Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 10:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
..............

Senest rettet af Troll 10 okt 2007 12:17, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
..............

Senest rettet af Troll 10 okt 2007 12:17, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!

Nååå, lille pus da. Har du nogen links til undersøgelser af delirianters terapeutiske potentiale?

Erowid har +120 rapporter, der beskriver negative oplevelser, 15 der beskriver positive. Tænk lidt over den før du skaber dig alt for åndsvag.

Senest rettet af Dr. Phibes 26 okt 2006 21:46, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Quarrelsome sponser

..............

Senest rettet af Troll 10 okt 2007 12:16, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Sikke noget vrøvl Troll! Jeg vil igen opfordre dig til at skrive nogle triprapporter under Natskyggerne. Når man skriver triprapporter er ordet frit. Iøvrigt mangler vi at høre erfaringer om natskygger. Husk på god HR er altid ærlig information!

Hilsen Fanny

Titel:
Quarrelsome sponser

...................

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Lyngby
Hey Troll!

Tror vi er nogle stykker der er MEGET interesseret i at høre om dine erfaringer med natskygger. Har selv været interesseret i at prøve, men har syntes at det virkede for risikabelt, og har været meget usikker på hvilket udbytte det kunne give.

Men fortæl! Hvilke oplevelser har du haft? Hvad har du fået ud af det? Og hvordan gør man efter din mening og erfaring, hvis man ikke skal komme galt afsted?

Er ikke sikker på at der er nogen der mener, at der skal være et forbud mod at tale om natskygger her på siden. Og hvis der endelig er, er det ganske få. Folk er bare meget påpasselige med natskygger, da man stort set kun hører dårligt om dem. (Lidt ligesom de fleste "udefra" har det med LSD, ikke?)

Dr.D. er bare bekymret for at folk skal komme galt afsted. Så hvis du tydeligt skriver at man skal passe på, er han tilfreds. Bortset fra at han vil hade dig for dit hippiesprog og din ikke-videnskabelighed. :D

Men sådan har alle uperfekte personer deres antipatier. F.eks. er man i fare hvis man er udpræget blondine, dukkeagtig eller påtaget barnlig når man er i nærheden af Fanny. Ikke bare bliver man udsat for intenst had, man risikerer ligefrem at blive ofret i et af hendes djævelske ritualer. :D

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Felix skrev:
Men sådan har alle uperfekte personer deres antipatier. F.eks. er man i fare hvis man er udpræget blondine, dukkeagtig eller påtaget barnlig når man er i nærheden af Fanny. Ikke bare bliver man udsat for intenst had, man risikerer ligefrem at blive ofret i et af hendes djævelske ritualer. :D

Nå nå! Man er nok ude med riven, hva? Men det var ikke mig som startede med at snakke om hvor frydefuldt det ville være, at ofre små vinene piger i skoven om natten! Jeg gav dig kun ret :wink: (og jeg kan være meget mere barnlig end dig! Skal vi battle?)

Hilsen Fanny

Titel:
Medlem

Troll hvis det du siger er rigtigt, så er det her bare et tant og fjas forum faktisk. Jeg har selv brugt natskygger og de har uden tvivl været det der åbnede flest døre i mit sind. Jeg bruger stærke hallucinogener, eller store mængder til indre rejser hvor jeg mediterer i mørket. Men kan også godt lide indimellem bare at "fyre den af" og trampe hele natten smeltet på syre, og sætter pris på en pind hvilket heller ikke ligefrem er "selvudvikling".

Der er ingen opskrift på det, og jeg har lært mig selv det. Og jeg startede hele min trip karriere lige på ved at drikke the kogt på englebasunens blade. Det gav ud af kroppen oplevelser og totalt tab af ego. Jeg er heldig at jeg ikke kradsede af. Men senere satte jeg mig ind i tingene og vendte tilbage med fornyet interesse.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Troll du har godt nok ondt af digselv hva!

Jeg syntes du skulle gå tilbage til emnet, hvor du fik en irettesættelse og læse det igen for tiden har tydeligvis forvrænget dit billede af hvad du fik at vide du ikke måtte.

Citat:
Dr.D. er bare bekymret for at folk skal komme galt afsted. Så hvis du tydeligt skriver at man skal passe på, er han tilfreds. Bortset fra at han vil hade dig for dit hippiesprog og din ikke-videnskabelighed.

Men sådan har alle uperfekte personer deres antipatier

punkt 1. Jeg ER perfekt :P
Punkt 2. Jeg hader også dig :D

Citat:
Og til Dr. Phibes (eller DR-D nogen har jo flere profiler)

Insignuere du at vi er éen og samme person?

Titel:
Quarrelsome sponser

............

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Subjektive trip rapporter postes under... "Trip rapporter".

Når du vidergiver informationer på forummet (til andre) skal de være saglige og objektive vedmindre du gør tydeligt opmærksom på at det er din egen subjektive usaglige info (Specielt når det omhandler substanser med ekstra risiko).

På samme måde vil farlig info og GHB/GBL i forummet heller ikke blive tolereret...

Citat:
Lyrik (eller hippies sprog) er næsten som billeder der fortæller mere end 1000 ord. Selv de store filosofer bruget det til at forklare sig. Så hvorfor ikke os ”almenenlige” mennesker.
Fuldstændig korrekt også derfor at jeg elsker at male...
Der er bare lige en vigtig pointe, billeder kan mistolkes, det kan saglig info også, chancen er bare langt mindre.

