Djohn Djohnson skrev:
Har de et skøde på huset? Var det ikke brugsretten, de fik dengang? Ejendomsretten over huset har de mig bekendt aldrig fået, og så er det altså ikke dem, der er ejere af huset. Punktum!
selvom de "kun" fik brugsretten så skal de sgu da have lov til at beholde den, (og jeg siger det igen igen) det stikker imod alle aftaler at kommunen sælger ejendomsretten, og derved mister sin ret til at bestemme over hvem der har brugsretten
Djohn Djohnson skrev:
Citat:
Citat:
og ja måske skaffer de fleste andre subkulturer deres lokaler på lovligvis, men det prøver ungeren jo også i form af den ny oprættede fond, men faderhuset vil ikke sælge.
Hvis det er så vigtigt for dem, så må de finde et hus, der er til salg. Det gør andre.
ja selvfølgelig skal de det, men når huset uretmæsigt er solgt, så skal man kæmpe for sin ret! og det er også et specielt hus, det har været ungdomshus i 24 år, et hus hvori venstrefløjen har kunne samles i over 100 år det er ikke bare et hus man giver videre til nogle kristne psykisk syge mennesker
Djohn Djohnson skrev:
Citat:
Citat:
men det stærke ved ungeren er jo at det ikke er som alle de andre, det er jo det som gør ungeren så speciel. men vi er åbenbart splittede, i vores syn på ungeren og det er der intet at sige til.
Der er meget andet, som heller ikke er som alle andre, og som heller ikke er som ungeren. Hvad er din pointe?
men der er ikke noget der er som ungeren... hvor mange samlingssteder for subkulturer i danmark, bliver styret af brugerne, hvor øverste myndighed er et mandagsmøde (og ingen chef), hvor alle intereresserede brugere kan komme og få en indflydelse og hvor alles mening er lige meget værd? du må gerne komme med eksempler hvis du er uenig.
desuden så er vi jo meget splittede, og jeg tror ikke jeg har rykket din opfattelse af ungeren særlig meget(hvis ikke intet overhovedet) og samme vej tilbage
Djohn Djohnson skrev:
Citat:
Citat:
til sidst vil jeg pointere at jeg synes det er sjovt at høre på alle de lov overtrædere som holder til herinde, som sidder og siger "loven må vi overholde, ellers ville det jo være anarki! Very Happy
Det er ikke det, det handler om, mester. Jeg kunne aldrig finde på at stjæle. Det går ud over andre. Det går ikke ud over andre, at jeg ryger en bønne i ny og næ.
som jeg skrev tidligere i et af mine tidligere indlæg
religion.dk skrev:
I år 2000 gik 60 mennesker ude af Faderhuset. Mange af dem har stadig psykiske problemer efter deres tid i frikirken, hvor Ruth Evensen havde en gud-lignenede autoritet i deres liv.
hvem er det som skader nogen? brugerne af ungdomshuset eller faderhuset? hvis du bor på nørrebro er det så sådan en forening du vil bo ved siden af? og ja så siger du sikkert "men ungerens brugere løber jo rundt og smadrer det hele" og nej det gør de ikke for det er ikke ungerens brugere, det er bare nogle snyltere som bruger kampen mod faderhuset som et påskud for hærværk og ungdomshuset som et skjul for politiet.
Djohn Djohnson skrev:
johnny the stoner skrev:
jeg prøvede....
Prøvede hvad? At få mig til at hoppe på din limpind? Men hva', hvis du ikke ønsker yderligere debat, so be it.
ja hvis det er sådan du tager at prøve... men udformningen var mere et produkt af for lidt søvn. selfølgelig vil jeg altid diskutere med dig Djohn Djohnson