Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 23:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Syntes ikke rigtig jeg får noget ud af det når jeg ryger hash, plejer bare at blive max svimmel pga nikotinen da jeg ikke er ryger. :wink:

Den eneste gang jeg kunne mærke lidt virkning var engang jeg sad og fik lidt griner på af noget tv, men så blev jeg nød til at lægge mig fordi jeg fik ondt i hovedet og lidt kvalme.

Nogle der har nogle råd til hvordan jeg får en fed oplevelse, uden at skulle kæmpe med kvalme/ondt i hovedet. evt noget man skal gøre inden, spise noget, tænke på noget osv..

Hvordan er det at spise hash, hvordan styrer man det?

Senest rettet af Xtreme 30 mar 2011 23:57, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Planet 1W33D7
Hvis du er ikke ryger, så rist tobakken helt igennem.

Prøv at holde røgen nede i lungerne længere end du plejer, så kroppen kan optage thc'en

Hvis du vil have noget hash med større virkning så prøv med ''stærkere røg'' . ;D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Og lad være med at lave nogle hashkager eller lign. når du ikke har fået ordenlig effekt af at ryge endnu; spist cannabis er noget vildere og længerevarende, og der er mulighed for, at udvikle noget af et skræmmende tankespind.

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Ganske simpelt: Lad være med at blande med tobak. Ryg pot eller skunk i en joint uden iblandet tobak, eller ryg hashen rent på en pibe, bong el. lign.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderjylland 6000
Du skal ganske enkelt bare ryge noget mer!! evt, kongehiv eller ryg indianer.. det plejer at slå godt... ellers så prøv at sug noget bong eller chillum!!! go ryger ;)

Titel:
Rist tobakken i en kasserolle el. lign. - så skulle du gerne slippe af med al nikotinen (og noget af tjæren, som også giver en "røget" smag). Det næste er så at have noget ordentlig ryger, ikke sådan noget paptjald. Og så laver du ellers bare mix alt efter om du vil ryge bong eller lave en joint. Hvis du indtil videre har røget joint, kan det anbefales at prøve at ryge det på bong, men der kan røgen virke lidt mere "krads", hvis du ikke er vant til at ryge.

Dengang jeg røg hash sådan jævnligt havde jeg en del venner/bekendte der ikke fik nogen ordentlig virkning af at ryge simpelthen fordi de ikke kunne tåle at rygen uden at være ved at kollapse af hosteanfald.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja, hvis du kan få fat i noget pot, så prøv at ryge det rent.

Ellers kan du prøve at vandriste tobakken, det skulle gerne gøre kål på det meste (hvis ikke det hele) af nikotinen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Xtreme skrev:
Syntes ikke rigtig jeg får noget ud af det når jeg ryger hash, plejer bare at blive max svimmel pga nikotinen da jeg ikke er ryger. :wink:

Den eneste gang jeg kunne mærke lidt virkning var engang jeg sad og fik lidt griner på af noget tv, men så blev jeg nød til at lægge mig fordi jeg fik ondt i hovedet og lidt kvalme.

Jeg ryger altid min hash rent. Jeg er heldig at have en glasbibe med et lille hul, som hashen normalt ikke ryger igennem. Eller kan du lægge en sten eller noget sølvpapir i, som mindsker hullet.

Så slipper du for al den nikotinforgiftning.

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Malkavian skrev:
Xtreme skrev:

Jeg ryger altid min hash rent. Jeg er heldig at have en glasbibe med et lille hul, som hashen normalt ikke ryger igennem. Eller kan du lægge en sten eller noget sølvpapir i, som mindsker hullet.

Eller en rist da! :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderjylland 6000
Der er da tit jeg ikke gider til ar riste tobakken... jeg kan ikke smage ret meget forskel.. men ryger også smøger til hverdag

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
R. Girk skrev:
vandriste tobakken.

undskyld OT, men jeg flækkede af grin over ordet "vandriste".. det er jo super fedt.. det er bare så svært at riste med vand ;)

im very sorry im very high, men det der var morsomt

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where in Dk
Pharm skrev:
(og noget af tjæren, som også giver en "røget" smag). ´

Det vil jeg mene er meget svært, da tjære først bliver dannet i selve forbrændingsprocessen.

