Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 23:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Bruger du bisidder/tripsidder? Hvorfor, hvorfor ikke?
Ja 26%  26%  [ 9 ]
Nej 74%  74%  [ 25 ]
Afgivne stemmer : 34
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
Jeg er lidt nysgerrig efter at vide hvor mange herinde der bruger en bisidder når de tripper.

Kunne også godt tænke mig at høre jeres begrundelser for hvorfor I gør brug af det, og hvorfor I ikke gør brug af det?

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Jeg har skrevet nej, men med den undtagelse, at jeg bruger en bisidder hvis jeg ryger DMT/5-Meo-DMT, da jeg ganske enkelt ikke tør sidde alene med ild og et varmt glasrør hvis jeg pludeselig dejser omkuld (og det gør jeg! -specielt på 5-Meo-DMT går det rasende hurtigt!). Derfor er det rart, at der er en som kan holde det varme grej, så jeg ikke tænder ild i min dyne, mens jeg tripper! Det samme vil gælde hvis jeg en dag prøver salvia.

Ved normale trip, hvor jeg er ved bevidsthed er jeg inten alene eller sammen med andre som også tripper. Jeg synes det kan være svært at være sammen med en upåvirket person, hvis personen ikke selv er øvet i trip. Jeg har selv været sammen med trippende personer, uden selv at være påvirket, og det har altid fået mig til at føle mig rimelig påvirket selv, men det er fordi jeg ved hvad et trip er, og derfor åbner op.

Hilsen Fanny

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Jeg synes ofte at ædru personer falder helt uden for stemningen i det rum jeg sidder i når jeg tripper.. Det kan dog sagtens lade sig gøre, hvis de får et par øl, så de ikke skiller sig helt ud :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Har aldrig haft en tripsitter

Af flere grunde:

Der er ingen i min omgangskreds der deler min begejstring for psykedelisk knark

Jeg vil 100% hellere sidde alene end at have en ædru person som aldrig har prøvet psykedeliske ting, til at sidde og glo på mig trippe. Jeg tror det ville være mere end irriterende i mit trip :)

Det eneste jeg gerne ville have haft en tripsitter til er marzine, ville ihvertfald have sparet mig for en masse problemer med naboer, politiet og gak-gak anstalten... :)

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Nu er det vel heller ikke meningen, at en tripsitter skal være en person, der ingen psykedelisk erfaring har, med mindre der, som i Fannys eksempel, blot er tale om en steadyhand til at tage rygegrejet/hive nålen ud.

Selv har jeg aldrig brugt nogen af delene men når DMT/5-MeO-DMT står og banker på bliver det nok aktuelt.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: spatielt promiskuøs
En bisidder er iøvrigt en juridisk rådgiver i forbindelse med en sagsbehandling, så tripsitter er nok det bedre ord i denne forbindelse.

Så fik vi også lige det på plads :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Har heller aldrig brugt en, tror ikke jeg ville føle mig tilpas ligemeget hvem det var... Men nu har jeg egentlig heller ikke haft brug for en, ka være jeg får det!?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
noname skrev:
Nu er det vel heller ikke meningen, at en tripsitter skal være en person, der ingen psykedelisk erfaring har, med mindre der, som i Fannys eksempel, blot er tale om en steadyhand til at tage rygegrejet/hive nålen ud.

Selv har jeg aldrig brugt nogen af delene men når DMT/5-MeO-DMT står og banker på bliver det nok aktuelt.

Nopes, var heller ikke det jeg mente, men der er ingen af mine venner der bruger de psykedeliske stoffer, og har ikke meget lyst til at hive en fremmed ind fra gaden bare fordi personen har taget svampe engang ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Bruger tripsætter hvis jeg skal prøve ting jeg ikke selv har erfaring med. Ellers er er altid nogen der holder øje med om jeg er okay.

Titel:
Dedikeret medlem

Der burde være "nogle gange" som mulighed. Og hvad definerer en tripsitter? Skal vedkommende være ædru, eller kan han/hun godt selv trippe og bare være medtripper?

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: jydelandet
nu er jeg ikk til psychedeliske sager, men har alligevel stortset altid en hos mig hvis jeg tager noget... ellers lader jeg for det meste være. er ikk helt tryg ved eventuelt at få det dårligt og så sidde helt palle alene... det gælder også hvis jeg "bare" ryger en pind. Om vedkommende er påvirket er sådan set underordnet... Er det noget jeg ikke har prøvet før skal der dog være en der ved hvad han/hun har med at gøre.. :)

tiffy

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
acidDreamer skrev:
En bisidder er iøvrigt en juridisk rådgiver i forbindelse med en sagsbehandling, så tripsitter er nok det bedre ord i denne forbindelse.

ah småting :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland/Hundested
har stemt nej, fordi jeg som oftest ikke har en tripsitter.. har dog lidt erfaring med det, men foretrækker at der ikke er personer der ikke er påvirkede i nærheden af mig når jeg er påvirket..

mvh kermit

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
acidDreamer skrev:

Eller en gut, der dyrker en bizar afgren af den ædle fakirkunst :P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]