Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Så vit jeg har forstået er det der er årsagen til flest dødsfald(ud over desiderete ODér) at folk kombinere opkvikkende stimulanser fx. MDMA OG Amf. med "downere" fx. med GHB med flere..

Skal man alligevel bruge noget at sove på efter at stimulanserne har Peakét færdig ville jeg nok også vælge canabis..

Ret mig endelig hvis jeg er galt på den..

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
Brightshadow: og alkohol + ghb tror jeg der er mange der laver en fejl ved det kunne man jo se i efteråsferien alle dem som blev lagt op på en båre de havde med 99.9% sikkerhed blandet de to ting og sikkert også ecstasy oveni med amf

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg ville lige følge op på det jeg skrev.
Jeg har nu i 2 dage om aftenen røget et par hvæs af noget skunk jeg dyrkede i sommer,og forskellen er utrolig.
Før kunne jeg ligge til 3-4 om morgenen,før jeg fik(hvis jeg fik)..højst 3-4 timers søvn.I de sidste 2 dage,har jeg sovet 7-9 timer,og vågner rigtig udhvilet.
Jeg ryger slet ikke om dagen,men bruger omkring en halv joint for at opnå disse resultater.
Det MÅ sq være bedre at ryge en halv joint,end diverse meds. :shock:

Titel:
Admin
Brugeravatar

Citat:
Jeg ville lige følge op på det jeg skrev.
Jeg har nu i 2 dage om aftenen røget et par hvæs af noget skunk jeg dyrkede i sommer,og forskellen er utrolig.
Før kunne jeg ligge til 3-4 om morgenen,før jeg fik(hvis jeg fik)..højst 3-4 timers søvn.I de sidste 2 dage,har jeg sovet 7-9 timer,og vågner rigtig udhvilet.
Jeg ryger slet ikke om dagen,men bruger omkring en halv joint for at opnå disse resultater.
Det MÅ sq være bedre at ryge en halv joint,end diverse meds.

Jeg vil tro det er langt sundere, men det er individuelt om det er bedre. Hvis jeg skal falde i søvn lige efter at jeg har røget, skal jeg ryge ret meget før det sker. Cannabis er ikke så godt for mig at falde i søvn på alene, ihvertfald ikke lige efter jeg har røget. Der skal gerne have gået omkring ½-1 time hvis jeg ikke er påvirket af andet.

Men uanset hvad, er det da lækkert at ligge sig i sin seng godt skæv med lukkede øjne og bare drømme lidt i vågen tilstand 8)

-Jimmy Carter

Titel:
Flueknepper kongen

Jeg har fx en somme tider fed, somme tider irriterende tendens til at få CEV's på hash og især skunk, og det gør ikke just søvninitiationsfasen nemmere, når det vælter rundt med blå og røde farver.

Benzoerne slår dig ikke ud i den angivne dosis, men de skulle gerne gøre det lidt nemmere at falde i søvn.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er rigtig at jeg skal igennem en "eufori" periode,før jeg når den døvende effekt.
Lige efter man har røget sker der sq for meget oppe under håret.. :shock:
Men derefter kommer den afslappende effekt stille og roligt.
Jeg tror egentlig osse en rolig Benzo pille har en mere decideret søvn inducerende effekt,men på lang sigt (over en måned eller så) bliver det sq farligt(,tolerance,afhængighed).

Titel:
Insane psychedelia user!

Jeg praktiserede også at ryge et par hvæs af en joint en times tid før sengetid, for nogle år siden. Så er det en tur under dynen med fjernsyn og når den første time er gået, er man stabilt på plateau'et og driver langsomt ind i søvnen.

Desværre har jeg tit haft det med, at når jeg ligger stille i mørke med lukkede øjne efter at have røget får jeg tit tankemylder, der holder en vågen.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Hash er for mig overhovedet ikke kraftigt nok til at slå selv den vageste amfetaminrus ned. Derfor er det i sig selv et dårligt råd, men også fordi det er mere besværligt at skulle have "frisk" hash liggende konstant, hvorimod benzodiazepinerne ikke kræver "fornyelse", men sagtens kan ligge og vente til den rette dag med at blive brugt.

Desuden er det jo altså ikke alle mennesker der kan lide at ryge hash, eller sågar lide rusen den giver.

Personligt foretrækker jeg en knockout dosis af GHB som mindst vil inducere 4 timers søvn - Når man så vågner kan man selv bestemme om man vil igang med dagens gøremål, eller blot tage en dosis til :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hej Johndeere...
Nej heller ikke for mig.Ikke engang en lille smule.På Amf virker Hash nogen gange næsten stimulerende på mig, hvis det ikke bliver potentieret af et eller andet.
Hvis du lægger mærke til det,var det heller ikke et råd mod Amf søvnløshed jeg gav.Det var mit eget søvnproblem når jeg ikke røg.

Hvis jeg skulle slå en Amf stritter ned så jeg kunne sove,ville det være i Rohypnol,Methadon territorie.GHB lyder også rimelig godt. Det er jo mest et spørgsmål om smag,hvordan man vil "fixeres". :P
Oven på dem mener jeg nu Hash er excellent.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]