Men som en del andre har sagt, enten ryg det rent, eller brug en metode der får stort set alt nikotinen ud. Vandriste metoden skulle været meget god, da den får stort set alt nikotinen ud, og samtidig giver tobakken en meget mild smag. Den med at riste i en kasserolle er også god, da man har meget bedre styr over ristningen, og så kan man også riste store mængder af gangen. En anden mulighed er også at vaporize, en billig udgave kan laves ud af en ganske almindelig el-pære, god fornøjelse... :)

El-pære vaporizer guide: http://www.youtube.com/watch?v=oEiJaHlUpyE

Mvh Fluffy

Titel:
Medlem

Citat:
En anden mulighed er også at vaporize, en billig udgave kan laves ud af en ganske almindelig el-pære, god fornøjelse... :)

Fed nok film. Utrolig kreativt :) Men øh, jeg er uinformeret om den præcise betydning af ordet 'vaporize' i denne sammenhæng.. Er det bare at smide sit pot/skunk/hash i og så varme til det ryger og så suge det i sig? For det tror jeg sqda jeg vil til så.. meget lettere end at sidde og lave en forbandet J (jeg er seriøst dårlig til det, tror aldrig jeg fanger den 100%)

Titel:
Moderator
Brugeravatar

The ONE skrev:
Citat:
En anden mulighed er også at vaporize, en billig udgave kan laves ud af en ganske almindelig el-pære, god fornøjelse... :)

Fed nok film. Utrolig kreativt :) Men øh, jeg er uinformeret om den præcise betydning af ordet 'vaporize' i denne sammenhæng.. Er det bare at smide sit pot/skunk/hash i og så varme til det ryger og så suge det i sig? For det tror jeg sqda jeg vil til så.. meget lettere end at sidde og lave en forbandet J (jeg er seriøst dårlig til det, tror aldrig jeg fanger den 100%)

ja, fordelen her er at man undgår at få meget af plantedelene med, ved kun at opvarme indholdet til thc's "kogepunkt" og derved ikke forbrænde plantedele og få tjære og andet i lungerne. :)

Titel: <3
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Elsker jer alle!
Det er fanme et alt for fedt forum, 1000 tak til alle :D

Titel:
Medlem

Citat:
ja, fordelen her er at man undgår at få meget af plantedelene med, ved kun at opvarme indholdet til thc's "kogepunkt" og derved ikke forbrænde plantedele og få tjære og andet i lungerne.

Uhh.. Jeg har lavet en allerede, glæder mig meget til at prøve den i morgen :D

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nørrebronx
The ONE skrev:
Uhh.. Jeg har lavet en allerede, glæder mig meget til at prøve den i morgen :D

jeg har også lige lavet en vaporizer men sider og tonser og hvordan i fanden jeg får den gennemsigtig har prøvet med alle mulige salte

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ryg på en spritkølet bong... er du vild det kan slå benene væk under enhver...!

GOD RYGER !

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
bomber: Spritkølet tjubang. Det er ikke så sundt at indånde sprit igennem en bong

Johnny T.S.: Put saltet ned i og ryst. Grus virker også fint... Ryst med lidt vand, og du skal se at det hvide forsvinder meget hurtigt. Eller det plejer det, ved ikke om din pære er en speciel med fastbrændt hvidt :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Bomber skrev:
Ryg på en spritkølet bong... er du vild det kan slå benene væk under enhver...!

GOD RYGER !

Så længe spritten ikke erstatter vandet, er det sikkert en god ide. Men at hive røgen igennem sprit giver også en frisk methanol høj (giftigt som synden selv), og i det hele taget er brandbare væsker i nærheden af ild en dårlig ide.

Smid evt isterninger i bongen og strå salt på for at øge nedkølingen. Det burde virke (og er da en del mere sikkert).

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]