her er en starte komme nok til og blive annderledes når den er færig...
Mit liv, min smerte, min glæde. Af xxxxxxxxxxx trold
Det er svært for mig og skrive det her og det vil lyde forvirret og meget hårdt men sådan har mit live været, men jeg vil klare livet med støtte og hjælp fra dem jeg elsker og elsker mig.
jeg vil starte med og fortælle hvem jeg er, hvor gamle jeg er nu og hvordan min opvækst har været.
jeg er i dag 26år gammel, men det hele starte i en alder af ca. 7år, hvor jeg blev seksuelt misbrugt. Da jeg i en alder på ca. 13 var lidt mere bevist om at det der var sket, egentlig var forkert, begyndte jeg at flygte til arbejde og til fritids ting, for at slippe for de følelser der kom op i mig. Det skal siges jeg som ung var meget, meget generet og mit følelse liv var helt ødelagt. Jeg følte at jeg levede i et mareridt. ved godt at det er en normal følelse for børn, i den alder. Men i min verden drømte jeg mig tit væk til en ”bedre verden”. I en dyb fantasi hvor jeg hade det godt.
min barndom var god, som jeg husker den. Havde et godt forhold til min far, selvom jeg næsten ikke kan huske ham. Det var min mor, der det meste af min barndom tog sig af mig, det er nok også derfor at den gang følte jeg at min mor var min nr. 1. Min far var selvstændig, hen tjente pengene så vi kunne have det godt.
Der skete så mange ting, hvor jeg som voksen mand kan se, måske trekkede mig i den for forkerte vej. En vej mod et stort misbrug af rusmidler.
Min historie om mit misbrug Det startede ca. i dec. 1995 og to rigtig fat i 1996 ca. d. 30 marts.
da jeg gik til ishockey, møde jeg en gammel ven der havde været lige så genert og indadvendt som jeg. Men nu var han populær og udadvendt. Jeg snakkede med ham og jeg var nysgerrig, ville gerne hører hvad der var sket og hvordan han var blevet så forandret. Han træk mig til side, viste mig en pille æske med nogle farvede piller i og sagde det var pillernes skyld. så spurgte han, om jeg ville prøve. Jeg beundrede det han var blevet til og sagde derfor ja, og tænkte; hvis det var dem der gjorde sådan ved ham, så ja kom med dem. jeg fik en, har aldrig stået så vildt godt på skøjter og jeg er god i forvejen. Nå men vi var stille om det, vi snakke bare lidt om vind og vejr. Jeg havde på daværende tidspunkt arbejde på samme sted som hans bror, så vi så tit hinanden. Jeg skulle med til techno fest som tog sted omk. d. 30 marts, jeg spise ca. 4 e-piller (Extacy). Havde aldrig oplevet sådant en fornemmelse af ”lykke”. Jeg havde det bare så godt. Der skal mange ord til at beskrive den følelse, men kan kun sige at jeg følte mig lykkelig og at jeg bare havde det utroligt godt. Over sommeren blev jeg så den, cool person jeg havde håbet på, og altid drømt om, netop fordi jeg som ung/lille følte mig meget som en taber. og vi begynde og på lsd ,speed, svampe, pille og hash....også kører det der ud af med stoffe feste og techno jeg kom hurtig ind i den hård kerne af techno nørder.. hvor jeg kom med amf til dem der holde feste og kendte alle så jeg hade nåde det jeg ville og det gave mig jo os en spæning i hverddag den var ik kendelig mere...
efter det tid i midbyen med techno venner kom jeg ud i et milijø i en forstad by til århus.. hvor jeg kende noget jeg hade gåde i skole med,nedlade ,dominer ,menipuler , og med min meget navie natur kørte og mit stor amfetamin misbrug mig hurtig ned.. i en alde af bare 17-18 hade jeg tabt mig ligeså meget som en kræft syg og gik til kontrol vejnning... men jeg forsatte med de person igen og misbrug blive i ik minder.. og jeg kom lige så stille vider møde en person hvor det ende i stor ting vil ik komme ind på det nu her..
men det hele to en ny dejning da det gik i stykke for de mennesker folk falde bare fra som flyge.. det hele hade ståde på i ca 2 år var blive 20år bode hjemme igen.. så jeg begynde bare og side med min pc en måde og undgå de person men de kom af sig selv og kunne ik sige nej.. så forstade en 3 år hvor jeg lærte og skaffe stoffe over nettet og i det jeg kunne noget andre ik kune kunne jeg side der og få det hele severet og leve godt..men jeg skuffe mig et stof jeg sælgte af og selv to over fler måder, som var ved og blive min død for 2 gange... har noget jeg skrive fra den gang skal finde det
nu vil jeg fortælle lidt om nogen af de ting jeg har selvvære udsat hvad følelse det gave mig....
der var den gang jeg var i det indre midby techno liv, begynde jeg og få penge problemer og måtte opleve og gå til et møde hvor jeg ik viste om jeg var leven eller død, jeg var selvf bange men hade nåde til det sted hvor jeg godt vist hvad følge kunne blive vist jeg blive væk,jeg møde ham så og fik bare nogen flade og afvide jeg skulle skaffe de penge.. både og desværre hjlæpe min forælder igen(det vil jeg kom ind på) ,der var en gang da jeg var i det milijø lidt uden for byne der var en som hade være væk noget tid og fordi hans makke var færdig skulle han hævne sig på mig og en ande.. klappe os lidt rundt og true.. også var der en gang en person der var komme ud og skulle have penge jeg hade dem men fik nogen på hoved som tak... (det er lige det ting der komme til mig nu )
nu vil jeg prøve og beskrive nedtur det der tit var ved og tage live af mig
nu vil jeg fortælle sådan løbe over år hvordan min psykisk tilstand pga min indre følelse og misbrug ført mig i helv og tilbage mange gange jeg ende med til sidste og være lige glad med og dø.. det var efter mange psykose og forskellig sindtilstande som jeg ik har fået svare på siden ejg selv har gåde i ting i gemme.. lukke mig ind og gemte mig fra omverden ville i tage i mod den hjælpe der var viste ik hvordan jeg skulle sige hjælpe.. jeg har tit i starte da de første psykose kom, jeg kørte dem bare af. jeg bode da i min forælder hus på mit værelse. jeg sætte sorte lane op smadre mit ur og alt der gave lyst og sad bare i mørke jeg grænd for mig selv til det igen var tid til og tage stoffe og en ande maske på igen... til søndag kom igen og jeg kunne gemme mig i min mørke følelse og psykose
|