Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 00:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 100 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem

Godt arbejde!

Som jeg har skrevet på OS-siden, vil jeg anbefale jer at droppe diskussioner på lunarstorm. Man bliver bare frustreret pga. ham valiant_paladin (idiotisk navn i øvrigt). Han mener, at hans juridiske kilder er bedre end en højesteretsdommer. Han mener, at hans videnskabelige kilder er bedre end diverse lægmænds rapporter. Ergo: Han er ikke værd at diskutere med og ødelægger diskussionen for alle.

Titel:
Insane psychedelia user!

TheBo skrev:
Godt arbejde!

Som jeg har skrevet på OS-siden, vil jeg anbefale jer at droppe diskussioner på lunarstorm. Man bliver bare frustreret pga. ham valiant_paladin (idiotisk navn i øvrigt). Han mener, at hans juridiske kilder er bedre end en højesteretsdommer. Han mener, at hans videnskabelige kilder er bedre end diverse lægmænds rapporter. Ergo: Han er ikke værd at diskutere med og ødelægger diskussionen for alle.

Ikke enig! Jo flere kanoner på slagmarken, jo større sandsynlighed er der for at fjenden trækker sig :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dr. Phibes skrev:
TheBo skrev:
Godt arbejde!

Ikke enig! Jo flere kanoner på slagmarken, jo større sandsynlighed er der for at fjenden trækker sig :P

:yeah:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
SUPER initiativ, jeg er selv begyndt at skive mere pga den her tråd :)

Titel:
Dedikeret medlem

Tjah, hvis I orker det, er det jo fint nok :-D Jeg gider ham bare ikke mere lige nu. For mig handler en diskussion ikke så meget om at få folk til at trække sig - det handler om at få folk til at indse gyldigheden i det bedste argument. Men det kan ham her tydeligvis ikke, so what's the point? Andre læsere derinde vil alligevel have svært ved at skelne mellem de lorte-kilder, han angiver og de seriøse kilder.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

TheBo skrev:
Tjah, hvis I orker det, er det jo fint nok :-D Jeg gider ham bare ikke mere lige nu. For mig handler en diskussion ikke så meget om at få folk til at trække sig - det handler om at få folk til at indse gyldigheden i det bedste argument. Men det kan ham her tydeligvis ikke, so what's the point? Andre læsere derinde vil alligevel have svært ved at skelne mellem de lorte-kilder, han angiver og de seriøse kilder.

Jeg har lige fået læst hele diskussionen igennem, og jeg må nok komme med den konklusion, at han er den mest ignorante person, jeg nogensinde har hørt om! Han accepterer jo intet andet end hans "vrangsforestillinger" (i denne sag altså).

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
TheBo skrev:
Godt arbejde!

Så selv diskussionen derinde. For det første at han kalder alle der har bare en nogenlunde objektiv vinkel på stoffer for stofmisbruger... også derfor jeg skrev om han havde overvejet at skelne mellem bruger og misbruger.

Ellers var der ikke så meget jeg kunne skrive, som du ikke selv har forklaret bedre. Men ja, Lunarstorm er nok ikke stedet...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

for helvede... han kan gøre mig så harm at jeg ikke bare kan droppe det. Men vi har at gøre med en som ikke har lært at tænke for sig selv, og være kritisk overfor hvad staten fortæller ham. Han trænger til en joint, er hvad han gør... :x .

Han er sgu ligesom circle-jerks (I ved de der pop-ups der bare bliver ved) der bare ikke vil forsvinde igen...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tårnet Der Åd Mennesker skrev:
Han er sgu ligesom circle-jerks (I ved de der pop-ups der bare bliver ved) der bare ikke vil forsvinde igen...

Han minder mig faktisk om en af mine gamle venner, som jeg desværre mistede grundet samme problematik. Det er sørgeligt at se. :/

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Lidt til debatten på Lunarstorm!

the_valiant_paladin er overbevist om, at der ikke er nogle "stofmisbrugere" (som han kalder os!), der kan styre deres "misbrug". Derudover lytter han KUN til læger.

Er der så nogle, der vil være så venlig at smide den her udsendelse i hovedet på ham?

http://www.dr.dk/P1/P1Formiddag/Udsende ... 133310.htm

Henrik Rindom snakker om forbrug og misbrug.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

det kan jeg sikkert godt, men i en anden debat kalder han DR for propaganda tv der hælder mod venstrefløjen... så jeg tror ikke han tager det for gode varer. For eksempel henviste jeg til Klubværelset udsendelse der hedder Svampe - Retten til rusen, som han afviste udelukkende på titlen alene.

Men højredrejet TV2 har han vel ikke noget imod.

Men for dælen da han får mit blodtryk op i det høje felt! Jeg skrev iøvrigt at hans måde at opfatte virkeligheden på, ikke er mere rigtig end så mange andres - og det mener han gudhjælpemig at den er! Det er tydeligt at se han ødelægger hver eneste tråd han er i, for folk gider simpelthen ikke fortsætte når han er der. En skam at han er den eneste til at repræsentere folk med en anderledes holdning end vores generelt.

puha, der fik jeg det ud :|

Titel:
Dedikeret medlem

Tårnet Der Åd Mennesker skrev:
Men for dælen da han får mit blodtryk op i det høje felt! Jeg skrev iøvrigt at hans måde at opfatte virkeligheden på, ikke er mere rigtig end så mange andres - og det mener han gudhjælpemig at den er! :|

Hvilket er utroligt morsomt taget i betragtning, at han studerer filosofi på universitet :-D Enten har han en underviser, som fuldstændig har misforstået nutidens filosofi om erkendelse og opfattelse og den slags, ellers glemmer han bare at høre efter.
Ja, nu går jeg jo ind for, at viden er for ALLE, uanset status i samfundet, men tænk at man lukker hans slags ind på et studie som filosofi!!!

I øvrigt er alle hans indlæg slettet. Over-moderatorerne på siden fik nys om tråden, gav ham en advarsel og slettede hele møget :-D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

TheBo skrev:
I øvrigt er alle hans indlæg slettet. Over-moderatorerne på siden fik nys om tråden, gav ham en advarsel og slettede hele møget :-D

I rusmiddel-debatten?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

for dælen da :D

synes pludselig mit glas rødvin smager meget bedre :twisted:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
Nevermind.

Titel:
Dedikeret medlem

Ny tråd tilføjet på Operation OS - DR debat om lattergas.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

På Arto.dk er der altid en del debatter om stoffer kørende (under kategorien 'Livstil').

Indlæg som dette ser man desværre alt for ofte:

Citat:
tjah stoffer er aldrig smart at begynde på... :/ medfører i mange tilfælde livsvarrige psyokoser som først dukker op måske 10 år efter man tog sin første bane...
Og en ting som LSD kan ikke blive nedbrudt og bliver derfor i kroppen for evigt.. dvs det kan ligepludselig blusse op mange år efter.. det super klamt !

Den her er også ret god:

Citat:
Dengang nogen havde puttet LSD i en joint jeg var med til at ryge, blev jeg super skummel og fik derefter en blackout (beretninger) min kæreste troede han var i et rumskib, ja, det var skræmmende..! :S

Hvis nogle har tiden og overskudet, ville det være fedt med lidt opbakning/hjælp derinde.

Titel:
Dedikeret medlem

Så opret venligst trådene inde på http://www.gamehunter.dk/os

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

TheBo skrev:
Så opret venligst trådene inde på http://www.gamehunter.dk/os

Titel:
Dedikeret medlem

Link til debat tilføjet! Om stoffer og kørekort.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 100 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]