Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 18:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 53 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nowhere land
309 underskrifter på næsten en uge, det var da ikke særligt meget.
Faktisk synes jeg det er utroligt lidt, og 10.000 underskrifter når vi da aldrig hvis det fortsætter i dette tempo.
Jeg har meget svært ved at tro på at vi kun er 309 der er imod ribemodellen, så enten må det være fordi vi slet ikke har gjort nok for at sprede budskabet, ellers må det være fordi mange folk ikke vil stå frem ved navn, hvilket dog virker lidt slapt.
Måske ville det være en ide at skrive i denne tråd, hvilke forums man har spredt budskabet på.
Er der nogen der har skrevet det ind på nogen af de mere benyttede forums og nyhedsgrupper som f.eks DRs debatforum?
Selvom der nok er en del af de folk som kommer de steder der ikke vil skrive under, kan det kan jo ikke skade at linke til indsamlingen, man kan jo ikke på indsamlingen se, hvor mange der har valgt ikke at skrive under, så det er vel bare om at linke fra så mange steder som muligt.

Personligt tror jeg heller ikke på at en underskriftindsamling vil gøre den store forskel, men jeg synes da det mindste vi kan gøre er at vise hvor mange vi er, der ikke vil gå med til den slags!

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Ja, hvad helvede sker der for fornuften. Er det virkelig korrekt at størstedelen af danmarks tjaldrygere, sidder og gnider deres små nolfedtede og tilsodede pølsefingre, venter på den næste spandfed alt imens dem, som synes de vil bestemme over alt og alle, sidder og laver grundlovsstridige ændringer?
Ikke fordi jeg tror at en bunke underskrifter nødvendigvis hjælper situationen, men det giver da et hint om hvor mange borgere, der er utilfredse med situationen!

Hurra for demokratiet og for Ribe-Modellen :roll:
Husk at "nak" en panser, inden vedkommende får taget dit pap fra dig :evil:
Hvis du ikke er meget for at gå efter en tjenestemand i funktion, så kunne du i stedet gå efter de relevante lokalpolitikere, der har været med til at acceptere idiotien. Det giver kortere tid i spjældet :)
I´ll go haunting!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
CannaChem skrev:
Ja, hvad helvede sker der for fornuften. Er det virkelig korrekt at størstedelen af danmarks tjaldrygere, sidder og gnider deres små nolfedtede og tilsodede pølsefingre, venter på den næste spandfed alt imens dem, som synes de vil bestemme over alt og alle, sidder og laver grundlovsstridige ændringer?
Ikke fordi jeg tror at en bunke underskrifter nødvendigvis hjælper situationen, men det giver da et hint om hvor mange borgere, der er utilfredse med situationen!

Hurra for demokratiet og for Ribe-Modellen :roll:
Husk at "nak" en panser, inden vedkommende får taget dit pap fra dig :evil:
Hvis du ikke er meget for at gå efter en tjenestemand i funktion, så kunne du i stedet gå efter de relevante lokalpolitikere, der har været med til at acceptere idiotien. Det giver kortere tid i spjældet :)
I´ll go haunting!

My Niggah!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: 2400 Kbh NV
Jeg synes det er et godt initiativ TheBo. Men jeg tror det ville være en rigtig god idé at skrive nogle læserbreve også. En hel masse af dem. Der er intet forbudt i at én person skriver 15 forskellige læserbreve med den samme pointe og får 15 forskellige venner til at være afsendere på dem. Og det betyder altså noget. Der er mange der læser læserbreve. Også mange politikere. Og det kan være med til at sætte en diskussion på dagsordnen, eller til at motivere politikerne til ikke at gå videre med noget, fordi de lurer at stemningen er imod det.
Så kan det også være en god idé at oprette en forening (det tager ikke lang tid) og sende en pressemeddelelse ud om hvad det er man mener. Send den til diverse debatprogrammer som fx. P1 Debat og følg op ved at ringe til redaktionen og argumenter for at emnet tages op.
Så kan det være at du ende i studiet med Lene Espersen. Og så skal du bare give hende en lussing, så har du al sympatien.

Titel:
Medlem

Hvar inde for at gi min underskrift men siden var åbenbart gået ned..

Titel:
Dedikeret medlem

Som jeg havde forventet... det ser ud til, vi må give op her. 341 underskrifter, og den kommer nok ikke meget længere. Enten er folk ikke klar over, at indsamlingen eksisterer, ellers har angsten for rusmidler atter sejret over fornuften. Jeg er overbevist om, det er det sidste.
Jeg regner med at lukke indsamlingen snart. Surt nok. Men som sagt som forventet.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Pfffft! :roll:

Titel:
Medlem

Boykot systemet KØR UDEN KØREKORT!

Dette mener jeg helt seriøst!

Jeg har ikke længere noget kørekort pga. sprit kørsel og køre ikke bil!

Men hvis jeg bliver straffet for en forbrydelse jeg ikke har udført endnu så vil jeg godt nok skide det kørkort et stykke og køre uden!

Mvh Tom.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
TheBo lad underskriften kører indtil slutningen af jan 07, så skal jeg gøre mit bedste for at sprede budskabet..

Nogle der ved hvor man kan købe billigt "plakat lim"?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Entheo skrev:
TheBo lad underskriften kører indtil slutningen af jan 07, så skal jeg gøre mit bedste for at sprede budskabet..

Kan du ikke bare bokse noget tapetklister ud af Røverkøb?

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
R. Girk Rockerkool skrev:
Entheo skrev:

Kan du ikke bare bokse noget tapetklister ud af Røverkøb?

Kunne jeg selvfølgelig også, har ikke erfaring med det, så har ikke rigtig nogen idé om hvad man kan bruge.. Men tapetklister lyder fornuftigt og billigt.

Titel:
Dedikeret medlem

Ja, det var jo ikke den store succes med underskriftindsamlingen, men det var jo forsøget værd :-) Til gengæld har jeg lige fået denne mail:

--------------

"Jeg er tidliger exnarkoman og jeg har en gammel sag kørene ved politiet om at de engang tog mig med 0,08 gram heroin nu har jeg fået hus og læreplads som mekaniker og rør ikke stoffer mere. Og nu vil de inddrage mit kørekort i et halvt år og i mens de skal tage de urinprøver må jeg ikke køre bil og hvad så uden mit kørekort ingen læreplads. Efter jeg har kikket på de sider her tror jeg vil prøve den i retten så vi kan få dette her vandvid stoppet
Hilsen **************"

-------------

Det ville simpelthen være fedt, hvis vedkommende rent faktisk får den prøvet i retten. Så har indsamlingen jo alligevel gjort sit :-)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

TheBo skrev:
Det ville simpelthen være fedt, hvis vedkommende rent faktisk får den prøvet i retten. Så har indsamlingen jo alligevel gjort sit :-)

Ja, lad os krydse fingre for det. :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 53 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]