Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 00:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
Jeg har indtog i går aftes 2 ecstasy piller.

Oplevede dog noget jeg ikke har oplevet før, nemlig at mit blik flakkede for groft.. Kunne sidde og fokusere og pludselige hoppede hele billedet bar møghurtigt og stoppede lige så pludseligt igen. Var møgfedt :)

Desuden fik jeg en del visuals og halluer da jeg kom hjem.. Noget jeg heller ikke har oplevet før..

Nogen der har ?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hvor der er ild
Ja, du er bare blevet kixeblæst på bedste vis, noget jeg tror de fleste herinde har prøvet. - Det med at øjnene flikker kender de fleste kiksespisere til, det kan blive helt umuligt at læse på sin telefon.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
ZlazkeDågge skrev:
det kan blive helt umuligt at læse på sin telefon.

yeah that.. - det oplever jeg ogs på kix.. :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dejligt.. Var lige præcis det med telefonen jeg oplevede :) Forsøgte at læse beskeder men.. Ja :D Må ha været dårlige kix jeg har fået før åbenbart.. :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Når mit syn det flaker når jeg prøver at fokusere på noget er det fordi mine øjne hopper rundt i hovedet på mig, når jeg har kikset. :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Det med at øjnene flakker synes jeg er meget almindeligt når først man bliver blæst.

Titel:
Junior medlem

Det har jeg også prøvet lidt skummelt men meget fedt hehe. Fik så en af mine venner til at styre min mobil fordi det kunne jeg slet ikke sidst hehe :P

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
det der flakken med øjnene kommer det også ved større doser "ren" MDMA altså MDMA krystaller

Titel:
Insane psychedelia user!

sekstoi skrev:
det der flakken med øjnene kommer det også ved større doser "ren" MDMA altså MDMA krystaller

Det er en af (bi)virkningerne ved MDMA så ja, det gør det, men i mindre grad med mindre doser.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
sekstoi skrev:

Jeg har nu kun oplevet det på kiks ikke MDMA.

Troede ellers at det var pga af urenheder i kiksene der fik ens øjne til at flakke.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er ihvertfald meget spøjst at se på en anden imens hans øjne flakker, damn det ser for vildt ud!!

Jeg kunne dog godt tænke mig af vide hvorfor det kan være man for bræk fornemmelser/brækker sig på nogle piller? Hvad ialverden er det der kan fremkomme det? :/

Sorry for OT tis tis

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Må prøves igen.. Tror bar li jeg venter et par uger selvom det lokker :D

Titel:
Admin
Brugeravatar

Citat:
Jeg kunne dog godt tænke mig af vide hvorfor det kan være man for bræk fornemmelser/brækker sig på nogle piller? Hvad ialverden er det der kan fremkomme det? :/

Der kan være flere forskellige grunde til det. Det kan skyldes uheldige bindemidler, "forkerte"/urene stoffer eller blot at dosen har været lige i overkanten af hvad mavsen kan tåle.

Mht. topic så er det meget normalt. Som treasure siger er det en af MDMA's virkninger. Selvom man har det pureste MDMA er det stadig noget man oplever ved forholdsvist store doser. Jeg synes nemlig først det begynder når man er ved at være rigtigt godt lam.

-Jimmy Carter

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus N
Jeg tog i går mit heftigste kexetrip i går nogensinde :D spiste seks ecstasy piller, over fordelt over ca. 8 timer, supplerede løbende op med bong og GBLizzle. Jeg synes det flakkende syn er meget typisk, får det af en enkelt pille, hvorimod der på rent MDMA har skulle noget mere til! I går havde jeg et meget flakkende syn, hakkende og forvirrende. Folks ansigter blev forfærdelige at se på, som om de havde bylder i hele sylten, og ellers bare så onde og djævelske ud. Det skræmte mig heldigvis ikke så meget, efter 5 timer havde min hjerne accepteret at mennersker er den grimmeste skabning som gud har sat her på moderjord! Jeg så mønstre på alle flader, temlig trippet...

anyways, syns forstyrrelser er ikke det mindste usædvanligt at opleve kex..

peace bubbles

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
hvor store doser "ren" MDMA snakker vi ca om for at få et flakkende syn over 200mg?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus N
Det veksler self fra person til person, er lidt usikker da det er ved at være lang tid siden jeg har haft fingrene i ren MDMA. Jeg vil sige 100-150 mg og opefter. Men nogle af mine venner har da fået det af mindre og nogle har slet ikke fået det...

peace bubbles

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg kan heller aldrig skrive på telefon når jeg har spist kiks. Folk omkring mig plejer altid at spørge om mit syn er dårligt, fordi jeg tager telefonen hen og væk fra hovedet for at finde "punktet" hvor jeg kan se :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det kaldes nystagmus, og hold så for helvede diskussionen af individuelle ecstasy-piller et andet sted! :evil:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]