Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 aug 2025 00:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ovre i hjørnet
hej psy.dk, jeg gad enormt godt at se nogle tegninger fra folk herinde, syntes selv det er enormt sjovt/spændende at se hvad folk tegner, det gir ligsom lidt indblik i sindet, så håber der er nogen der vil vise lidt af deres kreativitet i min tråd, jeg lægger selv ud med et par tegninger, de er alle lavet i selvskab af miss cannabis. men ellers er alle tegninger og små krudseduller velkomne, især dem som er inspireret af psykedeliske stoffer. jeg får bare aldrig selv taget mig sammen til at tegne når jeg er på trip... here goes:
Billede
den første her har jeg tegnet i en mega skævert inden jeg gik i seng, havde glemt alt om den, og så fandt jeg den dagen efter på mit bord.. var lidt sjovt, syntes selv den ser godt ud, men er flottest på papir. teksten er sat ind med adobe photoshop

Billede
jeg syntes den er pænere på skærm som inverteret

Billede
ved ik hvad det er, men den er tegnet med sort tusch på hvidt papir og så lavet lidt om i adobe da jeg scannede dem ind

Billede
en lille svamp, og husk nu hvad dør-musen sagde :P

Billede
denne her lavede jeg ude hos en kammerat, vi sad og kedede os, og så fandt vi nogle tykke børne tuscher og lidt linieret papir, men det blev da kreativt nok. tror den forestiller mit univers, den er tegnet i en rigti heavy skævert, så husker det ik helt...

håber i gider vise frem hva i har liggende af tegninger, og hvis der er nogen der gider komme med lidt kritik eller bemærkninger er jeg lutter øre
alt er velkomment, både grafik og tegninger, og hvad i nu ellers har lavet

Dedikeret medlem
Brugeravatar

THB skrev:
Billede

Den kan jeg skide godt lide. Godt stykke arbejde. ;)

Tjek eventuelt den tråd, jeg oprettede tidligere ("Svampe-relateret kunst").

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Citat:
Den kan jeg skide godt lide. Godt stykke arbejde.

Tjek eventuelt den tråd, jeg oprettede tidligere ("Svampe-relateret kunst").

mange tak :D den er måske ret personlig, så tak

det var faktisk din tråd som inspirerede mig, men ville ik poste i den da det jo mere var svampe relateret, hmm er nogle af mine tegninger vel osse, men de er alle lavet på cannabis
ret syret skabning du har tegnet der, kan ik rigti selv tegne når jeg tripper

jeg kan enormt godt li de farver "der mann" får frem med spray eller hvad det var

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Igloolik island
jeg har lidt forskælligt, har desværre ikke rigtig billeder af så meget af det nye.

det her er nok det nyeste jeg har billed af, ca 1 år gammelt..
Billede

det næste er et ca 3-4 år siden.. malet med acryl maling..
Billede

det næste må være 4-5 år siden, også acryl maling..
Billede

den her er vist ikke så gammel igen 1,5 år måske, tegnet med posca..
Billede

den her har jeg ikke rigtig nogen ide om hvornår den er fra, andet end den er lavet i en kæmpe koger engang..
Billede

og så tilsidst har jeg et par gamle "telefon tegninger" jeg syntes der blev lidt sjove.
Billede

Billede

det lige hvad jeg har at byde på for nu, måske jeg poster lidt flere hvis jeg får fat på et kamara.

Senest rettet af Der Mann 20 dec 2006 11:31, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Relativistisk båthorn

Jeg synes den første (feed your head) er den mest professionelt udseende, med go' balance i hele motivet. Den er fed.

Men jeg synes den sidste (dit univers) er den mest interessante. Den er også rigtig fed.

Solo-svampen (the door-mouse) er også go', men hidser dog ikke lige _mig_ op.

Måske er det fordi det kun er sorte og hvide farver du bruger, at jeg synes der mangler en smule dybde man ka' 'falde ind i', noget man ka' blive opslugt af. Eller også er det fordi kontrasterne mellem de 2 farver er for skarp (det er mest på den sidste, da den første har go'e grå-toner). Men jeg savner under alle omstændigheder lidt mere nuance-spil, for altså at skabe mere dybde og detalje-rigdom i billederne.
Men jeg ka' helt klart godt li' dem alligevel :)

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

det er virkeligt nogle rigti fede billeder du laver 'der mann, men wow hvor er det bizart det med kvinden der mister sit barn, men det må hele situationen vel osse ha været i virkeligheden, fedt at du viser det til os :)

gid at telefon regninger så sådan ud når de kommer ind gennem brevsprækken, så var de nok ik så skide nedern at åbne...

JEL:
du har ret i at de er lidt kedelige uden farver, men jeg havde egentligt gjort en del ud af at lave skygger og dybde i "feed your head" svampen, men det kan bare ik rigtigt ses i den scannede version.
jeg har ik andet end blyanter og en sort markør, men jeg kan så osse godt selv li de skarpe kontraster der kommer med en sort tusch på hvidt papir, men tror jeg vil købe nogle farve blyanter og gi dem lidt liv.
tak for konstruktiv kritik :D

/edit der stod da telefon tegninger, ik regninger :lol:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Igloolik island
THB skrev:
det er virkeligt nogle rigti fede billeder du laver 'der mann, men wow hvor er det bizart det med kvinden der mister sit barn, men det må hele situationen vel osse ha været i virkeligheden, fedt at du viser det til os :)

gid at telefon regninger så sådan ud når de kommer ind gennem brevsprækken, så var de nok ik så skide nedern at åbne...

tak tak, jeg tillader mig lige at tage eks kæresten af igen..
og det er ikke telefon regninger, men telefon tegninger, du ved når man sidder og taler i telefon og laver krydseduller på et papir..
dine er også blevet rigtig gode, jeg kan specielt godt lide dine svampe!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Er godt nok imponeret af alt den smukke kunst. Det kunne lige så godt hænge et eller andet sted med et prismærke som hed 5000 kr per stk. Meget lækkert.

THB > Det er så lækkert at se at andre end mig stadig holder af jefferson airplane. :D :D :D

Mvh Mikkel

Titel:
Relativistisk båthorn

THB skrev:
JEL:
du har ret i at de er lidt kedelige uden farver, men jeg havde egentligt gjort en del ud af at lave skygger og dybde i "feed your head" svampen, men det kan bare ik rigtigt ses i den scannede version.
jeg har ik andet end blyanter og en sort markør, men jeg kan så osse godt selv li de skarpe kontraster der kommer med en sort tusch på hvidt papir, men tror jeg vil købe nogle farve blyanter og gi dem lidt liv.
tak for konstruktiv kritik :D

jamen selv-tak da :)
og tak for at du deler :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]