Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 12:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Dansk Skunk
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg vil gerne hurtigt forklare hvordan jeg dyrkede kloner.Jeg havde en turnover rate på ca 2 mdr.

Jeg havde til enhver tid 2 eller 3 moderplanter,specielt udvalgt,så de var så potente som muligt.Disse var under lysstofsrør 24/7.

I mit blomstringskammer var der kun kloner.Ca 30 af gangen.Når de så var ved at være færdige tog jeg 30 nye kloner,og den samme dag jeg høstede,satte jeg de nye kloner ind.De fik så omkring 14-21 dage i vegetativ fase,før jeg satte lyset(400w HPS)på 12/12.

På den måde høstede jeg ca mellem 300-400 tørre gram hver 10 uge.

Engang imellem tog jeg så de store moderplanter(gerne efter ca et års tid),blomstrede dem,og satte nye kloner ind istedet,for at få nye friske moderplanter.

Så vidt jeg ved,er dette den måde man får flest tørre gram på pr. mdr.
[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

[ 08 Juni 2003: Besked ændret af: Gonzo ]

Medlem

Geografisk sted: Køgeomegn
Okay Gonzo du giver altså din moder plante 24/7 lys er det helt fornuftigt? [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] min kammerat giver aldrig sin morder plante over 20 timers lys om dagen da han mener det er usundt hvis ik planten for hvile desuden er det vel også mere økonomisk i sidste ende
Jeg var ned på en cofey shop i Holland på et tidspunkt og der havde de en moderplante en såkaldt F1 Hybrid der var 30 år gammel så hvoffer skifte din morderplante ud det er da tidspild any way lyder til du har tjek på tingene ville bae lige spørge

Medlem

Geografisk sted: Westside Brabrand
Yo Gonzo, det lyder som en god ide, men hvad stiller du Fx. moderplanter under altså hvor mange watt?? Putter du også sådan noget rod-hormon på dine stiklinger, eller har du en endnu bedre måde.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]