Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 03:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

http://www.komphash.dk/hvem.htm

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Tjaeh - mange af "ja-svarene" indikerer jo ikke et hash-misbrug, men snarere at "noget er galt".
Mange af spørgsmålene er bedre til at teste for depression end for hashmisbrug.

Insane psychedelia user!

Jeg tvivler også lidt på nogle af spørgsmålene, da flere af dem er generelle ungdomsproblemer.

Jeg ryger højest engang om måneden og jeg føler mig totalt udenfor til familiefester, måske fordi de har så poppede interesser og holdninger, mens mine ligger ligger dybere.

Jeg hader også at have flere ting i hovedet ad gangen, så bliver jeg fandme stresset.

Man kan godt have koncentrationsbesvær uden at nogensinde have røget hash.

Nogle mennesker drømmer bare ikke om natten/kan ikke huske deres drømme.

Man kan også godt have et alternativt liv uden hash.

Osv osv.

/Jensus

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg syntes det er som to forskellige ting.At være clean har absolut også sine gode sider.Som du skriver Jensus,jeg drømmer heller aldrig når jeg ryger.Når jeg holder pause kommer det efter 4-6 dage,meget tydelige,som jeg kan huske (det meste af) når jeg vågner.

Når jeg ryger,er det for det meste om aftenen,f.eks som igår aftes da de viste "Starship troopers".
Jeg bliver for det meste for stenet hvis jeg ryger om dagen,og så får jeg ikke lavet en skid. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Jeg syntes noget af det fede forsvinder hvis man ryger hver dag.men jeg ved at nogle elsker at ryge hver dag og det er fint nok for dem.Det er heldigvis ikke enten eller. [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: Ringkøbing
jeg elsker sku og ryge hver dag men nu er lige inde i en lille slapper...( syntes jeg bliv lidt for mærkelig he he)

Jeg må være hash misbruger af den værste skole ifølge den test, jeg kunne ikke svare ja til 9 af dem. Men det er sikkert fordi jeg har misset pointen af sætningen halvvejs igennem og ikke kunne finde starten i den igen [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Nej det var da en crap test, hvis jeg må tale lige fra lommen. Må give jer andre ret i at mange af spørsmålne er rimelig almendelige ting. Klart har man lyst til noget sødt om morgnen, hvor mange æder en ½ graip frugt med rugbrød til om morgnen fordi det smager godt. Og hvor mange har ikke lyst til lyst brød med nuttela, honnine, syltetøj ect. ect. og så lige slutte af med en Winner basse?

MVH
Piercer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Orv, jeg må ha æderen på [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
for fedt hva ?? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Haha, den side er ufrivilligt komisk.
Prøv at læse disse to citater fra siden, der på en underholdende måde ridser deres eget problem op:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Vi er overraskede over den store uvidenhed/ignorance, der er blandt voksne om hash i almindelighed og unges hashrygning i særdeleshed.

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Efter længere tids hashrygning ? oftere end hver 6. uge i to år ? er de 5 evner i hjernen, der styrer vores evne til at lære og få en dagligdag til at fungere, så reduceret, at vi ikke fungerer i forhold til det samfund, vi er en del af.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]