Dansk Elg skrev:
1-2 til kiks kan også virke psykedeliske

og samtidig kommer man jo op at køre.. sååh

Der er alt for mange outcomes af kiks idag. Fetamode, mda mode, mdma mode og puha det er varmt, hvem tændte for diskolysene og nøøj hvor her sterilt.
Jeg har leget alt for meget med heil/coke, og en del med kix efterhånden. Jeg tror snart jeg skal prøve LSD for at få noget nyt og sjovt indenfor. Ville ikke anbefale at starte på LSD, langt hellere kix i et sikkert miljø med massere tramp. Men hold dig til reglerne om doseringer og pauser! Det har jeg ikke gjort (overskredet max), og fuck jeg ville have ønsket at jeg holdte en pause efter første gang jeg fik et megatron euforitrip (ak nej, vi startede en dag tidligere næste uge).
Og det der med at bruge en krig på at læse op på stofferne og blive ååh så klog. Det virker fame kun modvirkende syntes jeg (gør det alligevel ved det stadie jeg er nået til). Det er ok med lidt basisk info, men syntes man skal have en ven der sætter én ind i tingene. Jeg havde da også en erfaren hapser til at holde styr på mig da jeg havde mit første psykotrip på kiks, og uden ham havde jeg nok endt på hospitalet.
Men er egentligt af den opfattelse at narko skal bare voldtage én for hårdt, uden at være planlagt. Hell, det samme virker sq stadig for alkohol for mig
Når det endeligt kommer til stykket, så er det alligevel 70% personlig erfaring man lytter til. Så de første par gange syntes jeg du skulle få dig en bigbrother, eller bare springe ud i lortet med et par enkelte kix per måned ligesom de fleste af os har gjort.