Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 15:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
hej Bad Zoda
ja jeg kende det alt for godt .man blive næsten nød til og skifte .lidt ind i mellem jay og de andre ryge-instrument.og drakke en masse varm så du kan hoste alt det bong slim op igen .selvom det er ulække .
men det beste er nok og holde pause helle holde helt [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
mvh trold

[ 08 Juli 2003: Besked ændret af: trold|idle ]

Medlem

Geografisk sted: Århus
Jeg vil give Rylle ret Bongen er hashrygernes kanyle og et helt igennem frastødende ryge instrument! Men jeg elsker den nu personligt stadigvæk! for man kan aldrig blive halvt så skæv af en joint som man kan med et godt stort bong hovede. så må man jo bare leve med sort slim der skal hostes op af lungerne og den vamle smag.
Med hensyn til bæ-munden plejer jeg at købe en af de plastik citroner med koncentreret citron saft og sprøjte et pift i munden lige efter man har røget, det er surt afhelvede til men det virker! og du vil aldrig få bæ-mund igen [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Utopia
Som smurf ville ha sagt; RYG BANG! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Rumhullet
Der støder vi så på problemet, hvis man ryger skunk eller pot primært, er der ikke andre alternativer end bong og joint, ikke bang eller chillum.

Men ja bong skulle give en det ene og det andet...

MoS [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

@bad zoda, det lyder som om du har et seriøst misbrugsforhold kørende. kan du ikke lige fortælle os hvordan du er kommet så galt afsted?

Junior medlem

Geografisk sted: Trillehakkeren(århus v)
Nu forholder det sig sådan, at jeg sover 35cm fra min Bong, så tro mig når jeg siger at Det med at ryge/sove/vågne/ryge/sove/vågne, det er et natligt tilbagevendende syndrom og har været det i 7 år. Så må i forstå at det altså medfører, hvad jeg har valgt at kalde BÆ-MUND. Kun øl, cola, soft-ice, eller de altoverskyggende SKITTLES, kan dræbe en gusten BÆ-MUND. er der nogen der har kommentarer, eller andre forslag til, hvordan man kommer af med sin BÆ-MUND? [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Holder op med at ryge bong...? Det er sku også det mest usle instrument man kan bruge... Hash skal nydes, ikke vold-bolles i røven af et klamt ryge-instrument...

Prøv du at tage en tur i svømmehallen kammerat. En af mine gode venner, der har været i selvsamme situation du er i nu med at ryge bong, fik vand i lungerne. Han kunne mærke det, når han var i svømmehallen, hvordan det skvulpede rundt i hans lunger. Han kontaktede sin læge, og efter en lille indlæggelse fik han pumpet 11 ml sort grumset beskidt vand op af lungerne... Siden den dag, har han aldrig rørt en bong.

Bong, er kun for low-life newbies, der kun har råd til eet gram standart...

Det er min ærlige mening om det!

- Rylle

Junior medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Bong, er kun for low-life newbies, der kun har råd til eet gram standart...
Det er sgu sødt af dig at kalde mig newbie, efter 7 år [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] . Men nu forholder det sig sådan, at der findes måder at filtrere sin bong, eller vandpibe om man vil, men Det skal da lige siges, at jeg da udmærket er klar over tha risks, bong skal snart på hylden og frem med Chillum/Rør og roach`es.

Og til :
"råd til eet gram standart..."
Så skulle du bare vide [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Men ville da lige sige til Rylle, at jeg er ked af det med din ven, har selv hørt lignene historier, men som sagt, så passer jeg godt på mig selv(En tur til vesterhavet og stil dig på en klit, med åbne arme og SUG al den friske havluft ned i lungerne, så kan din krop i 8 måneder igen).

DISCO [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Utopia
Citat:
Originalt postet af Bad Zoda: er der nogen der har kommentarer, eller andre forslag til, hvordan man kommer af med sin BÆ-MUND?

Børst tænder...? [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af MoS:
Der støder vi så på problemet, hvis man ryger skunk eller pot primært, er der ikke andre alternativer end bong og joint, ikke bang eller chillum.

Men ja bong skulle give en det ene og det andet...

[b]MoS
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img][/B]<HR></BLOCKQUOTE>

hej mos, vi ryger da tit skunk på bang (60 cm læder satan) det kan man da sagtens, kig forbi odense så skal jeg overbevise dig [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
vil give Rylle ret... hash skal nydes, og ikke voldkneppes. Jeg har fuld forståelse for at folk ryger det for at blive totalt hamrende skæve, og det kan jeg godt forstå - men prøv istedet hashkager, hashboller eller lignende istedet. En LILLESMULE sundere... mon ikke? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

prøv lige at gå topic igen please [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Junior medlem

Insanity Test

Junior medlem

Citat:
@bad zoda, det lyder som om du har et seriøst misbrugsforhold kørende. kan du ikke lige fortælle os hvordan du er kommet så galt afsted?

Glad for at du spørger eb [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] .........
Syntes næsten det burde være startskudet, til at starte et nyt topic, så jeg vil lige spise lidt mad(måske), derefter; en lille(stor) bønne, og så vil jeg prøve at svare på dit, så udmærkede spørgsmål...

*Keep on trucking*

Medlem

Geografisk sted: Herfølge
er det ikke ret usundt [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 11 Juli 2003: Besked ændret af: eb ]

Dedikeret medlem

jeg synes ikke rigtigt det bliver til noget bad zoda? har du fået kolde fødder?

tyspik bong ryge ;D
ej har selv være der [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Junior medlem

Citat:
jeg synes ikke rigtigt det bliver til noget bad zoda? har du fået kolde fødder?

NEJ og atter NEJ......... Det vil sige JO.
Ej, det forholder sig sådan, at ( jeg stener) efter min sidste post, blev det ikke til så meget med at , lave mad og så skrive til -eb-. Der gik lige kamikazeferie i den et par dage. Nu sidder jeg så her og græder snot over at ikke tog med 8.30 toget til Sjælland imorges, SKULLE have været til min (højtelskede) lillesøsters sommerfest, for derefter at besøge min far, som jeg aldrig ser. Telefonen ringer og jeg har sendt en vattet sms til min lillesøster, med undskyldning og håb på tilgivelse.
( Det gør man sgu ikke mod den lillesøster, man har været ALT igennem med og vil dræbe for.)
Så nu dyrker jeg lige noget dårlig samvittighed og prøver om jeg forhelvede ikke snart kan falde(ryge mig) i søvn.
Så skal jeg sgu nok komme med den historie til dig -eb-....

God Lørdag til alle det er vel lørdag?)
[img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Dedikeret medlem

@bad zoda, jeg synes ikke kun at du skulle skrive til mig, men til alle her på boardet og sidst men ikke mindst, DIG SELV.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]