Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 15:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Det er vel ens egen sag, om man synes andre skal vide, man ryger!

Får man røde øjne af at ryge hash?

Jeg vil give Sir Haze ret i at det er groteskt at hælde kemikalier i øjne fordi man ikke tør tage konsekvensen af at ens forældre finder ud af det.

Og come on hvad er det lige der kan ske ved at de ved du ryger så tager de dine lommepenge? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Det er fair nok at holde det skjult i hendhold til sit arbejde, men venner og familie - det kan da være et fedt. hallooo det ikke crack vel!

MVH
Piercer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

PS. får du stadig lommepenge er du ikke gammel nok til at ryge hash ellers få et job.

PPS. Hvorfor ikke bare smutte i matas og sige jeg skal ha noget eye-lite til mine bong øjne? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Sønderjylland
Kom lige til at huske på en gang for en 5 år siden, da jeg røg sammen med en af mine venner. Han brugte eye-lite, men hældte noget i retningen af en halv flaske i hvert øje, så de blev helt blå.
Begefter var det min tur, men da jeg i forvejen ikke er vild med at tage øjendråber, fik jeg vild nøjer på da han prøvede at hælde det skidt på mig [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Århus
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Piercer:
Det er fair nok at holde det skjult i hendhold til sit arbejde, men venner og familie - det kan da være et fedt. hallooo det ikke crack vel!
<HR></BLOCKQUOTE>

Nej du har ret det er ikke så slemt at ryge hash, og de forældre som selv har prøvet og kender til stoffet vil ikke syntes det er et problem , men hvis man har forældre af den bund konservative slags. Som mener at Heroin og Hash er stort set det samme kan det være det letteste for begge parter bare at holde det skjult!

Junior medlem

Geografisk sted: Svendborg
"Hash er den direkte motorvej til heroin; der er ingen mellemstationer. Bare én joint vil smadre dit liv!"

Så har I vel nogenlunde fattet, hvad mine forældre synes om cannabis! Jeg fortalte dem selv, at jeg røg hash, og det er jeg stolt af. Der har været enkelte, større diskussioner siden (godt og vel 1½ år siden nu), men nu har jeg i det mindste ikke noget at skjule. Hvis man spiller med åbne kort, kan modspillerne ikke blive overraskede af éns træk.

Insane psychedelia user!

Jeg holder nu altså på at det kan være fornuftigt nok at skjule at man ryger. Der følger automatisk fordomme og forfølgelse med når man afslører sådan noget....

Hvis man begår en fejltagelse, er i dårligt humør, er lidt træt, eller andet, så vil hash'en automatisk få skylden.

Det er en klassiker [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: Aalborg (9210)
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Xp3rt:
Little Horn... Har jeg også gjort, men det var bare med et bassin. Stak hovedet ned i vandet og sagde at jeg skulle prøve at se om jeg kunne trække vejret. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Var godt og grundig skæv. Men det smarte var at der var klor i vandet, og klor og øjne er ikke så godt sammen, så der havde jeg en undskyldning. Men jeg kunne jo ikke gå og dyppe hovedet hvert andet minut i karret... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Og da der kom flere og flere til festen som jeg ikke kendte, var det lidt svært at forklare hvorfor at mine øjne var *fucking* røde... [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]
<HR></BLOCKQUOTE>

At man har røde øjne efter man har røget er ingen skam! bare stå ved det!
Jeg vil personligt mene at man ikke skal ryge hvis man ikke tør/gider at andre skal finde ud af det!?

Hefty!!! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]