Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 22:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
hey alle sammmen.. jeg er meget intereseret i at høre fra jer mere psychoactive herbs "brugere" om hvad der er mest farligt at indtage og mindst farligt for jeg har kun taget kiks mog alt form for fed er self osse røget ned i lungerne og svampe 3 gange men bryder mig ikke så meget om selve rusen af svampene efter et par timer... men har altid ønsket mig at prøve et kraftig hallucinerende trip for at komme ordenligt ind i min underbevidsthed... vær venlig at skrive jeres mening... takker...

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Hvis du går efter et kraftigt psykedelisk trip med mindst fysisk belastning, er LSD sagen. Her indtager du en minimal mængde stof (typisk omkring 100 mikrogram) som virker 10-12 timer.

Hilsen Fanny

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Alkohol, nikotin, opiater og amfetamin familien er helt klart de farligste stoffer. Hvertfald hvis vi snakker om hvor dødbringende de kan være. Mens natskygge familien nok de farligste når det komme til psyken, lsd følger også godt med, men der kan man da i det mindste tag sine forholdsregler. MEN!!!! Lad vær med at eksperimenter med natskygge familien (pigæble, englebasun, scopolamin, køresygepiller, søsygepiller) Det kan ende utroligt galt har jeg hørt fra mange forskellige sider. Og trippet er ikke det vær ;)

Ketamin (hvis du dog ikke render rundt ude i traffiken, eller andre farlige steder) er hvad jeg vil betegne som et forholdsvis ufarligt stof. Rusen er lidt alkohol/hash agtig, men det virker også på nogen punkter som svampe/lsd.

Virkelig et twisted stof, som ikke efterlader sig nogen spciale former for tømmemænd. Pludselig holder stoffet op med at virke, også er man nærmest normal igen. Virkelig skørt. Dog får man meget hurtigt tolerance, men det går det jo kun endnu mere harmløst.

Men pas nu på dig selv

Senest rettet af snufkin 11 okt 2006 23:19, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Hvis du synes ketamin er alkohol/hash-agtigt, bruger du det i for små doser.

Titel:
Flueknepper kongen

Og så har Dexofan ikke synderligt med natskygger at gøre. Dextromethorphan er en NDMA-antagonist ganske ligesom det Ketamin du plæderer for.

At det så har en svag affinitet som m-Acetylcholinantagonist, ganske som natskyggerne, er en anden sag, ligesom det bestemt ikke kan sammenlignes med Ketamin - og så lidt alligevel.

Senest rettet af Slettet 12 okt 2006 07:47, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Ketamin har lidt de sammen træk som alkohol i små doser, skulle jeg nok ha formuleret det ;)

Sorry det var mig det stenede, ved ikke helt hvorfor den var kommet med, det var ikke meningen. Hvilke flere arter af natskygge findes der egenlig? Kunne ikke komme på flere.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I dine sko
eedeolla skrev:
Hvilke flere arter af natskygge findes der egenlig? Kunne ikke komme på flere.

http://en.wikipedia.org/wiki/Solanaceae

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

eedeolla skrev:
Dog får man meget hurtigt tolerance, men det går det jo kun endnu mere harmløst.

Så hvis man hurtigt bliver tolerant overfor amfetamin, heroin, hash, alkohol, nikotin osv. så er det noget positivt? Jeg tror du må have vendt det lidt på hovedet.

jamen jeg tænkte mere på mescalin eller salvie da jeg har fået at vide at det skulle være oplevelsen værd.. men vil nu nødig risikere at krakke min psyche af...hvis i forstår.. for må ærligt indrømme at jeg går efter den ultimative rus uden for mange bivirkninger oppe oven i... :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Må jeg sprøge om din alder ? :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i ingenting... +/-
oOMagicOo skrev:
jamen jeg tænkte mere på mescalin eller salvie da jeg har fået at vide at det skulle være oplevelsen værd.. men vil nu nødig risikere at krakke min psyche af...hvis i forstår.. for må ærligt indrømme at jeg går efter den ultimative rus uden for mange bivirkninger oppe oven i... :D

Du kan da umuligt forvente at få den ultimative rus, og så ikke mærke nogle bivirkningner?!?

Selvfølgelig vil der være bivirkninger efter et heftigt trip på kraftige psykedelika.
Det kan være positive bivirkninger i form af at du finder ud af nogle ting om dig selv du måske vil ændre, eller du får større indsigt i nogle ting, og ændrer dit liv efter det. Eller at du måske bare generelt tænker på en anden måde efter dit trip.

Jeg tror da at de fleste folk der tager psykedelika, regner med at få visse bi/eftervirkninger af trippet, i form af en ændret opfattelse eller indsigt i visse ting.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I dine sko
elmand skrev:
Selvfølgelig vil der være bivirkninger efter et heftigt trip på kraftige psykedelika.
Det kan være positive bivirkninger i form af at du finder ud af nogle ting om dig selv du måske vil ændre, eller du får større indsigt i nogle ting, og ændrer dit liv efter det. Eller at du måske bare generelt tænker på en anden måde efter dit trip.

