Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 18:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Mix kapsler ?
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Hej psy.dk :)

Har efter hånden set en del kapsler som inderholder forskellige urter i diverse shops på nettet. Og vil gerne høre om der er nogle der har erfaring med nogle af dem ? (ikke kun Druids Fantasy)

Har lige bestilt "Druids Fantasy".. de indeholder "Morning Glory, Kava Kava, Sweet Flag" - Nogle der ved om jeg kan forvente mig en vild rus ?

Der står at man skal tage 2 kapsler hvis man ikke har prøvet det før.. Der er 6 i pakken.. Så regner med at tage 3 stks.. og få en ven med på trippet som også spiser 3 :D

Har ingen erfaringer med LSA.. :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Jeg vil sammenligne de kapsler diverse smart shops sælger med de populære "alkoholsodavand". Man får generelt et produkt meget dyrere end hvis man selv lavede en tilsvarende blanding. Om virkningen er god ved 3 kapsler tør jeg ikke udtale mig om, jeg har nemlig aldrig købt den slags. Men jeg finder det ret underligt at man smider morning glory i den slags kapsler fordi i mine øjne skal de frø altså indtages i mængder som ikke passer ned i et par kapsler. Havde det istedet været BHWR, men det ser man ikke ofte.
Kort sagt så vil jeg vudere at du har smidt penge ud til nogle folk der mere eller mindre prøver at "narre" folk. Altså dårligt køb, men giv da endelig en tilbage melding...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

hamp skrev:
Jeg vil sammenligne de kapsler diverse smart shops sælger med de populære "alkoholsodavand". Man får generelt et produkt meget dyrere end hvis man selv lavede en tilsvarende blanding. Om virkningen er god ved 3 kapsler tør jeg ikke udtale mig om, jeg har nemlig aldrig købt den slags. Men jeg finder det ret underligt at man smider morning glory i den slags kapsler fordi i mine øjne skal de frø altså indtages i mængder som ikke passer ned i et par kapsler. Havde det istedet været BHWR, men det ser man ikke ofte.
Kort sagt så vil jeg vudere at du har smidt penge ud til nogle folk der mere eller mindre prøver at "narre" folk. Altså dårligt køb, men giv da endelig en tilbage melding...

Nemlig.. er også lidt urolig over hvor godt de virker.. men.. 70 kr er til at overkomme.. :).

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

70 kr kan man få en del morning glory frø for, sweet flag hedder på dansk Kalmus og den kan man få rigtigt meget af for 70 kr, faktisk er det kun kava kava man ikke får super meget af for 70 kr, men i hvert fald vil jeg påstå at du hvis du kigger lidt omkring vil kunne få den dobbelte mængde hvis du selv gad smide det i kapsler. Men så hedder de selvfølgelig hellere ikke noget fancy og har glitter på indpakningen....

Titel:
Medlem
Brugeravatar

hamp skrev:
70 kr kan man få en del morning glory frø for, sweet flag hedder på dansk Kalmus og den kan man få rigtigt meget af for 70 kr, faktisk er det kun kava kava man ikke får super meget af for 70 kr, men i hvert fald vil jeg påstå at du hvis du kigger lidt omkring vil kunne få den dobbelte mængde hvis du selv gad smide det i kapsler. Men så hedder de selvfølgelig hellere ikke noget fancy og har glitter på indpakningen....

Well har du ret i.. :) - men planer er.. at hvis de ikke virker køber jeg selv nogle morning glory eller HBWR frø og de skulle jo virke ;) - Det her er bare for at prøve det..

Kan jo være det bliver et sjovt trip :D.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg kunne ikke lade være med at tjekke lidt på priserne på en størrer side som jeg har høt meget godt om. De sælger eksempelvis:
Calmus (snittet, pulver er billigere) 250 g for 10.40 $
Kava kava (tørret ekstrakt) 10 g for 8.25$
Morning glory(det er så på tilbud pt) 50 g for 7.05$
Kaplser plejer sjældent at koste mere end ca 50 øre så må du selv vudere hvor god en handel du har gjort...
:joint:
I mine øjne så vil jeg bare sige :badidea:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

hamp skrev:
Jeg kunne ikke lade være med at tjekke lidt på priserne på en størrer side som jeg har høt meget godt om. De sælger eksempelvis:
Calmus (snittet, pulver er billigere) 250 g for 10.40 $
Kava kava (tørret ekstrakt) 10 g for 8.25$
Morning glory(det er så på tilbud pt) 50 g for 7.05$
Kaplser plejer sjældent at koste mere end ca 50 øre så må du selv vudere hvor god en handel du har gjort...
:joint:
I mine øjne så vil jeg bare sige :badidea:

Well ja.. plus porto ?.. Jeg kender en som er venner med ham der ejer den shop jeg får de "Druids fantasy" kapsler fra.. :D derfor jeg har bestilt dem.. Shoppen har også diverse andre frø.. :)

Og vi er jo nogle som bor hjemme og ikke kan bestille massere af frø fra internettet unden at få nogle luskede forældre på nakken ;).

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Var mine forældre de eneste der ikke gloede hvad jeg fik af post og pakker? :?

Titel:
Moderator
Brugeravatar

simpzon skrev:

Ja.

Ang. de dér kapsler, så er det vel sagtens extract fra Morning Glory?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

simpzon skrev:

Tror ikk de vil glo.. men være nysgerrige og spørge til det :)

Btw fandt det her om de "Druids Fantasy" kapsler.. -> "Hver pakke Druids Fantasy indeholder 6 kapsler á 800mg per styk"

Hmm 800 mg.. så er det bare hvor meget der er i af de forskellige urter, hehe:P.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg er ked af at sige det, men det er et lorteprodukt du har købt. :(

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

morning glory kan jo købes i den almindelige handel ligesom kalmus. Derudover vil jeg sige at hvis man endnu ikke er i en alder hvor man har venner der er flyttet hjemmefra hvis adresse man kan bruge eller alternativt kan forklarer sine forældre at man har en speciel interesse så vil jeg umiddelbart anbefale at lade være med at tage den slags. Principielt set er det jo ikke ulovligt at havde den slags urter.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

DR-D skrev:
Jeg er ked af at sige det, men det er et lorteprodukt du har købt. :(

Begrundelse tak ;).

hamp skrev:
morning glory kan jo købes i den almindelige handel ligesom kalmus. Derudover vil jeg sige at hvis man endnu ikke er i en alder hvor man har venner der er flyttet hjemmefra hvis adresse man kan bruge eller alternativt kan forklarer sine forældre at man har en speciel interesse så vil jeg umiddelbart anbefale at lade være med at tage den slags. Principielt set er det jo ikke ulovligt at havde den slags urter.

Kender folk over 18.. men er ikke meget for at bede folk om den slags tjenster.. og er sikker på at de vil forstå min "speciel interesse" ?

Skal lige siges at jeg har afbestilt dem og købt 10 stk HBWR frø istedet.. Da det lyder til at de kapsler ikke har nogen effekt overhovedet :).

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]