Aron skrev:
Hey jeg havde købt noget tjald af en af mine venner, men jeg fik sgu ikke rigtig noget ud af det!

JEG GJORDE DET FORKERT! Jeg kan sige
at det jeg gjorde det var bare at snitte hashen sammen med noget tobak og så røg jeg det så på den måde::::
Hvis din hash er af dårlig kvalitet og du samtidig laver klumperne i jointen for store, så får du kun en delvis forbrænding af hashen - og dermed får du ikke udvundet THC'en af dit materiale. De fleste opvarmer hashen, hvorefter den smuldrer fint ned i tobakken.
Du får heller ikke optaget den frigivne mængde af THC, hvis du ikke holder røgen lang tid i lungerne. Prøv med 20-30 sekunder.
Får du opnået en ren forbrænding og langvaring indhalering, så garanterer jeg dig, at du bliver høj, hvis der er tilstrækkelig THC i produktet. At nogen påstår at hash ikke virker de første gange kan kun skyldes dårlig teknik eller dårlig hash. Kommer der nok THC i dit blod, så bliver du også høj.
Det er naturligvis muligt, at du har gjort alt det rigtige, men at du har fået noget hash, der er alt for dårligt.