Jeg tror da at de fleste folk der tager psykedelika, regner med at få visse bi/eftervirkninger af trippet, i form af en ændret opfattelse eller indsigt i visse ting.

De ting du der remser op, er jo netop ikke bivirkninger, men de primære eller sekundære effekter af psykedelika.
Mulige bivirkninger ved klassiske psykedelika er sådan noget som kvalme, forhøjet puls/blodtryk og i værste fald fremkaldelse af en latent psykisk sygdom.

Lad nu være med at fucke definitionerne helt op.

jeg er 18 år... og har taget kiks adskillige gange og alt fed for den sags skyld og amf coke osv. men jeg vil bare hellere undersøge tingene før jeg springer ud i det for efter hvad jeg har lært indtil videre med hvad psychedeliske stoffer er at man skal vise stor respekt istedet for at bare proppe sig med det.. men når jeg snadkker bivirkninger mener jeg godt nok... hvordan tager det en på psyken jeg er jo ikke ligefrem fuldt udviklet endnu men jeg vil bare helst gøre det mens jeg er ung så jeg kan tage mig sammen og få et "ordenligt" liv senere hen hvis i forstår.. men hvis i gider må i gerne fortælle om i selv mener at i har taget skade af at gøre det og om jeg første gangs kraftige trip... og ja.. jeg er ikke erferen bruger med psykedeliske stoffer men vil osse gerne ind at opleve den verden.. :D

Titel:
Medlem

har ganske vidst ikke den store erfaring med psykedeliske stoffer, jeg har kun prøvet meget svage ting, men tror ærlig talt ikke det er klogt at starte med noget meget hårdt psykedelika du kan få meget ubehagelige oplevelser og måske varige men på psyken, og der er selvfølgelig altid en chance for et bad trip, ikke fordi jeg skal gøre mig klog på emnet har meget lidt erfaring om psykedelika,

som sagt hqar jeg selv prøvet noget meget svagt psykedelika og har virkelig haft respekt for det lige siden,

Titel: til snubi
hey snubi... jeg vil gætte på at efter hvad du mener har vi ca. oplevet nogenlunde det samme for har prøvet svampe 3- 4 gange og har været til trance/trip fest hvor man udbygger det fuldstændig med genstande og musik osv. og syntes det var mega fedt at prøve at komme ind i en anden verden hvis du forstår for hvis jeg ryger masser af bong med en 5-10 kiks går det godt for sig..hehe.. men jeg kunne godt tænke mig at prøve et dejligt og godt trip men bryder mig ikke om selve rusen af svampe efter en 2-3 timers tid.. så vil meget gerne høre om jeres erfaringer og der er ingen dumme svar for hver eneste information gør mig en smule klogere for hver gang.. så takker for dit svar mester.. tænker selv det samme.. :D

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
er det coming down du ikke kan li ved svampe?

Titel: til sekstoi
jeg ved ikke hvad det er.. men synes bare ikke man får en direkte glædes rus mere en direkte intens rus.. men jeg har osse blandet det med weed alle gange.. og efter et par få timer da jeg begyndte at se farver og den slags ting...så får jeg en hjetebanken som jeg bliver bange for og så ligger jeg mig altid til at sove... så.. kan ikke lige svare bedre mester.. det sådan jeg har det med svampene.. og kiks elsker jeg rusen men tror sku ikke ligefrem det er direkte godt da det kan ødelægge ens balance til at føle sig rolig og afslappet..

Titel:
Dedikeret medlem

så hjertebanken gør dig utryg?, du skal bare lære at slappe af bare ligge og flade ud og så nok lige prøve at vente med at ryge til ihvertfald på coming downet, smøger må du dog godt ryge på platuet(staveplade) selvom det kan gi hjertebanken

ja eller mere eller mindre... men osse tanken om et evigheds trip for har mødt en person der har det og det er ikke noget kønt syn... men osse fordi at min kammerat jeg dyrker det med(altså de psykedeliske stoffer) han har et svampe forbi.. og har sagt til ham at svampe er nok det mildeste af den slags.. men han vil helt vild gerne prøve et trip inden for den anden verden og han vil hverken have te eller noget af den slags så gad nemlig osse godt at have et trip med ham da han er en af de eneste jeg føler mig så tryg ved hvad det angår men tryg selskab og omgivelser osv.. så vil gerne vide hvad man eller kunne prøve.. :D

Titel:
Dedikeret medlem

så du siger andet end shrooms? ved ikke om det skal være gode begynder psykedelika :)

HWBWR husk og lav et ekstrakt
MG
2c-I
2c-B

og så 2c-e selvom det nok ikke rigtigt er et begynder psykedelika :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]