Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 20:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: u å æ lan
Forleden dag besluttede jeg mig for at tage et trip der virkelig ville slå benene væk under mig. Dette skete også, aldrig har jeg haft så mange hallucinationer på svampe, og det var et storslået trip. Jeg vil skyde på at jeg indtog en 10-12 gram SN kogt i the. På tom mave. Som sagt var det et storslået trip, lige indtil jeg skulle på toilet. Der sad jeg så, med en voldsomt tynd mave og ligepludselig kunne jeg mærke, at der skete noget med min krop. Mine muskler ophørte med at virke (inklusiv ringmusklen) og jeg mere eller mindre faldt ned fra toiletet. Der lå jeg så, nærmest pacificeret og med en tynd væske rendende ud af mit anus, ude af stand til at foretage mig noget som helst. Ligepludselig må jeg være faldet i søvn eller sådan noget, ihvertfald var jeg kommet til mig selv igen (mere eller mindre...) Men hvad skete der? Er der nogen andre der har prøvet noget lignende?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
mad forgiftning mildest talt..

der har været nogen fremmede bakterier i den svampe eller os' ka det være noget du har spist i løbet af dagen ;)

Titel:
Administrerende Direktør
Brugeravatar

@Sub-Lunar

Du behøver kun at trykke én gang når du laver et nyt emne :)

Og til de der måtte undre sig over hvor deres indlæg er vil jeg lige understrege at off-topic snak altså ikke er velanset. Hvis man ikke har noget kunstruktivt at skrive så kan man lige så godt bruge sin tid på noget andet :)

Mvh. Deres moderator

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Har hørt om det, har heldigvis ikke prøvet det !! Endda ved små doser, vil give ConfusioN ret i at det er en slags madforgiftning.
Måske hvis svampen ikke er tørret optimalt og der er gået en smule råd i? Der skal ikke mange bakterier af den rigtige/forkerte slags til før det går galt og det løber ud af dig.
Du har min sympati, det må sku ikke være sjovt at være langt ude på svampe og så skulle døje med en heftig madforgiftning!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]