Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 23:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: hasselager
hej allesammen...

jeg er ved og skrive en bog om mit liv jeg vil være huløs ærlig selvf stede jeg ik vil være pæsis, bland ande har jeg bare funde stede på netett og funde ud af.. for ved ik hvad jeres holdning er på det... men vil snakke med de gamle her ind om det,,,

men når jeg har skrive mere poste jeg det . det er bare rå ord nu jeg har fået en til og hjælpe mig som er digtig og kende en pige på et forlag :)

er spændt på og hører hvad i siger ..

mvh trold/morten

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hvor der er ild
Skal den handle om misbrug?

Titel:
Medlem

hej ...

det skal handle om mit liv, et liv jeg har af natur tage hårdt og det skal handle om hvad de stoffe gjord ved mit liv, og hvad der holde mig kører og hvad der vare med til og koste mig liv tit.. og dte skal handle om det lykke mman kan opleve selvom ene fortid har være mørk,,,

det skal ik handle om og tage stoffe eller trip oplevelse eller sådan noget det skal bare handle om hvad et liv kan være ved en vis man ik stofe på sig selv og har et tro og håb ....

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Altså bare en selvbiografi, fra ende til anden?

Tror nu ikke, at et forlag kunne være særligt interesseret i at udgive en bog om en helt ukendt person, medmindre den indeholdt noget andet.

Men uanset hvad, så kunne det sikkert være godt for dig selv at skrive den.

Titel:
Medlem

nu os mest for mig selv min ven en del i min ejene behandling.. få det hele ud ærlig uf hudløs med mit syn på sag... måske kan jeg hjælpe andre måske kun mig selv men så jeg os komme langt :)

Medlem

her er en starte komme nok til og blive annderledes når den er færig...

Mit liv, min smerte, min glæde.
Af xxxxxxxxxxx trold

Det er svært for mig og skrive det her og det vil lyde forvirret og meget hårdt men sådan har mit live været, men jeg vil klare livet med støtte og hjælp fra dem jeg elsker og elsker mig.

jeg vil starte med og fortælle hvem jeg er, hvor gamle jeg er nu og hvordan min opvækst har været.

jeg er i dag 26år gammel, men det hele starte i en alder af ca. 7år, hvor jeg blev seksuelt misbrugt. Da jeg i en alder på ca. 13 var lidt mere bevist om at det der var sket, egentlig var forkert, begyndte jeg at flygte til arbejde og til fritids ting, for at slippe for de følelser der kom op i mig.
Det skal siges jeg som ung var meget, meget generet og mit følelse liv var helt ødelagt. Jeg følte at jeg levede i et mareridt. ved godt at det er en normal følelse for børn, i den alder. Men i min verden drømte jeg mig tit væk til en ”bedre verden”. I en dyb fantasi hvor jeg hade det godt.

min barndom var god, som jeg husker den. Havde et godt forhold til min far, selvom jeg næsten ikke kan huske ham. Det var min mor, der det meste af min barndom tog sig af mig, det er nok også derfor at den gang følte jeg at min mor var min nr. 1. Min far var selvstændig, hen tjente pengene så vi kunne have det godt.

Der skete så mange ting, hvor jeg som voksen mand kan se, måske trekkede mig i den for forkerte vej. En vej mod et stort misbrug af rusmidler.

Min historie om mit misbrug
Det startede ca. i dec. 1995 og to rigtig fat i 1996 ca. d. 30 marts.

da jeg gik til ishockey, møde jeg en gammel ven der havde været lige så genert og indadvendt som jeg. Men nu var han populær og udadvendt. Jeg snakkede med ham og jeg var nysgerrig, ville gerne hører hvad der var sket og hvordan han var blevet så forandret. Han træk mig til side, viste mig en pille æske med nogle farvede piller i og sagde det var pillernes skyld. så spurgte han, om jeg ville prøve. Jeg beundrede det han var blevet til og sagde derfor ja, og tænkte; hvis det var dem der gjorde sådan ved ham, så ja kom med dem.
jeg fik en, har aldrig stået så vildt godt på skøjter og jeg er god i forvejen. Nå men vi var stille om det, vi snakke bare lidt om vind og vejr. Jeg havde på daværende tidspunkt arbejde på samme sted som hans bror, så vi så tit hinanden.
Jeg skulle med til techno fest som tog sted omk. d. 30 marts, jeg spise ca. 4 e-piller (Extacy). Havde aldrig oplevet sådant en fornemmelse af ”lykke”. Jeg havde det bare så godt. Der skal mange ord til at beskrive den følelse, men kan kun sige at jeg følte mig lykkelig og at jeg bare havde det utroligt godt. Over sommeren blev jeg så den, cool person jeg havde håbet på, og altid drømt om, netop fordi jeg som ung/lille følte mig meget som en taber.
og vi begynde og på lsd ,speed, svampe, pille og hash....også kører det der ud af med stoffe feste og techno jeg kom hurtig ind i den hård kerne af techno nørder.. hvor jeg kom med amf til dem der holde feste og kendte alle så jeg hade nåde det jeg ville og det gave mig jo os en spæning i hverddag den var ik kendelig mere...

