Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 17:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Vil lige starte med at sige det ikke er noget alvorligt problem, men stadig noget der irritere mig en del. Hver weekend hvor den har fået med enten amf, kix, eller coke (oftest amf), når jeg så sidder natten til søndag og posen er ved at være tom (og virkningen ved at holde op) falder mit humør helt, og jeg synes min weekend er spildt, så kan jeg gå indtil tirsdag og tænke at nu holder jeg en pause, men det ender med at jeg falder i om fredagen igen :roll: ... Sådan har det kørt i vel snart 4 måneder nu, hvor det er de færreste weekender som har været helt clean.. Ved ikke helt hvad jeg ville frem til med dette topic, måske høre om der er nogen der har det på samme måde :?: :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Sådan går det for de fleste, når man er for hård ved krop og sjæl, og de tre substanser du nævner er vel nok dem der tærer hårdest. Eneste løsning er at skære ned på forbruget eller helt lade vær, held og lykke med det!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Nu ved jeg jo ikke om du går op i HR, men som sagt er de tre stoffer du nævner jo alle med ret stort "tømmermænds-potientiale".
Så måske det var smart at starte med at skære lidt ned på forbruget.
Ellers kunne du jo begynde at bruge din søndag på fx at løbe en tur, træne osv.. Det er godt at få svedt! Og så spis noget sund mad og stop hovedet fuld af vitaminpiller, 5-htp osv.
Eller begynde at tage nogle stoffer der giver mindre tømmermænd... Har selv døjet med nogle grumme tømmermænd en gang imellem, og besluttede derfor at droppe amf helt. Det er simpelthen ikke det værd...

Men held og lykke med det!

Vh. SpuN-

Titel:
SpuN- skrev:
Eller begynde at tage nogle stoffer der giver mindre tømmermænd...

Kom med nogen forslag her :D ?

Har aldrig dyrket motion eller andet efter en amf tur.. Vil jeg da prøve, skal lige siges at amf'en er det eneste af de ovennævnte ting som har givet mig "tømmermænd" :!:

Titel:
Dedikeret medlem

Psykedeliske stoffer kunne være en mulighed.. Eller evt. GHB/GBL, 2c-b var også en mulighed.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
pas på med gbl/GHB, det har et stort misbrugspotentiale.

Titel:
Site Admin

Hvis du har adgang til det(desværre er det meget sjældent), er 4-methylaminorex et godt valg inden for opkvikkende stoffer. Misbrugs potentialet er langt mindre (af personlig erfaring) end amfetamin og kokain og tømmermændende er næsten ikke eksisterende.

*suk* Hvorfor sender knark bagmændende aldrig ordenlig narko på markedet :D

MVH
KenIshii

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Du fik svaret fra Entheo, omkring de stoffer der ikke rigtigt giver tømmermænd.
Men ja, pas lidt på med GHB. Efter en enkelt dose eller to i løbet af en aften, vil jeg vove den påstand, at man ikke kan mærke det dagen efter. Men som der bliver sagt, er misbrugspotientialet rimelig stort. Og så giver det rimelig mange psykiske tømmermænd.
Men kunne da forestille mig, at dit humør heller ikke altid er i top efter MDMA?
At gå/løbe/cykle/træne gør både kroppen og sindet glad ;)

Nu skal jeg ikke selv virke for hellig. Dyrket heller ikke så meget sport, men det sker da af og til efter indtagelse af "lammer-stoffer"!

God tur 8)

Titel:
Til Spun-

Hvis bare jeg får sovet har jeg det faktisk ganske fint dagen efter en tur på kix.. Men hvis jeg ender med at holde den kørende efter en tur på kix, altså slutte natten af med at tage amf, og altså ikke få sovet, så har jeg det ikke specielt godt dagen efter...

Ja, i nævner godt de typer der, tror bare ikke jeg har mulighed for a få fat i det, men det er jo mit problem :lol: :wink:

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The Brainforest
Havde det også engang sådan. Hver evig eneste søndag skulle jeg sidde og tænke på hvordan jeg kunne forhindre at mit humør forsvandt helt, fordi det føltes bare somom det blev ved med at blive værre for hver weekend. Det behøvede ikke engang være specielt vilde ture, men jeg har altid haft voldsomt mange tømmermænd.

Kunne gå rundt og have det træls indeni hele ugen, men mere eller mindre ignorere det. Indtil søndag. Den har især været slem ved noget alkohol/amf(/coke) mix.

Fandt ud af at det jo ikke kunne bruges til noget, og fandt ud af at jeg kunne hygge mig meget mere og få mere ud af tiden, og dermed være mere positiv over hvad jeg gik og lavede, sammen med mine venner hvis vi bare tog det stille og roligt, og ikke følte pligt/lyst til at skulle gå ud og lamme os med alkohol og/eller amfetamin f.eks.

Ved ikke om du kan bruge det til noget, men min erfaring er siger bare at det absolut ikke gør noget at slappe af. Jeg slapper tit bare af derhjemme fredag/lørdag aften sammen med en enkelt ven eller to. Så ryger vi lidt cannabis og så kører snakken (den gode, men også den dumme) derudad indtil vi vil i seng. Ikke at man behøver at bruge cannabis.

Folk der fester meget er fair nok, men nogen fyrer den altså tit lidt for meget af, og brokker sig derefter over bivirkninger og sådan. Det er da træls der skal være bivirkninger men sådan er det nu engang. Prøv at slappe af noget oftere, så bliver de vilde rusture også meget sjovere, når de forekommer lidt sjældnere.

Sæt noget godt musik på. Tænd noget hyggeligt lys. Sæt dig/jer behageligt, og nyd at din krop fungerer, og ikke er inficeret med mdma eller speed :)

Hygge. :peace:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]