Havde det også engang sådan. Hver evig eneste søndag skulle jeg sidde og tænke på hvordan jeg kunne forhindre at mit humør forsvandt helt, fordi det føltes bare somom det blev ved med at blive værre for hver weekend. Det behøvede ikke engang være specielt vilde ture, men jeg har altid haft voldsomt mange tømmermænd.
Kunne gå rundt og have det træls indeni hele ugen, men mere eller mindre ignorere det. Indtil søndag. Den har især været slem ved noget alkohol/amf(/coke) mix.
Fandt ud af at det jo ikke kunne bruges til noget, og fandt ud af at jeg kunne hygge mig meget mere og få mere ud af tiden, og dermed være mere positiv over hvad jeg gik og lavede, sammen med mine venner hvis vi bare tog det stille og roligt, og ikke følte pligt/lyst til at skulle gå ud og lamme os med alkohol og/eller amfetamin f.eks.
Ved ikke om du kan bruge det til noget, men min erfaring er siger bare at det absolut ikke gør noget at slappe af. Jeg slapper tit bare af derhjemme fredag/lørdag aften sammen med en enkelt ven eller to. Så ryger vi lidt cannabis og så kører snakken (den gode, men også den dumme) derudad indtil vi vil i seng. Ikke at man behøver at bruge cannabis.
Folk der fester meget er fair nok, men nogen fyrer den altså tit lidt for meget af, og brokker sig derefter over bivirkninger og sådan. Det er da træls der skal være bivirkninger men sådan er det nu engang. Prøv at slappe af noget oftere, så bliver de vilde rusture også meget sjovere, når de forekommer lidt sjældnere.
Sæt noget godt musik på. Tænd noget hyggeligt lys. Sæt dig/jer behageligt, og nyd at din krop fungerer, og ikke er inficeret med mdma eller speed

Hygge.