Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 00:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hejsa, som overteksten lyder, vil jeg gerne tage noget, så jeg kommer helt oppe og kører, men også ser sjove ting,,
for jeg har lavet en research her på siden, hvor jeg har læst mig frem til hvis man tager LSD, eller noget lign hvor man ser sjove ting, "chiller" man meget, men vil hellere se sjove ting og også være oppe og kører :)

Jeg har ALDRIG prøvet a tage nogen form for stoffer, (kun røget hash) så derfor vil jeg gerne have noget research fra jeres erfaring,, hvor meget skal jeg tage uden det bliver for meget, nu hvor jeg er helt ny på dette område? og hvad skal jeg tage for mit ønske ku blive opfyldt? heh heh,,

/Zeiro

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Når du har læst og forstået alt i følgende link, så er du et skridt nærmere;

Brugbare råd til den første psykoaktive oplevelse

Velkommen til og god læselyst :wink:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Desuden er LSD-trippet ret perfekt i sig selv. Når du er på det, vil du sikkert ikk' ønske dig at være oppe at køre også. Det vil nok ikk' være fedt for dig, at kroppen og specielt hovedet kører endnu hurtigere, tværtimod. Men du er heller ikk' træt og helt flad for energi. Det er næsten umuligt at sove i de næste 10-18 timer, fordi hjernen overarbejder.

Så kan du tage amf en anden dag, hvis du vil holdes vågen med drøn på, men hold LSD udenfor. Din sindstilstand på LSD er vildt underlig, og det er ikke det smarteste, at bivirkningerne fra narkoen skal sætte sit præg på oplevelsen, som også vil være mere svingende i takt med narkoens stille aftagende virkning og øgede bivirkninger. Jeg må indrømme, at jeg nogle gange selv indtager alt, hvad jeg kan komme i nærheden af, når jeg tager LSD, fordi LSD vækker et kriger-lammelse-instinkt i mig og gør enhver idé eller indskydelse til handling med det samme, men jeg mærker eddermaneme også bivirkningerne og har været nogle onde steder psykisk i løbet af en weekend, og det er ekstremt usmart som første gang.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Jeg tror du har forstået den "psykedeliske" oplevelse helt forkert. Eller sagt på en anden måde, det er slet ikke som du forventer.

Desværre med den forventning du tilsyneladende har, vil du få en ordentlig moralsk røvfuld hvis ikke du får læst noget mere på det.

Du skriver at du har lavet noget research, men det du skriver viser at du ikke har læst mere end 1 side ordentlig information om stoffer.

Mit bedste råd er at hvis du virkelig ønsker at prøve noget psykedelisk, så sætter du dig også ned og bruger de måneder som det minimum tager før du er nogenlunde forberedt.

Konsekvenserne af at du IKKE får sat dig ordentligt ind i sagerne kan være en indlæggelse på psykiatrisk, og det der er VÆRRE!

Det er selvfølgelig ikke nødvendigt at fortælle dig hvor galt det kan gå hvis du ikke får læst på lektien, for du ved sikkert hvor meget du kan gøre for at minimere chancen for at det sker HVIS du sætter dig ned og bruger den tid det kræver på at sætte dig ind i stoffet.

Velkommen til boardet, jeg håber inderligt at du vil følge de gode råd som bliver givet til dig (omend i en lidt hård og til tider arrogant tone) og at du vil finde de psykedeliske stoffers verden værende en livsgivende, lærerig og ufattelig smuk oplevelse.

Mvh Bøh

/Edit: stavefjl rettet...

Titel: wagga
kast dig ikke ud i det.. det du siger der lyder altså som om at du ikke er helt skarp oppe i hovedet...

Titel: Re: wagga
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
oOMagicOo skrev:
kast dig ikke ud i det.. det du siger der lyder altså som om at du ikke er helt skarp oppe i hovedet...

Hva fanden er det for noget at skrive? Hvor, i det han skriver, synes du han lyder som om han ikke er "helt skarp oppe i hovedet"?

Han har jo netop bare en lidt forkert holdning til det. Han tror at det bliver for chilleren kun på lsd, men det er jo også kun fordi han ikke har prøvet det. Det er sgu da også ret svært at forestille sig hvordan det er, når man kun har røget hash.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
1-2 til kiks kan også virke psykedeliske :wink: og samtidig kommer man jo op at køre.. sååh :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
bare fordi man ikke er den skarpeste kniv i skuffen behøves man nu ikke holde sig fra stofferne, hellere ikke de psykedeliske, men man bør være grundigt forberedet uanset IQ, kort sagt håber jeg meningen med det oOMagicOo sagde var at slå fast at det er nødvendigt med et ordentligt stykke forarbejde..

