Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 10:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Til jer som ikke kender nummeret, jeg om lidt snakker om: Få fat i det! Det hedder Knights of Cydonia og er af vores alle sammens Muse. Rock on! (Hør det gerne, mens du læser :-))

Jeg fik endelig taget et syretrip for et par uger siden, men der var ikke rigtigt indhold nok i det til at lave en rapport - i øvrigt nok fordi det endte i et bad trip, men det er så en anden sag.

Jeg havde dog en enkelt oplevelse, som var så fed, at jeg er nødt til at dele den!

Jeg vadede alene rundt ude omkring Moesgård, altså i skoven. Jeg havde mine hørebøffer på og hørte en masse dejlig musik. På et tidspunkt stiller jeg mig så i udkanten af skoven, som på netop dette sted var oppe på en skrænt, højt hævet over havet som lå 20-30 meter længere nede. Jeg kunne se ud over Århusbugten og dermed også Århus havn. Det er i sig selv helt fantastisk, også når man ikke tripper.
Så begynder nummeret Knights of Cydonia. Mens jeg står der og glor ud over skrænten, kommer jeg mere og mere ind i nummeret, og det ender med, at jeg fuldstændig er smeltet sammen med det og sådan set er blevet til både Matt Bellamy og company (altså bandet Muse) og selve sangen.
Det går hverken værre eller bedre, end da jeg ("jeg" skal fra nu af forstås som TheBo of Cydonia) er nået til 3 minutter og 18 sekunder, hvor det helt ufatteligt fede kor-stykke begynder, kan jeg pludselig styre alle skyerne med mine tanker! Jeg samler langsomt de mange skyer i en stor, ondskabsfuld cirkel lige over en industriskorsten på Århus Havn, og jeg gør mig klar til at samle skyerne i en gigantisk tornado, som kan smadre skorstenen... Så stoppede musikken, så det lykkedes mig desværre ikke at få lavet tornadoen, men FUCK hvor var det vildt!

Og så kan alle de pussies, som tror man kan blive lige så fucking high on life kraftedme skrubbe af, for har de nogensinde kunnet kontrollere et vejrsystem, mens de var et rocknummer?!!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg kende den slags øjeblikke på psykedelika! Man opnår dem sjældent, men når man endelig gør, er det som at opnå flere orgasmer i træk. :P

High on life? Nej tak. High on drugs? Yes sir! ;)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: inner loop
Wow, det lyder som en oplevelse man kan afterglowe på i lang tid. Jeg må også snart få taget mig sammen til spise noget syre :D

Oplever du generelt at du kan styre dine visuals på psykedelika eller er det kun på syre?

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg har ikke sindssygt meget erfaring med visual-givende doser på andre psykedelika, så det ved jeg faktisk ikke helt. Men på LSD kan det sagtens ske ved, at jeg får øje på noget, som ligner noget - fx en stor cirkel af skyer - og jo mere jeg tænker på det, des mere kommer det til at foregå i mit hoved.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus N
Yeah rockmeteorologen Bo, Muse rocks!! :D Det lyder vildt fedt!!
Du siger det endte i bad trip? Er du stadig ved godt mod??

mvh bubbles :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ej, du skal da ikke smadre skorstenene, hva tænker du på? :o

:wink:

Titel:
Dedikeret medlem

Jo tak, stadig ved godt mod :-) Men det slog mig lidt ud af kurs i nogle dage. Og med lidt ubehagelige yderligere effekter i en uges tid ca.

Problemet med bad trips er i mine øjne, at den klarhed, man har på comedown, er så fantastisk, at man kan opnå nogle store (personlige) sandheder via den, men når så hele klarheden er præget af negative tanker, så kan man komme frem til nogle meget negative personlige sandheder, og det kan tilsyneladende præge én ret kraftigt.
Men så længe man blot er klar over, at det er "kemisk induceret" ubehag, så skal det nok gå over, og det gjorde det jo også i dette tilfælde :-)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus N
Det er godt at høre Bo, det er den helt rigtige indstilling!

bubbles

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
Gad godt se hvad man kunne "udrette" med Tool... orv :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Lyder til at have været fedt TheBo :D! - Godt at høre du ikke har ladet dig slå for meget ud af et bad trip :).

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Lyder satme til at du har haft det fedt :)
Det er jo for syg fed oplevelse ..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]