Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 01:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Hej...

Har lige været i Amsterdam og købte bl.a. Acacia mixture som er et produkt fra smartlab
Ville lige høre om der er nogen der har erfaringer m produktet og evt. kan fortælle hvad det indeholder for det står der ikke en skid om... :?
Der står dog på pakken at der er MAOI i produktet!?

Senest rettet af Cubensis 25 sep 2006 17:27, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
Du skal lige fjerne dit link. Du må ikke linke til forhandlere herinde.. :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Nematoden skrev:
Hej...

Har lige været i Amsterdam og købte bl.a. Acacia Mixture
Ville lige høre om der er nogen der har erfaringer m produktet og evt. kan fortælle hvad det indeholder for det står der ikke en skid om... :?
Der står dog på pakken at der er MAOI i produktet!?

er det ikke en ayahuasca ingrediens?? Google maoi - eller søg på siden her, det har lige været oppe i en anden tråd..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har kun hørt om produktet og læst producentens beskrivelse - det skulle vare meget aktivt!

Jeg vil tro at mixet indeholder et harmelin plante ekstrakt samt et ekstrakt af en DMT holdig Acacia art.

Måske et produkt man skal omgåes med respekt selvom det er indpakket i "smartherb style".

Lad os få en respons hvis du prøver det.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ok fandt lidt info på Lycaeum om at der skulle være DMT i acacia planten...
Men den MAOI der er i kunne måske være passionsblomst, da der er små krøllede stykker af noget der ligner dens slyngtråde... bare et gæt

Det er bare noget crap at producenterne ik siger en skid om hva der er i, er det f.eks. et ekstrat og i så fald hvor stærkt...

Men så må jeg jo bare prøve mig frem... Anede ik det var DMT jeg havde fået fat i :lol:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Nematoden skrev:
Det er bare noget crap at producenterne ik siger en skid om hva der er i, er det f.eks. et ekstrat og i så fald hvor stærkt...

Det er netop derfor jeg altid holder mig fra sådanne produkter, for vil gerne vide præcis hvad og hvor meget jeg indtager. Det er bare ærgeligt for der er sikkert mange gode ting iblandt dem også.

HopIFjorden: Du skal nok også fjerne linket i din quote :P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Så er det testet og dømt ubrugeligt... Næsten da!!

Cyklede en tur ud i skoven og fandt en hyggelig lille lysning med en træstamme at sidde på og lavede en joint med halvdelen af mixturen og røg det til tonerne af Bluetechs album - elementary particles

Det Hallucinogene boost som jeg var blevet lovet kom aldrig, jeg fik dog ret skærpede sanser og en mild følelse af at været opløftet og let til mode både fysisk og psykisk (ret fed forandring i forhold t de sidste 2 ugers daglige forbrug af hash).. Nå men fedt at jeg så havde min greenfield mountainbike, ret nice at suse rundt på små skovstier, man fløj lidt men så var det heller ikke vildere...

Skulle jeg måske prøve at slamme resten på bong istedet?
Er der ik noget med at man skal vente lidt pga. fysisk tolerance(resistens?)... Hvor længe?

PS: Har også købt salvia X5 ekstrat med hjem... Hvis der er nogen der lige har et hurtigt fif/comment til dette så sig lige til PM evt, ved bare det skal suges på bong m konstant flamme på gløden og så gælder det ellers bare om at holde det inde...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
syntes at beskrivelsen på linket lyder som noget der godt kunne være dmt, men havde nu godt nok det indtryk at plantedele med dmt var ret svært at få en ordentligt effekt ud af ved hjælp af rygning. Omkring salvia vil jeg sige at du skal være varsom, det er noget der kan sparke folk ud i tilstande de ikke troede var mulige. Det har jeg da i hvert fald oplevet. Har også hørt om nogle stykker der identifiserede sig med ting under påvirkelsen, forstået på den måde at deres opfattelse blev ændret så de følte at de eksempelvis var "inde" i deres stol eller lign. Kort sagt, ikke noget man bør rode med uden grundig forberedelse.
Jeg vil nu også lige nævne at "smart drugs" af forskellige slags ikke så sjældent er ret fejlagtigt/mangelfyldt deklareret, hvilket også kan gælde den del der handler om dosering og indtagelses metode.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Lyder som en version af den australske opfindelse "changa", der er en blanding af et acacia ekstrakt og et b. caapi ekstrakt.

Læs mere her:
http://www.shaman-australis.com/forum/i ... &hl=changa

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

mht salvia x5, så pas på... det er virkelig stærke sager - helt ustyrligt psykedelisk, når du er på - er der intet at gøre, du kan ikke bevæge dig og du aner i det hele taget ikke hvor eller hvem du er, med de vilde hallucinationer.. du skal bare vide at hvis du prøver det skal du forberede dig på det vildeste - bestemt ikke nødvendigvis behageligt!!!!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hej

Er klar over at salvia er monsterstærkt, nok det stærkeste jeg har/vil prøvet og vil da også behandle det derefter....

Nogen der har prøvet det alene, ved godt at mange ville anbefale en tripsitter, men har nu alligevel overvejet at smutte ud i skoven alene bare for settings skyld og selvfølgelig langt væk fra søer og klippeskrænter....

