Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 14:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Århus
Øhhh er lidt grøn på det område, men kan man dø af at ryge en joint???

Har bare hørt at kaffe er rimeligt farligt...

Obe wan ka knalley, dønt forgety to Log-outy.....

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Nej du kan ikke dø af at ryge en joint...
Medmindre du selvfølgelig propper gift i den, prøver på at ryge den i den lokale ZOO-isbjørnegrotte, på bunden af marianergraven eller noget andet tilsvarende... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

VH Jonas!

[ 24 Juli 2003: Besked ændret af: MuscleBundt Aka. *Censur*-Master! ]

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
1. narko er dog det klammeste ord jeg længe har hørt... Ingen, og jeg siger INGEN, skal kalde min hash og min joint for narko... ellers hjerneslag! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

2. Hvis man kan dø af hash, så sad jeg ikke ned og skrev det her lige nu [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] men husk på, at din krop og hjerne ikke vil fungere optimalt i nogle dage... det er det eneste negative ved hash.

Jeg er i en sportslejr lige nu, og min værelseskammerat havde hash med, og spottede mig på en eller anden måde - han følte at jeg røg. Men vi røg en 3-4 gange, sov 5-6 timer, og så var det ud og knokle på fodboldbanen efter morgenmaden... og der har faktisk ikke været de helt store problemer! Overraskende nok.

Jeg blev engang pænt fucked af hash, fordi jeg røg overdrevet meget og drak over en halv flaske tequila selv på under 5-10 minutter, og 2-3 øl.. så jeg bad selv om det [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] var ikke helt normal i 2 måneder, men et eller andet sted var det det hele værd. Jeg lærte meget af min "rejse" med den kombination. Læs evt. min triprapport under Cannabis "Adolf Hitler og afrikansk jungle".

Tænk mindre! Ryg din hash! God ryger! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Nowhere
Narkohasss er DØDSENS farligt!
Men alligevel tager de unge i dag jo hasss i arme og ben...

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

skal lige prøve en hashnål [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Århus
Det er faktisk slet ikke noget at spøge med sådan noget Hashis-værk, jeg kender 9 der er døde af det. Det var vist noget med at det hed "Standard", skulle være VILDT stærk, lammer dit hjerte ØJEBLIKKELIGT!!! [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jep pas på med det! jeg tog engang 20 mg "standard" og jeg var fucked i næsten 14 dage bagefter, er desværre totalt hooked nu, kan slet ik stoppe... [img]images/smiles/icon_redface.gif[/img]

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

hmm, hvad snakker I om? Hashnåle??

Dedikeret medlem

det der hedder kif(sikkert forkert stavet)er stærkere end lsd25 og dansk ingefær til sammen [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

og det er cannabis? lyder lidt sindsygt... har aldrig hørt om sådan noget før. [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Medlem

@ aliaarhus
Det er jo det alle de forbandede narkomaner tager. De sku' sænds' u' åv en ø' ø!!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
Jeg har lige set noget med at det helt nye skulle være maryjahnna, man ryger det på noget der hedder en tjuhbong, der skydder røgen direkte ned i lungerne. Det lammer centralnervesystemet totalt, lungerne klapper sammen og man dør af iltmangel, i voldsomme spasmer der minder om et alvorligt epileptisk anfald, i løbet af 1 minut. De få der har overlevet er først gået fuldstændig basærk, for derefter at blackoute og i sidste ende, er endt som grøntsager på den lukkede.
Jeg har hørt om en der smadrede hele lejligheden med et baseballbat, incl. sin mor, hvis hoved han iøvrigt havde forsøgt at blænde i blænderen, derefter slog han dørene ind på samtlige lejlighedder i opgangen og smadrede dem og deres beboere med liget af sin mor. Da pollitiet ankom, sad han savlende og med et tomt blik i ansigtet, i en af lejlighedderne og så Oprah Winfrey talkshow!
Det er sku' skræmmende hvad narkotika, kan gøre ved ellers velfungerende unge mennesker.
Hold jer fra maryjahnna!

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

@Dr. Otling:
Jeg kan allerede, ud fra din beskrivelse, forsikre dig om at denne mand burde være dømt sindsyg INDEN han tog det. Han kan da umuligt være velfungerende hvis han kan gøre sådan noget. Men jeg har kun én ting at sige: [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Men cannabis skal kun indtages på to måder: Enten ved rygning eller oralt. Som der blev sagt før, her på boardet: bong er kun for dem der har råd til 1g 20'er eller noget i den stil [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

hash skal være økologisk og ingen tilsætningsstoffer [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] og selvfølgelig skal det behandles med respekt... dvs joint/oralt! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

lol hvor en gange pis lukke ud .nu er der da en masse der er godt forvirret [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

jeg har hørt at man ved at varme omkring 300 gram god nossepolle godt og grundigt op i en bukselomme eller andet, for derefter at forme det til en dildo/penisagtig ting og indføre det analt, skulle være noget nær den optimale dødsoplevelse.

Medlem

Geografisk sted: nordjylland
Weedfield>
hvor har i det der fra? der var også en anden der engang skrev

"Obie wan ka malley har slugt 8 knalley, fågt i skalle"

har undret mig lig siden over hvad det var for noget - lyder rimelig sort [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
næææ jeg mener bestem at det skal indtages nasalt! [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Dedikeret medlem

lyder som malk de koin

Medlem

Geografisk sted: Westside Brabrand
Obie wan kanoebi er fra starwars. ka malley har slugt 8 knalley, betyder at malley har slugt 8 knalder, fågt i skalle, jo -eb- det er fra MDK, sådan går det når man ikke logger ud, efter man har lånt DH's nye slæde.

Medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Men cannabis skal kun indtages på to måder: Enten ved rygning eller oralt. Som der blev sagt før, her på boardet: bong er kun for dem der har råd til 1g 20'er eller noget i den stil

Nej, nej, nej... Hvor svært kan det da være at lære?
Hash er dødeligt og er egentlig at betragte som et af de hårde stoffer.
Det giver, ligesom så mange folk her har påpeget (læs dog hvad der står!), den bedste virkning hvis det bruges nasalt (snif), intravenøst (indsprøjt), eller analt (i nummeren) for dem der har råd til at købe så meget maryjahnna.

**WARNING**
Analt brug, fører til døden, med en træfsikkerhed på ca. 90% for den typiske europæiske mand. Det skulle, som nævnt her, være en fantastisk dødsrus, men er altså det rene selvmord.

Alle oplysningerne er videnskabeligt dokumenteret, af et forsker team på Princeton i USA.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]