Citat:
Jeg ved ikke om Dr. Phibes også er din profil. Men du kan ikke benægte at både du og andre har flere forskellige profiler her. Måske du kan forklare hvorfor?

Øhh nej det har jeg ikke, hvilken funktion skulle denne anden profil udøve?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Troll skrev:

Så det er en Opmuntring til at debattere overstående, så psykedelia udvikler reglerne, Politiken og de ansvarlige - 'Kvalitet'

Gør det, men FORHELVEDE DA IKKE I DEN HER TRÅD TROLL :evil: ku i ikke splitte tråden op så den her bliver ved topic!!!!!!!!!

Og troll så skriv da den skide triprapport og lad DR-D komme med sine sure opstød bagefter....!
Ikke at jeg syntes at han er sur for hans kritik er velbegrundet, bare skriv din rapport og hav hans kritik i baghovedet, men ik mer af det halløj i denne tråd tak.... Så er i søde!!!

Titel:
Insane psychedelia user!

DR-D skrev:
Citat:
Jeg ved ikke om Dr. Phibes også er din profil. Men du kan ikke benægte at både du og andre har flere forskellige profiler her. Måske du kan forklare hvorfor?

Øhh nej det har jeg ikke, hvilken funktion skulle denne anden profil udøve?

Jeg er din mørke side.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

I know Billede

:lol:

(splittet fra oprindeligt topic "psykedelisk selvudforskning")

Titel:
Insane psychedelia user!

Troll skrev:
Og til Dr. Phibes (eller DR-D nogen har jo flere profiler) vil jeg minde om at de 120 rapporter forklare netop hvorfor det gik galt, og de godt ved at natskyggen blev omgået forkert.

Er det ikke det, man kalder letfærdig omgang med sandheden? Har du rent faktisk læst alle?

Der er en ting du ikke har forstået. På psychedelia tager alting udgangspunkt i den videnskabelige metode. Hvor tror du at "vores" (samfundets) viden om stoffer kommer fra?
Har man
a) Spurgt ånderne?
b) Spurgt enkeltpersoner om deres mening?
c) Opstillet forsøg, undersøgt store antal brugere, etc etc.?

Der er ingen der har sagt at man ikke må tale om natskygger her. Jeg ved ikke hvor den mærkelige ide kommer fra. Men når du springer ind i en diskussion og siger at natskygger kan bruges terapeutisk, stik imod koncensus omkring stoffet, er vi nogen som slår i bordet. Det kan godt være det er din erfaring, men du må altså tilhøre 1/100.000 af brugere som oplever den effekt, og medmindre du kan bevise andet, så hører den slags anbefalinger ikke hjemme her. Hvis du nu gad at uddybe og i stedet for at klynke over ingenting, så kunne vi måske få en interessant diskussion i gang.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: spatielt promiskuøs
Citat:
Det kan godt være det er din erfaring, men du må altså tilhøre 1/100.000 af brugere som oplever den effekt, og medmindre du kan bevise andet, så hører den slags anbefalinger ikke hjemme her

Som flere andre også har skrevet så ville det da være yderst interessant at høre om Trolls erfaringer med natskygger, netop fordi der er så få der eksperimenterer med dem.

Iøvrigt påpeger Troll jo også at han ikke er den eneste i hans omgangskreds, der har haft positive oplevelser med natskygger, samt at der muligvis er tale om en væsentlig forskel på datura og bulmeurt.

Det virker en anelse barokt at hæge så meget om naturvidenskabelige idealer på et forum for psychedeliske stoffer, der netop udmærker sig ved at en stor del af den viden man indtil videre har adgang til er afhængig af subjektive beretninger.

Titel:
Flueknepper kongen

acidDreamer skrev:
Citat:
Det kan godt være det er din erfaring, men du må altså tilhøre 1/100.000 af brugere som oplever den effekt, og medmindre du kan bevise andet, så hører den slags anbefalinger ikke hjemme her

Som flere andre også har skrevet så ville det da være yderst interessant at høre om Trolls erfaringer med natskygger, netop fordi der er så få der eksperimenterer med dem.

Iøvrigt påpeger Troll jo også at han ikke er den eneste i hans omgangskreds, der har haft positive oplevelser med natskygger, samt at der muligvis er tale om en væsentlig forskel på datura og bulmeurt.

Det virker en anelse barokt at hæge så meget om naturvidenskabelige idealer på et forum for psychedeliske stoffer, der netop udmærker sig ved at en stor del af den viden man indtil videre har adgang til er afhængig af subjektive beretninger.

Ja, men til gengæld har natskygger utroligt stort potentiale for at slå ihjel.

Og den naturvidenskabelige viden er sgu fundament for alt det åndelige, IMO.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Dr. Phibes skrev:
På psychedelia tager alting udgangspunkt i den videnskabelige metode. Hvor tror du at "vores" (samfundets) viden om stoffer kommer fra?

Videnskaben længe leve. Ja det er da i hvert fald udelukket at videnen om den måde planten er blevet brugt gennem generationer ikke kan bruges til en shyt. :?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Fanny skrev:
Husk på god HR er altid ærlig information!

Hilsen Fanny

Nu ved jeg ikke lige, om det er blevet kommenteret, og heller ikke, om jeg har misforstået, hvad du mener, men

at man kommer med sin ærlige mening til HR er ikke nødvendigvis god HR!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]