Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 18:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Jeg har fået mig 10 HBWR frø.. :)
Men, har uheldigvis også fået mig en lille sygdom på nakken :( - Er snottet og hoster en del.. Og jeg tænke på om det har noget at sige med hensyn til LSA virkningen ?

Skal lige siges at jeg ikke har erfaringer med nogen form for psykedeliske stoffer :).

Og lige et andet spørgsmål.. Er 5 frø nok pr. mand ? (Har set mange forskellige anbefalinger af første gangs doser..) Vil nemlig gerne have en anden tilstede der også tripper med mig :).

P.S : Ham jeg vil trippe med har i forvejen lidt erfaringer med psykedeliske stoffer.. han har prøvet svampe.. hvor mange gange ved jeg dog ikke ;).

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg kan ikke udtale mig om LSA i forbindelse med sygdom. Men måske det var bedst at eksperimentere med psykedeliske stoffer, når du er helt rask og veludhvilet?

Hvad angår dosis, vil jeg anbefale mellem 4-6 frø.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Kjær skrev:
Jeg kan ikke udtale mig om LSA i forbindelse med sygdom. Men måske det var bedst at eksperimentere med psykedeliske stoffer, når du er helt rask og veludhvilet?

Jooo, men jeg er stort set små syg hver dag i de næste par måneder.. Og er sikker på jeg får svært ved at lade frøene ligge! :(

Kjær skrev:
Hvad angår dosis, vil jeg anbefale mellem 4-6 frø.

Okay, så 5 lyder ikk helt åndsvagt :).

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Århus
Jeg skulle ikke se noget problem i at du indtager HBWR frø samtidig med at du er småsyg. Du skal dog huske på at hvis du bare spiser frøene så kan de give en ret slem kvalme, som evt. kan føles mere ubehagelig fordi du er syg i forvejen.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Femogtyve skrev:
Du skal dog huske på at hvis du bare spiser frøene så kan de give en ret slem kvalme, som evt. kan føles mere ubehagelig fordi du er syg i forvejen.

Good point :) - Så må jeg jo bare lave LSA ekstrakt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
:badidea: Altså come on det er sku næsten for dumt(undskyld min harme men ja helt ærligt). Du skal ikke havde en første gangs oplevelse med psykedelikse stoffer mens du er syg. Prøv for fanden at læse lidt om den første psykedeliske oplevelse, så vil du se at det er væsentligt at du føler dig tilpas, mange vil endda sige at bare man er træt vil det være bedre at vente. Hvordan kan du vide du vil være syg de næste måneder?
Jeg ville personligt aldrig byde mig selv at tage på trip når jeg var syg, jeg har engang fået en bekendt til at køre ca 50 km midt om natten for at hente mig hjem fra et trip da jeg begyndte at føle mig små sløj. Kort sagt LAD VÆR!!!!
Med hensyn til dosis så lyder 5 frø ikke helt galt, dog variere frøenes kvalitet meget så nogle af de dårlige typer vil sandsynligvis skuffe hvis man tager fem og ikke har en lav tolerance.

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Jeg vil fraråde dig at spise LSA når du er syg. LSA er et psykedelisk stof, og psykedeliske stoffer forstærker sanseindtryk. Hvis du føler dig syg før indtaget, er der en god chance for at du vil føle dig endnu mere syg når trippet starter. At LSA'en i sig selv kan give slem kvalme, gør bare det hele endnu mindre attraktivt.

Senest rettet af Drupe 23 okt 2006 19:46, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Har læst en del om det.. men ville høre folks mening alligevel..

Jeg ved jeg vil være syg fordi det plejer jeg at være.. men det normalt meget lidt.

hamp skrev:
Med hensyn til dosis så lyder 5 frø ikke helt galt, dog variere frøenes kvalitet meget så nogle af de dårlige typer vil sandsynligvis skuffe hvis man tager fem og ikke har en lav tolerance.

Mig og min ven må vel bare håbe på at vi begge får nogle gode frø :D.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Drupe skrev:
Jeg vil fraråde dig at spise LSA når du er syg. LSA er et psykedelisk stof, og psykedeliske stoffer forstærker sanseindtryk. Hvis du føler dig syg før indtaget, er der en god chance for at du vil føle dig endnu mere syg når trippet starter. At LSA'en i sig selv kan give slem kvalme, gør bare det hele endnu mindre attraktivt.

Var sådan et svar jeg ledte efter :D - Tak :).

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

af ren nysgerrighed, har du tænkt dig at indtage dem? Fordi hvis du har så vil jeg faktisk håbe du har fået nogle elendige frø som ingen virkning giver dig, ellers tro jeg at det meget let ender i noget som er lettere til meget ubehageligt for dig.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

hamp skrev:
af ren nysgerrighed, har du tænkt dig at indtage dem? Fordi hvis du har så vil jeg faktisk håbe du har fået nogle elendige frø som ingen virkning giver dig, ellers tro jeg at det meget let ender i noget som er lettere til meget ubehageligt for dig.

Nope venter til jeg er rask :) - Men går igang med indkøb til ekstrakt her inden de næste par dage tror jeg ;). - Tak for advarslerne.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det lyder fandme dejligt, glad for at kunne hjælpe... Og lad os endelig hører hvordan din ekstraktions proces går?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

hamp skrev:
Det lyder fandme dejligt, glad for at kunne hjælpe... Og lad os endelig hører hvordan din ekstraktions proces går?

Skal nok oprette en tråd når jeg går i gang :) - Måske med billeder ;) kunne vel bruges som en slags guide om ikke andet :D.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]