Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 01:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: oralt???!!!
Junior medlem

hvor lang tid/hvor mange gange ca. skal man have røget hash før at man kan prøve at indtage det oralt :D :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus N
sanoj skrev:
hvor lang tid/hvor mange gange ca. skal man have røget hash før at man kan prøve at indtage det oralt :D :D

Hvor lang tid og hvor mange gange har ingen betydning! Du kan forvente en noget dybere og længere rus. Start ud i det små, jeg plejer at sige 0,5g pr. mand, men mindre kan sagtens gøre det!!

Hvis du har lyst til at prøve, og føler dig klar, så er der ingen fare på færde. Det betyder ikke, at du dermed er sikret en god oplevelse, nogle får det dårligt, andre gør ikke :wink:

god vind
bubbles

Titel:
Junior medlem

okay.. :D læste om en som opløste det i en ske med fedtstof kan jeg gøre det samme...?!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus N
Det kunne du godt, men der er klart andre indtagelses metoder, som vil være at fortrække! Tjek denne tråd.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kort og godt vil jeg mene, du skal føle, at du er godt erfaren med cannabis røget i større doser. Herefter kan du bevæge dig et skridt videre og lave en kop guld kakao med en lille mængde cannabis og så se virkningen an.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Rent fysisk så kan du spise det oralt før du nogensinde har røget.

Det skal nok virke. Men det er lidt en anden skævert du får oralt. derfor er det altid en god ide at have røget en del gange før man spiser noget.

For mig selv havde jeg vel røget ca i 2 md før jeg spiste noget. Men så længe du starter lavt 0.5 eller 1gram så sker der ikke noget som du bliver alt for overrasket over.

Held og lykke til.

Mvh Mikkel

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

sanoj skrev:

Det hjælper helt sikkert at være en smule fortrolig med rusen - i det omfang at du får en overdosis og skal trippe ukontrollabelt i 7-8 timer ;)

Det tog egentlig lang tid, før jeg selv prøvede at spise det (1½ år), men det var mest fordi jeg var glad for bare at ryge min cannabis.

Det vigtigste er at du har en fornemmelse af, hvilken mængde hash (af en kvalitet du kender) der er i din kakao eller dine kager. Jeg havde selv ret stor succes med at lave 220 gram hampesmør af ca. 50 g. gammelt pot, som jeg havde rystet hash på engang. Det lavede jeg en større flok muffins/kager ud af og startede så meget forsigtigt ud. Det gode ved at du har f.eks. 10 muffins er, at du kan starte forsigtigt med ½-1 muffin. Er det alt for lidt, så øg til en hel næste gang. Du finder sikkert din rette mængde, når du har spist 3 muffins i alt over et par gange. Når du så har fundet den rette mængde, kan du efterfølgende dosere ret præcist.

Det vigtigste er at du ikke bliver utålmodig de første gange. Lad det gerne gå op til 1½-2 timer før du overvejer at redosere eller simpelthen ryge lidt for at nå hurtigt op på det rette niveau.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]