Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 jul 2025 18:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Denmark
Når jeg drikker GBl bliver min hjerne til den største bong hjerne og kan keine huske, så her er et spørgsmål jeg sikkert kunne svare på hvis jeg altså ik lige var vågnet efter at være gået kold :wink:

Skal på arbejde om to timer og mit arbejde indebærer jeg bruger mine hænder, har hele tiden rysten i hænderne, altså nogle pludslige nogen som når jeg holder min mobil og pludselig taber den ud af mine hænder etc, etc....

går disse væk efter et par timer eller skal jeg døje med det hele dagen?

spørger da jeg ik lige kan huske om de går væk af sig selv, for har det altid når jeg har været lam på GBL hele dagen men om de går væk af sig selv kan jeg sku ik huske :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
det er abstinenssymptomer, og de kan IME vare hele dagen, men du kan være heldig de går væk efter et par timer. Men de er dog en indikator på at du har været lidt for liberal med flasken de sidste par dage/uger...

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Denmark
tja. der kan jeg ik sige dig imod....

Men det er nu ik fordi min hånd ryster på den måde,

mere min motorik i hånden er pludselig giver et ukontolleret ryk/slip, altså ik fordi min hånd sidder og små ryster som var jeg lige staret som AA.............

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Hmm, jeg vågnede igår på samme måde, og måtte droppe skolen..
I nat kunne jeg slet ikke sove, og svedte som et svin, og efter at have været i bad i morges fik jeg en rystetur igen..
Jeg er blevet hjemme fra skole i dag også, og har det mildest talt elendigt lige nu..
(Ved ikke om det er en del af abstinenserne, eller om det skyldes absolut ingen søvn i nat, eller en blanding)

Jeg har selvfølgelig besluttet mig at holde en pause på ubestemt tid, men hvad er mine udsigter?
Hvornår kan jeg forvente at abstinenssymptomerne holder helt op,

Jeg har taget gbl stort set hver dag i et par mdr, men holdt mig til en enkel redosering, hvis nogen overhovedet.. Og jeg har kun indtaget det om aftenen...

Jeg har været superstupid, og brugt det mindst lige så meget som en kur mod søvnløshed, som rekreativt, og det lærer jeg så af!

Så samtidig lige en ekstra advarsel;
Du "lærer" at falde hurtigt i søvn med gbl og ghb, men når du holder op igen så "glemmer" du alt hvad du ved om ordet 'sove'!!!!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Flex det er ikke for at hælde salt i såret, men hvad havde du egentligt regnet med, med sådanne et forbrug?

Hvad med din mave den må da også være godt anstrengt efter en sådanne indtagelsesperiode?

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg ved sku ikke rigtigt hvad jeg havde regnet med, men jeg har haft søvnproblemer siden jeg var 13, og du kan ikke nævne en sovepille jeg ikke har stiftet bekendtskab med.. Eller en metode mod samme..

Jeg har kikset min folkeskole 3 gange pga. samme problem (er blevet smidt ud før eksamen pga. fravær pga. søvnløshed) og nu går jeg på VUC, i en 10 klasse, og vil sku egentlig gerne bare overstå det..

Det er træls at være ved at være for gammel til at starte på gym, når jeg ikke engang har færdiggjort folkeskolen..

Min mave har det helt fint, jeg har et par gange oplevet heftige toiletbesøg, men ellers intet...

Tak for salt :twisted:

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Hej Flex, nu ønsker jeg ikke at male fanden på væggen, men min egen erfaring da jeg holdte op med gbl efter et lignende misbrug var at der godt kan komme flere abstinenssymptomer.

Det er selvfølgelig ikke sikert det vil ske, men hvis du eventuelt de næste par uger skulle blive lidt akut paranoid, så skriv dig lige bag øret at det er drug-induced, og det skal nok gå over.

Du er ikke den første som har været den tur igennem, jeg har selv dummet mig engang, det kan godt være hårdt med en kold tyrker, men med motion og noget selvransagelse så er den til at klare.

Mht til søvnproblemerne så har jeg selv lidt utrolig meget af dem hele mit liv. Indtil for nylig da årsagen gik op for mig.

