Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 08:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Hash i the?
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Jeg har læst en "triprapport" som hurtigt forklarer om nogle som har drukket noget hash the...

Ja og hvordan gør man lige det?

Det skal være være en klump, og ikke pot feks?

(Ik noget med at skrive UTFSE, for TFSE virker NADA på min com)

Dedikeret medlem

det må bwana kunne svare på [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] , se iøvrigt hans udmærkede opskrifter, bl.a. her: http://www.arevad.com/forum/viewtopic.php?t=601

Medlem

Geografisk sted: Århus
Det er egenligt meget simpelt du smuldre din klump, ligesom hvis du skulle mixe den sammen med tobak.
så hælder du det bare i den varme the og røre rundt.
det skal lige siges at jeg ikke selv har prøvet det med the, men jeg har lavet cacao udfra samme princip masse af gange og det virkede rigtig godt... du skal bare forvente en smule bundfald [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
jeg tror iøvrigt ikke det vil smage ret godt med the, hvis jeg var dig lavede jeg det i en kop pulver cacao.

mvh Martin

Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
D lyder fandme godt... d må jeg hjem og prøve.

damn den mand æder jo ikke noet der ikke er hamp i mand! han måtte fandme gerne komme og lave mad til mig!

Insane psychedelia user!

DCF er en sand samling af ekspert, ja ligefrem danmarks hampelite, hvis jeg skal komme med min mening [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Det er rigtigt - at du bare kan smulrer din tjums og komme den i din te - men teen kan blive lidt bitter - så giv den et ordenligt skud honning og evt. fløde - det gør smagen sød og rund(fløde)

Hvis du bruger pot - skal æde bladene fra skudet med en teske når du har drukket din te - da THC ikke opløses i vand - hvis du bruger pot der er meget tør og pulveragtigt - ryger der ned når du drikker hvis du hele tiden rører rundt så det bliver hvivlvet op

Ellers kik ind hos DCF - og bliv inspireret af nogle af min opskrifter på alt fra pot-chai til stegt flæsk med persille/hampesovs

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]