har at gøre med også vil jeg naturligvis også anbefale ham at skaffe nogle bedre frø, ex gennem dcf frøbank.

Junior medlem

2 ting.

1. Jeg har plantet indenfor.
2. Jeg tror squ at frøene er iorden. har probbet dem i "blød" med noget fugtigt papir og tallekerne, og de spirer fint, og har lige været inde og kigge på nogle af dem, og et par stykker af dem er begyndt at komme op ad jorden nu. Så alt i alt vil jeg nu sige at jeg er tilfreds med dem, ved nu heller ikke om jeg har tænkt mig at ryge dem, da jeg prøver at stoppe/ er stoppet faktisk, men det sker da en gang imellem at jeg lige fyre op under sådan en joint, hvis jeg er i humør til det.

Kunne bare godt tænke mig at prøve at dyrke det selv..

Men tak for svarene..
P.S. Er der forresten nogle der ved hvor tit de skal vandes og om de skal have meget vand eller lidt, indtil videre har jeg kun vandet dem en gang, og det var i dag, og der gav jeg dem ikke særlig meget.. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

det lyder til at du skulle andskaffe dig hampdyrkkerens håndbog......
selv om den er gammel,
kan du stadig væk lære de banale ting,

de frø du har plantet for du intet ud af nu,
om ikke andet kan du være uheldig og få en bøde hvis du bliver hapset eller eller næremere en lille advarsel,

det nemlig for sent at dyrkke cannabis på denne tid af året,
dine planter bliver ingen gang værdig med vokse fasen og de kommer højst sansynlig aldrig i blomst med mindre du køber en hps lampe og hvis du så gøre det så skal du ihvertfald få fat i nogle andre frø så du ved hvad du har med at gøre,

jeg ked af at skulle ødelægge dine drømmer,
men sådan her er virklighed sku
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Århus
Nostalic> Prøv at være lige mere positiv. Det der kan vi ikke bruge så meget.

Når du så er blevet lidt mere positiv, kunne du prøve at læse hvad han skriver; At han har plantet indenfor. Så hvorfor skulle de ikke blive til noget, hvis han bare holder dem indedøre ?

Dedikeret medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af TruckerMuffin:
Nostalic> Prøv at være lige mere positiv. Det der kan vi ikke bruge så meget.

Når du så er blevet lidt mere positiv, kunne du prøve at læse hvad han skriver; At han har plantet indenfor. Så hvorfor skulle de ikke blive til noget, hvis han bare holder dem indedøre ?
<HR></BLOCKQUOTE>

jeg er bare realistisk tm.
det er ikke om de har stue temp der gøre forskællen det er mængden af lys og som se ud af det windue så er ferien forbi,

han kan da godt anskaffe sig et per lystoff rør og give dem 18 timers lys men hvad så med blomstningen hen af gang i november/december/janauar,

det bliver ikke til noget tm høre jeg da godt sende dig nogle frø som du kan plante inddørs,

jeg er da frisk nok på et vædemål
så længe der ikke bliver brugt hps
du kan da selv spørge gud og hver mand.

det man mener med inddørs er at man bruger hps lamper som sol.

det er ikke for at være sur og negativ det er den barske virklighed,
jeg ville da også ønske at man kunne dyrkke året roundt inden for unden en hps,

så ville folk da i det mindste spare de penge

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]