Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 21:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark's Narkoby Nr 1
Hey der.
Jeg fik hvide krystaller i søndags, men tømmermændene derfra kommer først nu, jeg får sådan nolge små black-outs hele tiden, de er kun lige mellem et halvt til et helt sekund, det gør vildt ondt i hovedet, lidt ligesom der går et lyn eller strøm igennem hovedet, nogen der keder det og eller ved hva der kan hjælpe mod det?
og så er alle lyde og ekstremt høje for mig.
æder og drikker alt det jeg kan, og får også masser af sukker.

Det skal lige siges at jeg fik et halv gram MDMA og 7 hvide kirsebær noget amf og nogle ice, og vi holdte den gående i ca 2.5 døgn løbende med amf, ved godt at det måske er lidt vildt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Hr. snus skrev:

Det skal lige siges at jeg fik et halv gram MDMA og 7 hvide kirsebær noget amf og nogle ice, og vi holdte den gående i ca 2.5 døgn løbende med amf, ved godt at det måske er lidt vildt.

Du har jeg ca indtaget 1 gram MDMA ialt og noget amf og nogle ice?

Du tror måske ikke det er derfor du har lidt "tømemrmænd"?

Hvad mener du med ice?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Jeg har også haft nogle gange ondt i hovedet efter de vilde ture.. men det er nok bare pga. manglende søvn, synes også jeg kan få det efter manglende søvn i længere tid.. og det er jo det samme der sker når man bare kører på med alt det sjove 8)

så måske grunden til dine "tømmermænd" bare ligger i manglende søvn!?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

smirnoff ice, men drak nu mest vand den nat sjovt nok :)

syntes bare at jeg har hørt at når man tager mdma så har man det ikke dårligt dagen efter fordi at det er rent, men har jo fået lidt kiks også, måske jeg ikke skal blande de to ting næste gang

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hr. snus skrev:
syntes bare at jeg har hørt at når man tager mdma så har man det ikke dårligt dagen efter fordi at det er rent, men har jo fået lidt kiks også, måske jeg ikke skal blande de to ting næste gang

Hehe ja prøv at la vær med at blande så, for jeg har aldrig prøvet rent mdma.. kun kiks, og der ka man godt få lidt "tømmermænd".. så må du se hvordan det går næste gang.. så hold også li alt andet ude, og nøjes med at drik vand :P

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus N
Hr. snus skrev:
smirnoff ice, men drak nu mest vand den nat sjovt nok :)

Man kan/burde sagtens have det ad helvedes til, efter en så usømmelig omgang med MDMA+alt det andet geil! Slem hovedpine forekommer både af alkohol alene, MDMA alene, og især amf alene!!!!!!! Blandning af disse tre substaner, uden søvn i 2½ døgn=Kæmpe tømmermænd, med dræberhovedpine! :roll:

bubbles

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ja okay, det siger jo lidt sig selv, men forstår ikk hvorfor der går så lang tid inden tømmermændene først begynder, måske pga søvn, lige inden jeg gik i seng var jeg så afkræftet at jeg hvade problmer med og afstands bedømme dørhåntag og den slags, og hvade svært ved og tænke og bare gå og den slags ting, tror lige at jeg skal have en god pause nu

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

hvorfor kan jeg ik svare på.. men det er også først kommet dagene efter at jeg er blevet helt vildt utilpas.. dagen efter har faktisk de sidste par gange haft rigelig energi, .. måske der stadig er noget i kroppen som holder lidt liv i en.. hvem ved, laboratorie-folket måske, hihi :P

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Bliver folk bare dummere og dummere her i landet?

Du skriver "MDMA tømmermænd", og i topic skriver du at du har høvlet et halvt gram, plus "kun" 7 ecstasy-tabletter (af ukendt indhold), amfetamin (af ukendt indhold) og samtidigt været vågen i 2½ døgn.

Jeg giver en stående applaus for din stupiditet, du fortjener fandme dine "E-lyn".

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
Dextrose skrev:

Du skriver "MDMA tømmermænd", og i topic skriver du at du har høvlet et halvt gram, plus "kun" 7 ecstasy-tabletter (af ukendt indhold), amfetamin (af ukendt indhold) og samtidigt været vågen i 2½ døgn.

Jeg giver en stående applaus for din stupiditet, du fortjener fandme dine "E-lyn".

:yeah:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Dextrose skrev:

Jamen hvorfor sviner vi ikke bare hinanden til herinde???
nu er det jo sket, og det var sørme heller ikke planlagt fra starten af, men jeg skal da åbenbart ikke spørge om noget som helst herinde så.....

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus N
Hr. snus skrev:
Dextrose skrev:

Jamen hvorfor sviner vi ikke bare hinanden til herinde???
nu er det jo sket, og det var sørme heller ikke planlagt fra starten af, men jeg skal da åbenbart ikke spørge om noget som helst herinde så.....

Sket er sket, men synes nu os en lille sviner var på sin plads :wink: . Du skal ikke være bange for at spørge, men du er vel klar over, at når man indtager narko i de mængder, slipper man ikk ustraffet fra det de næste par dage(uge)?

Mit gæt er, at du simpelthen har været påvirket, indtil tømmermændene kom, altså at du har udskudt tømmermændene pga af den uansvarlige dose :shock: .

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

T.... skrev:
Dextrose skrev:

Jaa det gør folk da, hvorfor overhovedet spørge om det!? Det er da normal viden, hihi.. :P (eller ja, noget i den retning)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dansk Elg skrev:
T.... skrev:
Dextrose skrev:

Jaa det gør folk da, hvorfor overhovedet spørge om det!? Det er da normal viden, hihi.. :P (eller ja, noget i den retning)

*fniz prut*

Titel:
Insane psychedelia user!

Der skal ikke mange hjerneceller til at se, at en sådan kombo og at holde sig vågen i så lang tid ikke er sundt for hovedet

Ironisk nok skal svineren komme fra en mand, der tilsyneladende selv har en vis kærlighed for MDMA.

Dextrose skrev:
Mjaeh... Mit serotonergiske system er med årenes løb nok også blevet voldtaget med omkring 50 gr. MDxx (estimeret ud fra piller og pulver).

:roll:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg har taget Ecstasy-piller fra starten af 2001 til påske 2004, og jeg fortryder da at jeg i en periode groft har hærget mig selv, stort set på weekendbasis. Det er da heller ikke noget jeg er stolt af, eller mener at have "pralet" med på noget tidspunkt.

Så begyndte jeg for alvor at blive kvalitetsbevidst med hensyn til renheden af mit MDxx, og siden da kun indtaget det i ren form - og det har jeg klart kunne mærke en forskel siden.

Ikke for at prale, men jeg tager kun Class A++ drugs nu, og kan mærke stor forskel, for jeg oplever ikke de generelle bivirkninger, som f.eks. nystagmus, hypertermi, spændinger i kæben/kroppen, kramper, hovedpine og tudefjæs dagen efter, som selv få procents forskel i renheden kan medføre.

Jeg var sådan set også en af de første til at promovere 5-HTP til HR-brug her på boardet, og har i hvertfald selv brugt det mm. de sidste 4-5 år i hvertfald.

At jeg så har en høj resistens, kan jeg takke min "pille-periode" for.
Jeg har forsøgt mig med en pause på et halvt år, men tolerancen er der stadig.

Desuden er der det faktum at jeg var halvstiv på Jägermeister da jeg skrev postet, hvilket jeg vil mene er meget relevant!

...ellers andet du vil vide?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]