efter det tid i midbyen med techno venner kom jeg ud i et milijø i en forstad by til århus.. hvor jeg kende noget jeg hade gåde i skole med,nedlade ,dominer ,menipuler , og med min meget navie natur kørte og mit stor amfetamin misbrug mig hurtig ned.. i en alde af bare 17-18 hade jeg tabt mig ligeså meget som en kræft syg og gik til kontrol vejnning... men jeg forsatte med de person igen og misbrug blive i ik minder.. og jeg kom lige så stille vider møde en person hvor det ende i stor ting vil ik komme ind på det nu her..

men det hele to en ny dejning da det gik i stykke for de mennesker folk falde bare fra som flyge.. det hele hade ståde på i ca 2 år var blive 20år bode hjemme igen.. så jeg begynde bare og side med min pc en måde og undgå de person men de kom af sig selv og kunne ik sige nej.. så forstade en 3 år hvor jeg lærte og skaffe stoffe over nettet og i det jeg kunne noget andre ik kune kunne jeg side der og få det hele severet og leve godt..men jeg skuffe mig et stof jeg sælgte af og selv to over fler måder, som var ved og blive min død for 2 gange... har noget jeg skrive fra den gang skal finde det

nu vil jeg fortælle lidt om nogen af de ting jeg har selvvære udsat hvad følelse det gave mig....

der var den gang jeg var i det indre midby techno liv, begynde jeg og få penge problemer og måtte opleve og gå til et møde hvor jeg ik viste om jeg var leven eller død, jeg var selvf bange men hade nåde til det sted hvor jeg godt vist hvad følge kunne blive vist jeg blive væk,jeg møde ham så og fik bare nogen flade og afvide jeg skulle skaffe de penge.. både og desværre hjlæpe min forælder igen(det vil jeg kom ind på)
,der var en gang da jeg var i det milijø lidt uden for byne der var en som hade være væk noget tid og fordi hans makke var færdig skulle han hævne sig på mig og en ande.. klappe os lidt rundt og true..
også var der en gang en person der var komme ud og skulle have penge jeg hade dem men fik nogen på hoved som tak...
(det er lige det ting der komme til mig nu )

nu vil jeg prøve og beskrive nedtur det der tit var ved og tage live af mig

nu vil jeg fortælle sådan løbe over år hvordan min psykisk tilstand pga min indre følelse og misbrug ført mig i helv og tilbage mange gange jeg ende med til sidste og være lige glad med og dø.. det var efter mange psykose og forskellig sindtilstande som jeg ik har fået svare på siden ejg selv har gåde i ting i gemme.. lukke mig ind og gemte mig fra omverden ville i tage i mod den hjælpe der var viste ik hvordan jeg skulle sige hjælpe..
jeg har tit i starte da de første psykose kom, jeg kørte dem bare af. jeg bode da i min forælder hus på mit værelse. jeg sætte sorte lane op smadre mit ur og alt der gave lyst og sad bare i mørke jeg grænd for mig selv til det igen var tid til og tage stoffe og en ande maske på igen... til søndag kom igen og jeg kunne gemme mig i min mørke følelse og psykose

Titel:
Dedikeret medlem

held og lykke med projektet!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
:yeah: :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
Synes det er godt at du vil skrive om det.

Skulle det gå hen og blive for svært at skrive om, kunne du muligvis lave det om til en fiktionel fortælling, men hvor hovedpersonen har netop dine erfaringer, og har gennemgået det samme. Men vigtigst er dog at du skriver det du har lyst til, og som du har lyst til.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Godt initiativ Trold.

Måske det bliver en bestseller :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Stort af dig at du står frem med det hele. Jeg synes det fængede da jeg læste det, det virkede ikke bare som en der ville have opmærksomhed ved at tale om misbrug, selvmord osv. Det virkede virkelig oprigtigt! Det er godt at se at du kom ud på den anden side. [/code]

Titel:
Medlem

jeg takker mange gange.. nej skrive det ik for og fortælle hvor meget og hvor lidt jeg har lave, men hvad det liv har gjord ved mig og min farmilie ved det kan hjælpe mig og min familie .. vis det kan hjælpe andre vil jeg bare blive glad og taknemlig over at kunne give lidt igen :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jeg synes det er en super god idé! Det hjælper altid at få nedfattet ens tanker på papir - det giver en slags klarhed, overskuelighed og dyb indsigt.

Held og lykke med projektet!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus N
Det er hård læsning, Trold, er glad for at høre, at du er kommet ud på den anden side. Jeg har også selv den erfaring, at få tingene på skrift, kan gøre meget! :wink:
Held og lykke med det hele fremover.

mvh Bubbles

Titel:
Medlem

der komme mere her en af dagen er ved og få det skrive rent :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Blev rørt af det udpluk fra din bog trold :).

Titel:
Medlem

vil bare fortælle jeg har fået skrive en del mere... selvom det er hårdt men det hjælpe mig da .. har fået smerte stille pga real smerte i fler måneder... men er nu stoppe og sider med herre nedtur på nok os lidt vinter depri, selvom mit live forme sig godt lige nu.. men så hjælpe det helt sikkert og skrive det her og fortælle hvordan jeg har det :)

håber alle lever der ude :)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: århus
Jeg er i live..

Rigtig go læsning troll.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
skriv løs positivt som negativt, voers formål er oplysning på en ærlig måde, og ikke at skjule de negative sidder vh. dan doeneg

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Igloolik island
Fedt initiativ, held og lykke..!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]