Titel: Re: wagga
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
R-CH3-Ole skrev:
oOMagicOo skrev:

Hva fanden er det for noget at skrive? Hvor, i det han skriver, synes du han lyder som om han ikke er "helt skarp oppe i hovedet"?

Han har jo netop bare en lidt forkert holdning til det. Han tror at det bliver for chilleren kun på lsd, men det er jo også kun fordi han ikke har prøvet det. Det er sgu da også ret svært at forestille sig hvordan det er, når man kun har røget hash.

Slap nu lige af, det er jo tydeligt at manden ikke har lavet noget som helst research på området, så det bedste råd at give ham er at lade fuldstændig være.
LSD er et stærkt stof, der er KÆMPE forskel fra hash til LSD.

Og desuden er det ikke bare "komme op og køre, og se flotte ting" så er det betydeligt nemmere at ligge sig ned, sove og drømme...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Storkøbenhavn
For mig at se virker det som om at MDMA eller kiks vil være en udmærket tilgang til den "psykedeliske" verden for dig. Også selvom Ecstacy ikke er et psykedelisk stof.

Hvis du overholder HR-"reglerne" er der ikke nogen umiddelbare bivirkninger, eller mulige bad-trips, ved en tur på MDMA. Men sæt dig nu for pokker ordentligt ind i tingene inden du roder dig ud i oplevelsen. MDMA er IKKE legetøj, og kan ALT for hurtigt blive en alt for dårlig vane, med neurotoxiske følger såfremt man ikke behandler stoffet korrekt og med respekt.

MDMA er så absolut den stimulans jeg kender til og har prøvet, som giver det største sus, og den største virkelighedsflugt. På den gode måde forståes. Læs evt. et par velskrevne triprapporter omkring MDMA herinde fra.

Titel:
Junior medlem

Er det ikk dumt at starte med LSD hvis man kun prøvet at ryge hash, eller er det bare mig ? Hehe.

Titel:
Flueknepper kongen

Techno-Boy skrev:
Er det ikk dumt at starte med LSD hvis man kun prøvet at ryge hash, eller er det bare mig ? Hehe.

Jeg hoppede ud i det fra det stadie, og tog ikke skade. Derimod var det en helt unik og smuk verden som åbenbaredes, som jeg slet ikke havde forestillet mig eksisterede.

Tror jeg ville blive lidt skuffet hvis jeg fx havde prøvet 2c-b inden LSD...

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
@dwfz
det er hvad du gør det til - jeg har før på lsd, hoppet rundt i byen og lavet havefræs, klatret i træer og lygtepæle, med en energi jeg ikke tidligere har udløst til gymnastik.... og jeg har modsvarende siddet i en sofa i 10-12 timer, og kigget på væggen og snakket halvhjertet... det kommer helt an på din indstilling.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Dansk Elg skrev:
1-2 til kiks kan også virke psykedeliske :wink: og samtidig kommer man jo op at køre.. sååh :P

Der er alt for mange outcomes af kiks idag. Fetamode, mda mode, mdma mode og puha det er varmt, hvem tændte for diskolysene og nøøj hvor her sterilt.

Jeg har leget alt for meget med heil/coke, og en del med kix efterhånden. Jeg tror snart jeg skal prøve LSD for at få noget nyt og sjovt indenfor. Ville ikke anbefale at starte på LSD, langt hellere kix i et sikkert miljø med massere tramp. Men hold dig til reglerne om doseringer og pauser! Det har jeg ikke gjort (overskredet max), og fuck jeg ville have ønsket at jeg holdte en pause efter første gang jeg fik et megatron euforitrip (ak nej, vi startede en dag tidligere næste uge).

Og det der med at bruge en krig på at læse op på stofferne og blive ååh så klog. Det virker fame kun modvirkende syntes jeg (gør det alligevel ved det stadie jeg er nået til). Det er ok med lidt basisk info, men syntes man skal have en ven der sætter én ind i tingene. Jeg havde da også en erfaren hapser til at holde styr på mig da jeg havde mit første psykotrip på kiks, og uden ham havde jeg nok endt på hospitalet.
Men er egentligt af den opfattelse at narko skal bare voldtage én for hårdt, uden at være planlagt. Hell, det samme virker sq stadig for alkohol for mig :)

Når det endeligt kommer til stykket, så er det alligevel 70% personlig erfaring man lytter til. Så de første par gange syntes jeg du skulle få dig en bigbrother, eller bare springe ud i lortet med et par enkelte kix per måned ligesom de fleste af os har gjort.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]