Hey Jonas. Det lyder ikke som det fedeste i verden. Men som der er blevet nævnt så er det starten til afhængighed.
Nu har jeg selv røget næsten hver dag de sidste 2 år. Ej, det passer ikke. Det kommer meget i perioder. Kan stadig passe skolen and shit.
Men hvis du ikke ønsker at komme ud på et sidespor så stop nu. Og hold dit "misbrug" nede på 1-2 gange om ugen. Jeg anbefaler en gang i hverdagen og så en ordentlig koger fredag eller lørdag.
Og så husk at det handler om viljestyrke mand. Man kan alt hvad man vil, det handler om ikke at retfærdiggøre overfor sig selv at det er fair nok jeg ryger igen idag. Sådan tænkte jeg altid i starten.
Så tag fat om nosserne og sig nej tak når vennerne vil ryge. Og begyndt at ryg 40 smøger om dagen. Billigere end hashen og et ok afvæningsmiddel.
Held og lykke hvis du vil stoppe. men nej, du er ikke afhængig. Men du er godt på vej
JonasP skrev:
Hey all.
Jeg er en 18 frisk gut som er begyndt at ryge tjald for godt 4 måneder siden.
Jeg har dog altid røget men det var bare engang hver 3 måned cirka.
De sidste 4 måneder har jeg røget mere og mere og er begyndt at ryge 2-3 gange i ugen da jeg er arbejdsløs og kan ikke finde et job.
I sidste uge besluttede mig en en god ven at vi ville skære ned til 1-2 gange i måneden.
Nu sidder jeg her kl 01.04 og føler virkelig jeg bare skal ryge!!!!
Det kildrer i hele maven og jeg føler bare der mangler noget.
Jeg er stærk nok til at lade være med at ryge selvom jeg keder mig og har nogle meget dejlige færdigrullede pot joints i min skuffe.
Det plejer at gå lidt væk hvis jeg spiser eller ryger en smøg, men kommer stærkt tilbage.
Er jeg afhængelig ? ? .
Tak for hvis du har brugt fin tid på at læse dette.
Med venlig hilsen Jonas P