HopIFjorden skrev:
rigtig godt...!!! men mit lille hovede kender vist kun et par enkelte af dukkeførerne

Tak for jeres kommentarer!
Jeg skulle også researche en del for at finde billeder af dukkeførerne.
Hvis man går ind på
New American Century. org og kigger på deres "Statement of Principles" kan man læse de neokonservatives navne nederst på siden med småt. Mange af de nævnte var næsten umulige at opdrive på en Google-Images søgning, så det understreger -synes jeg- at de er lidt
fordækte... Mange af dem sidder i senatet, fungerer som rådgivere, er ansat i statslige instanser såsom udenrigsministeriet...Forskellige poster som er besat i grådige, ældre, hvide mennesker med magt.
Idéen til "The Puppeteers" kom efter jeg havde set længe på nogle fotos af dem, som er de neo-konservative -eller
The Hawks (høgene) i USA, og fandt ud af, at billeder siger mere end 1000 ord.
Forestil dig at vise billederne til en person, som
ikke ved,
hvem de er på forhånd. Og som ikke er blevet hjernevasket af medierne til at stole på dem. Lad os forestille os en dreng i junglen på Borneo, f.eks. , og hør ham svare ærligt på, om personen han ser på billedet er sympatisk eller ej. Sæt dig nu selv i drengens sted og svar på samme spørgsmål, når du kigger Cheney i øjnene i 1 minuts tid....
(Hvis du kan holde det ud så længe):