sanoj skrev:
hvor lang tid/hvor mange gange ca. skal man have røget hash før at man kan prøve at indtage det oralt

Det hjælper helt sikkert at være en smule fortrolig med rusen - i det omfang at du får en overdosis og skal trippe ukontrollabelt i 7-8 timer

Det tog egentlig lang tid, før jeg selv prøvede at spise det (1½ år), men det var mest fordi jeg var glad for bare at ryge min cannabis.
Det vigtigste er at du har en fornemmelse af, hvilken mængde hash (af en kvalitet du kender) der er i din kakao eller dine kager. Jeg havde selv ret stor succes med at lave 220 gram hampesmør af ca. 50 g. gammelt pot, som jeg havde rystet hash på engang. Det lavede jeg en større flok muffins/kager ud af og startede så meget forsigtigt ud. Det gode ved at du har f.eks. 10 muffins er, at du kan starte forsigtigt med ½-1 muffin. Er det alt for lidt, så øg til en hel næste gang. Du finder sikkert din rette mængde, når du har spist 3 muffins i alt over et par gange. Når du så har fundet den rette mængde, kan du efterfølgende dosere ret præcist.
Det vigtigste er at du ikke bliver utålmodig de første gange. Lad det gerne gå op til 1½-2 timer før du overvejer at redosere eller simpelthen ryge lidt for at nå hurtigt op på det rette niveau.