Koffein, og et forsøg på at indpasse sig A-menneskers døgnrytme.
Jeg kan skrive en hel afhandling om hvilke underlige virkninger kaffe har på mig, og hvorfor kombinationen af denne virkning og en "normal" 7-16 livstil har gjort det så skide svært at finde årsagen til min konstante træthed, søvnløshed, udkørthed og nærmest narkoleptiske anfald på de mest mystiske tidspunkter.

Hvis du allerede har en sund livsstil, her mener jeg spiser godt med frugt og grønt, gerne mere end de anbefalede 600 g om dagen, og du får daglig motion, i form af en løbetur, eller cykel tur, så kan det jo være det også vil virke på dig.

Jeg har stadig skole som skal passes, og skal stadig tidlig op, men efter helt at have fjernet stimulanserne fra min dagligdag, er jeg nu langt mere vågen, koncentreret og fokuseret når jeg er i skole, ligger faktisk over A-menneskernes niveau da de dumper sig med kaffe hele tiden.
Når jeg kommer hjem er jeg ikke super træt, men hjernen er udkørt. Uden kaffe er det dog blevet muligt for mig at powernappe langt mere end jeg gjorde før i tiden.
Før i tiden når jeg kom hjem fra skole var jeg fuldkommen ødelagt, tit lagde jeg mig ind for at få en lur på ½ time, dette endte altid med 1-2 timer da den første ½ time gik bare med at ligge og være træt, og søvnen den næste ½ time var utrolig ringe.

Efter de socialt anerkendte dagsstimulanser SAD er fjernet kan jeg på trods af en højere friskhed når jeg kommer hjem, nemt lægge mig ind og det tager ingen tid at falde i søvn. Det sjove er at hvor jeg før i tiden måtte snooze på vækkeuret ½ time under mine lure, så vågner jeg nu tit automatisk efter den halve time, frisk og parat til at bruge resten af eftermiddagen/aftenen på studiet osv.
Før i tiden var det jo nødvændigt for mig at komme op efter luren med en kop kaffe mere, kombineret med lurens længde så var den aften gået og jeg kunne ofte se frem til en søvnløs nat. Uden SADerne er det faktisk muligt for mig at sige "nu skal jeg sove" når jeg har lyst, fx. tidligt på aftenen hvis jeg skal op kl. lort i morgen, også selv om jeg har sovet længe den dag.

Jeg var aldrig klar over det før jeg stoppede, men kaffe, te osv. gør mig ikke nævneværdig frisk, men de kan fandme ødelægge min søvn i over 12 timer efter indtagelse.

Det er ikke kun kaffe som kan gøre det, forleden spiste jeg chokolade om aftenen pga gæster, og måtte vende og dreje mig i sengen til kl. 3 om natten...mega surt når man skal op kl. 6 igen :(

Held og lykke med dine søvnproblemer,

Mvh Bøh

Titel:
Dedikeret medlem

Hey, Flex.

Det er sgu da noget lort, det der. Tager du en kold tyrker? Det vil jeg da anbefale medmindre det er så slemt, at du får delirium midt i det hele. Men hvis du ikke gør det, så smid lortet væk og tag abstinenserne. De skal jo nok gå væk igen :-)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Stop nu!

Jeg taler af 2 års bitter GHB/GBL/BDO-erfaring.
Cravings som sociofobi, uro og angst kan vare i op til 10-12 dage (plejer det at gøre for mig), men kan give seriøst delerium hvis man er vant til høje doser.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hold dig langt væk fra GHB,Benzoer og lign.det næste lange stykke tid,ellers kommer du i rigtige vanskligheder. :!: :!:
Det er bonafide abstinenser du har der.

Titel:
Dedikeret medlem

I torsdags stashede jeg resterne hos en kammi, og det har ikke været noget problem overhovedet at undvære (udover mine fysiske symptomer)..
Jeg er ikke i nærheden af at have lyst til mere :)

Fra onsdag, til igår kl 22~ har jeg ikke sovet et sekund, og det på trods af arbejde, og stor fest i fredags+oprydning..
Igår faldt jeg så endelig i søvn, og fik sovet nogenlunde ud...
Jeg mærker ikke så meget til det længere, men det bliver spændende at se om jeg kan sove i nat..
Har ikke været så sulten, men det har ikke været umuligt at spise de sidste par dage..
Har nogle få gange været nødsaget til at "gemme" mig lidt pga. mærkelige tanker, men jeg har hele tiden in mente at det er knarken (eller hulrummet derefter) der snakker..

Jeg er vist heldig..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]