Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 13:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Er det en dum ide at ryge sig skæv, mens man har en smule influenca/halsbetændelse, som mange jo har for tiden?

De sædvanelige symptomer med ondt i halsen, snottet, småsløv - vil de blive dulmet eller forstærket af røgen?

Silver_Bullet

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Silver_Bullet skrev:
Er det en dum ide at ryge sig skæv, mens man har en smule influenca/halsbetændelse, som mange jo har for tiden?

De sædvanelige symptomer med ondt i halsen, snottet, småsløv - vil de blive dulmet eller forstærket af røgen?

Silver_Bullet

Ondt i halsen kan du godt få hvis du ryger for meget i forhold til din tilstand. Føl dig frem

Snottet hjælper det nok ikke på, og småsløvheden forsvinder ihvertfald ikke, den bliver højst til en grum stener ;)

Har aldrig haft problemer med at ryge under forkølelse og sygdom, hvis jeg har influenza eller noget med kvalme så ryger jeg, nedsætter kvalmen og gør det lidt sjovere at ligge i sengen 24/7 :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Jeg plejer at havde det sådan at hvis det er halsen den er gal med så undgår jeg røg eller i hvert fald særligt store mængder, men hvis det er andre steder så ryger jeg sku nok næsten mere, der er jo ikke super meget at lave når man bare stener i sengen..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Plejer faktisk at lægge smøgerne på hylden ved sygdom... men tjalden, den ryger jeg nu alligevel.... Da jeg var yngre , tillagde jeg tjalden alle mulige kurerende egenskaber... jaja, tankens kraft kan flytte...

Titel:
Medlem

Min erfaring er at forkølese og røg er en god kombi. Det kan give lidt ekstra hoste, men det er faneme rart at komme lidt på afstand af det for tunge hoved, den løbende næse, halsen der sviger og hvad der ellers er af nedern ting ved en forkølelse. Synes faktisk at det giver en federe rus fordi det man kommer fra er så nedern og lige pludselig kan man slappe af og nyde livet. Ud over det for man også lidt ektra ud af det når man er syg.

God bedring
Anarkrig

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Silver_Bullet skrev:

Jeg synes det virker fint, og det er også rigtig rart bare at kunne ryge uden overhovedet at skulle bekymre sig om sløvhed næste formiddag. Hvis du har meget ondt i halsen kan guldkakao være bedre - plus du kan drikke din kakao stille og roligt uden at skulle nå noget, og så er det nemt nok at styre.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]