Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 06:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Jeg vil høre om det er dumt at tage mdma og hovedpine piller sammen? Da jeg ofte under trippet kan få lidt ondt i hovedet. I dag fx har jeg lidt ondt i hovedet, om det er dårlig HR at blande disse 2 ting, eller bar være en farlig og dum kombo?

De hovedpine piller jeg bruger er Treo med citrus.

Genial hovedpine pille :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
Jeg ved ik hvor smart det er under selve trippet, men jeg har før afhjulpet dagen derpå med panodiler, med fint resultat :D

Titel:
Insane psychedelia user!

Det er ganske uskadeligt, og jeg skulle mene, at det er bedst at behandle hovedpine af den slags med lidt kodein (som der også er i treo).

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Treasure skrev:
Det er ganske uskadeligt, og jeg skulle mene, at det er bedst at behandle hovedpine af den slags med lidt kodein (som der også er i treo).

Ja jeg prøvede det så igår, eller i nat.

Det gik helt fint. Drak dog kun mine treo inden trippet. Trippet føltes lidt ubehageligt de første 3 min, da trippet startet. Men sådan er det jo altid med kiks, har os oplevet det MDMA.

hmm synes ikke rigtig jeg kan se noget, om kodein i treo? På røret står der acetylsalicylsyre 500 mg, og ¨går ud fra det er det som hjælper med bla. feber, og hovedpine. Så er det også 50mg caffein i, men det skulle da ikke hjælpe på smærterne eller hvad?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Skal det være en bestemt slags hovedpine piller ? - Eller kan enhver slags bruges ? :)

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
acetylsyre er da så vidt jeg husker til for man ikke skal lamme på dem :wink:. Og vil du venligst holde op med at kalde det et trip? det lyder helt forkert, det ikke et trip det en rus

Titel:
Flueknepper kongen

Acetylsalicyre er smerte-, inflammations- og feberdæmpende.

Koffein trækker blodkar sammen, og da den hyppigste årsag til hovedpine er udvidede blodkar i hjernens hinder, hjælper det også godt. Desuden ændrer koffein på hjernens smerterespons gennem noradrenalin.

Så begge er vigtige komponenter, sekstoi.

Titel:
Insane psychedelia user!

My bad... der er ikke kodein i treo, det er kun i kodimagnyl.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
sekstoi skrev:
Og vil du venligst holde op med at kalde det et trip? det lyder helt forkert, det ikke et trip det en rus

Hvad fanden mener du? Den psykedeliske rus er et 'trip', ergo tripper man på MDMA. Hvad sker der for den alvidende attitude fortiden, sekstoi?

Titel:
Dedikeret medlem

det er sku da først et trip når du begynder at se psychedeliske ting og sådan og være i et psychedelisk mindset. Hvad mener du med alvidende attitude? heh det der med at alle render og kalder en rus de har haft på MDMA for et trip. Syntes jeg lige er til at brække mig over lyder i mine øre i længden til det gør dem mere ophøjede eller et eller andet underligt kan ikke lige sætte ord på det.

Titel:
Admin
Brugeravatar

Citat:
det er sku da først et trip når du begynder at se psychedeliske ting og sådan og være i et psychedelisk mindset. Hvad mener du med alvidende attitude? heh det der med at alle render og kalder en rus de har haft på MDMA for et trip. Syntes jeg lige er til at brække mig over lyder i mine øre i længden til det gør dem mere ophøjede eller et eller andet underligt kan ikke lige sætte ord på det.

Hvorfor fanden skal du ha ondt i røven over det? Større doser MDMA kan godt betegnes som et trip imo. Jeg vil også vove at påstå, at MDMA er bevidsthedsudvidende på nogle punkter. Hvis det er urent kan man endda begynde at få hallucinationer og/eller CEV's , OEV's. Sig mig, har du overhovedet selv prøvet MDMA?

-Jimmy Carter

Titel:
Insane psychedelia user!

Er det ikke lige lovlig meget flueknepperi at hidse sig op over - om det skal hedde trip eller rus kan vel komme ud på et. Jeg vil nok ikke kalde det er alkohol trip eller et hash trip, men hvis jeg nu alligevel skal blande mig lidt i diskussionen vil jeg sige, at man nok godt kan trippe på MDMA, selv om man normalt ikke vil betegne MDMA som psykedelisk. Kan folk ikke bare kalde det hvad de vil og så blot erkende, at med et semi-hallucinogen som MDMA er der er en lidt hårfin grænse.

Titel:
Dedikeret medlem

jeg siger heller ikke man ikke kan, og jeg bedte bare pænt om at holde op med at kalde det for et trip. Da som i jo selv siger skal være lidt større doser til rådighed, tvivler på der findes ret mange ecstasypiller her i landet hvor der ikke er end MDMA. Så når folk siger de tripper på MDMA fordi de har guflet kix, jamen fint så tror jeg ikke på dem. Og da rart at høre Treasure at vi er enige på det punkt med alkohol og hash

Titel:
Insane psychedelia user!

Det er da peditesser at rette på folk over... når folk siger "jeg har prøvet MDMA" og så har de taget kix, så har de altså ikke taget MDMA ? Eller fordi du mener at hvis de har trippet har det ikke været pga. MDMA, men et andet stof i pillen/pillerne?

Jeg synes det er en lidt åndssvag diskussion... som at diskutere med en farveblind om trafiklyset viser rødt eller grønt.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har selv oplevet et let psykedelisk virkning af rent MDMA, men det var også i en alt for høj dose.

Jeg har et par gange haft en psykedelisk virkning på kiks, hvor jeg går ud fra at der kun har været amfetamin og mdma i pillen.

Titel:
Dedikeret medlem

det var ikke mig som gjorde det til en desideret diskussion

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus N
sorry, men kan ikke lade vær! skammer mig allerede over at køre den her længere ud :oops:
Jeg TRIPPER kix og ren MDMA, det et semi-psychedelisk stof og går derfor ind under et tripstof imo.... :roll:
Jeg har tidligere taget kodimagnyl på et MDMA TRIP, med fint resultat.

peace bubbles

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

sekstoi skrev:
det var ikke mig som gjorde det til en desideret diskussion

Hehe vil du sige at hvis du har taget MDMA/kiks så vil du kun kalde det for en rus?
Jeg tror da du er den første jeg har hørt, sige at MDMA giver en rus et ikke trip?

Jamen skyd dig selv godt af på af på MDMA og se om du stadig vil kalde det en rus. Lyder ærligtalt ikke som om du overhovedet har prøvet MDMA

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]