hej...
Hvis man skal have en go skunk hva skal der så til???
Jeg læste nemlig lige dette:
>>Skunk er topskud og plantedele fra en specielt forædlet hampplante<<
Og forædlet betyder vel noget med: bedre fremavlet...
Så hvordan fremavler man så go skunk med højt indhold af THC...
Skal der en bestemt plante art til...
Ps ducksfoot er det en go plante når man snakker indholdet af THC
SÅ lige en sidste ting: Jeg har set sådan en film med hvordan man laver tjald...
Der havde han taget nogle plantedele til fine små dele og så tog han noget af det over på noget stof (tyndt som en si) som sad i spænd, og begyndte så at køre det frem og tilbage på ¨sien¨...
Nede på bordet samlede der sig så efter et stykke tid en slags pulver...
Så tror jeg nok at han tog det pulver op i en lille si (kan ikke helt sige om det var det samme pulver da de har klippet i filmen, men jeg vil næsten gå ud fra at det er det samme) og så filtrere det igen....
Efter det tog han en lille plasticpose fra en cigaretpakke og hældte hashpulveren ned i...
så lukkede han det sammen og tog noget pap rundt om og gjorde den våd...
Derefter tog han det i ovnen i 10min mener jeg nok...
Da det var gjort tog han det ud og tog så et jern rør og begydte så at rulle frem og tilbage på pappet hvor hashpulveren befandt sig inden i med noget plastic udenom...
efter et stykke tid åbnede han op for pakken og der var en klump Tjald
Så kommer mit spørgsmål til dette: er det rigtigt opfattet at man gør det på den måde kom gerne med nogle rettelser...
Hvis der er en der gider at fortælle det helt grundlæggende på hvad man helt præcis gør og i hvor lang tid
kan sige så meget at den film jeg så er en jeg har fundet med limewire og den hedder hashish hvis der var en der havde set den...
Ps.. undskyld at tråden er så rodet har ikke lige fået sat nogle kommaer
TAK