Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 00:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Nogen der ved om (og hvor) man kan købe smartdrugs på Staden? Jeg har ikk tid til at vente på smartdrugs.dk, jeg skal til fordrag i foreningen "Samlerne" i weekenden.. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Hva´ med SOMA, sælger de?

-Daffy Duck [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

....Norge´s Droning på dope!, Hva´ sker der??

[ 29 2001: Besked ændret af: daffy duck ]

Insane psychedelia user!

Staden, smartdrugs??? NIX...det er for hårdt til de mennesker...men hvis du skal ha fed eller svampe så er det det rigtige sted... og ethno/smartdrugs er faktisk utroligt hurtige *asskissing para* [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: Solskinsøen
Man kan købe supercaps (ephedra) og guerana. Det er vist også det eneste. Men de tar nogle vilde priser.

Insane psychedelia user!

Nåh ok, det vidste jeg så ikke...

Junior medlem

De svampe man kan købe - har jeg erfaret - er tilgengæld knap så stærke som dem fra ethno og des lige, da de på staden ikke opbevarer dem i lukkede beholdere [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Ciao,

Broder Anus.

Insane psychedelia user!

SOMA ja de har herbal xtc, men ikke noget med ephedra det kan ham den sjove svensker ikke li. Meskalin er oxo et meget "smart drug" som de sælger he he [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
[img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]
svampe giver da meget mere efekt end herbel xtc !!!

så hvorfor har de den holdning ude på staden

Insane psychedelia user!

Aner det ikke, de er sgu noget dobbeltmoralske nogen gange, bare spørg gonzo.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ego: Hvor tror du den jydske galar kommer fra? Du snakker om noget du ikke kender en skid til - lad vær med det. Man behøver ikke altid at komme med dumsmarte bemærkninger...

(RygerSmiley)

Hvad snakker du om mand, den her galar jeg køber er squ ikke fra staden af - de to steder jeg henter den har deres egne leverandører - jeg kender en gammelgut som har den bedste skunk den bedste tjald og den vildeste nol - nolen laver han selv, skunken dyrker han selv og hashen får han fra en gut som selv får det ind i landet, så fuck det pis med at alt jydsk hash komme fra staden, fuck det noget så hårdt!!!!

Medlem

Ikke alt hash kommer fra sjælland EGO, men næsten. Hvis du ikke har fundet noget overbevisende røg på staden, må du have været der lige efter en razzia.
Det vi ikke gider at ryge herovre sendes til jylland.

Men selvfølgelig, hjemmedyrk er altid bedst :-)

/para

Para der var skam en masse god hash og en masse supergodt hash, men der var bare ikke den onde superryger som der er i Aalborg, og det er lidt en skam fordi det er fandme den bedste tjaldes jeg nogensinde har røget!!!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
hold nu kæft med jeres kbh blære, ï en flok fulde svensker.hash'en kommer ind alle vegne i det her land, alle havne by'er og alle steder hvor man kan komme fra det ene land til det andet,så fuck da det pis der.

folk der ikke kan få godt shit her ude på marken,det er folk der ikke kender de rektige mennesker, grunden til at nogle ikke kender nogle af de rektige mennesker er fordi de rektige mennesker kan se hvem der
er et fjols på lang afstand

sådan lægger landet

det er masser af godt shit her i jylland men de fornuftige mennesker ryger det selv og så sælger de deres dårlige standart ved siden af som bonus og da folk ikke regtik har andre valg tjah så må de nøjs med at ryge standart til en 50'er per klumb.

man kunne fristes til at kalde sådan en monopol forretning for microsoft,men det navn er allrede brugt af et grim firama der sælger dårlige styresystemer

Dedikeret medlem

Jensus> SUK... hvad er det for engang ÆWl ..du er da helt ude og vende-

smartdrugs for stærke... Øhhh ... det er vidst det lammeste jeg har hørt ... siden hvornår har smartdrugs virket kratigt / stærkt.. hvis de er stærke indtager du vel ikke andet end æblecider og koffein...

du er da for lam at hører på .. selv om du bor i nærheden af staden kan man godt hører du ikke kommer der for tit ... ved du hvad hash er ?? har du nogen siden prøvet svampe trip over 1g...

hallo jensus du er bunden mand ... du snakker og snakker og røven den går ... og hvornår har du sidst lukket noget relevant ud her på boardet ...

GO SMURF GO GUFFE

Hæ hæ - right on the spot, bortset fra en ting, Jensus er fra vejle!!!!

Men ellers er det præcis hvad jeg ville have sagt, men nu slap jeg!!

Thnx guys

Well staden er squ ok, det er bare de mennesker derinde der er omkring 30 år bagud i mental udvikling - men det er deres sag, der er ikke noget galt med deres røg, bortset fra at jeg kan få noget bedre i jylland end jeg nogensinde har fundet på staden - well, staden har skunk og shrooms, det er det som der gør dem seje, deres hash er noget crap i forhold til hvad vi ryger!!!

Insane psychedelia user!

Hold da kæft smurf3000, jeg er da vist en af de mere informative, jeg siger ikke at smartdrugs er hårde men de synes christianitterne vel, de går jo totalt amok bare man spørger efter lsd, selvom flere af dem selv har taget hård junk, bare spørg gonzo. Så pas lige på før du udtaler dig!!!! Og den der sviner var da vist ikke nødvendig var den?!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jensus, hvor mange gange har du overhovedet været på staden?

Insane psychedelia user!

Irellevant spørsmål! Men jeg har faktisk været der en 4-5 gange....

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Faktisk været der 4-5 gange... LOL... har du nogen sinde selv spurgt efter syre derude?
Staden har været mit andet hjem i nogle år, og de er sgu ikke så slemme derude som mange siger... kun de skumle mennesker der sidder i grotten.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]