Mine erfaringer med tripsitters er ikke gode, jeg kan ikke lide at have ædruelige folk omkring mig når jeg tripper på stærke sager, føler ikke jeg ka gi slip på situationen og hvis jeg endelig gør så føler jeg at jeg skylder dem en forklaring på hva der foregår!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nematoden skrev:
Nogen der har prøvet det alene, ved godt at mange ville anbefale en tripsitter, men har nu alligevel overvejet at smutte ud i skoven alene bare for settings skyld og selvfølgelig langt væk fra søer og klippeskrænter....!

Jeg har endnu ikke fået et rigtigt trip ud af det desværre. Havde noget liggende på et tidspunkt, men nåede ikke at eksperimentere ordentligt med det før min mor fjernede det.

Men jeg ville nok ikke gå ud i skoven og tage det, pga. risikoen for at der kan dukke fremmede mennesker op. Det er jo ikke til at sige hvordan man vil reagere på det, og hvordan de vil opfatte tilstanden man er i.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

BRB skrev:
Men jeg ville nok ikke gå ud i skoven og tage det, pga. risikoen for at der kan dukke fremmede mennesker op. Det er jo ikke til at sige hvordan man vil reagere på det, og hvordan de vil opfatte tilstanden man er i.

Hvis det er det eneste argument for ikke at gøre det i skoven (gøre det :D ) så sir jeg ingen kvaler for den skov jeg kender er ret så øde bortset fra toget der kører igennem... Men hvis man som HopIFjorden påstår at man ikke kan bevæge sig skulle det jo heller ikke være noget problem!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nematoden skrev:
Hvis det er det eneste argument for ikke at gøre det i skoven (gøre det :D ) så sir jeg ingen kvaler for den skov jeg kender er ret så øde bortset fra toget der kører igennem... Men hvis man som HopIFjorden påstår at man ikke kan bevæge sig skulle det jo heller ikke være noget problem!

Tja det er jo en risiko at løbe, men self. ville jeg også foreslåen tripsitter uanset hvad. Grunden til at jeg nævner det andet er fordi jeg ikke ville trippe på salvia et offentligt sted, hvor der pludselig kan dukke nogen op og ødelægge det.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Her på det sidste er jeg også blevet lidt interesseret i salvia ekstraktet... Ved at det er svært at svare på, men kan man sige noget om hvor mange der kommer galt afsted på det? Altså sker det at folk får varige psykiske mén?

Jeg mindes at have hørt, at lidt ligesom med 5-meo-dmt, så kommer man så langt ud så hurtigt og ligeså hurtigt tilbage igen, at man knapt nok når at opfatte hvad der sker. Altså så man ikke rigtig når at registrere/tænke over det man oplever... Selvfølgelig er det en voldsom oplevelse og voldsomme oplevelser kan jo give traumer, men ud over det? Kan det give psykoser i stil med svampe og LSD og i så fald, hvor hyppigt er det?

Har lidt svært ved at formulerer mig som jeg gerne vil lige nu, håber det er forståeligt :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nematoden skrev:
BRB skrev:

Jeg prøvede det første gang selv... og blev chokeret over styrken! har ofte røget bladene - det kan på ingen måder sammenlignes med x5 - jeg tør ikke prøve det stærkere... det er extremt hallucinerende og jeg oplever ingen form for stimulerende virkning, og kunne på ingen måder gå, anede simpelhen ikke hvad det var, hele mit synsfelt blev delt op i vandrette streger, der byttede plads, så blev jeg trukket højre om og med ind i de felter, men jeg sad stadig tilbage i min sofa, jeg fløj hele tiden rundt og igennem mig selv, jeg fik en hel del "chancer" for at komme tilbage til mig selv på sofaen, men jeg vidste ikke hvordan de skulle bruges, så jeg fløj videre indtil jeg "lærte" at komme på plads og vågne langsomt op til virkeligheden... i en meget forkortet udgave..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg vil kraftigt anbefale at man er et sted man føler sig helt sikker og hjemme hvis man skal eksperimentere med salvia. Altså jeg vil ikke mene at en skov er sagen, i hvert fald ikke til første gangs oplevelser. Jeg TROR ikke der udpræget mange der kommer galt afsted med salvia da det ikke er et stof som særligt mange uerfarne personer har adgang til, eller ved hvordan de skal bruge.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Nematoden skrev:
Så er det testet og dømt ubrugeligt... Næsten da!!

Cyklede en tur ud i skoven og fandt en hyggelig lille lysning med en træstamme at sidde på og lavede en joint med halvdelen af mixturen og røg det til tonerne af Bluetechs album - elementary particles

Umiddelbart vil jeg tro at ekstaktet er beregnet til at indtage oralt, og ikke røget...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Kom lige til at tænke på at jeg jo ikke er den store bongryger og de gange jeg har gjort det har det været på en hurtig sammenslasket 'spjældbong' m alm. risted smøg og det var ikke just behageligt.
Og jeg ku med sikkerhed forestille mig at salvia ikke var noget der smagte direkte godt (tværtimod) og min erfaring sir mig at jeg meget let kunne komme til øjeblikkeligt at brække mig og dermed ødelægge skovbund/gulvtæppe og spilde et trip!

SÅ... Hvad kan jeg gøre for at gøre smagen bedre, her tænker jeg mest på valg af tobak og ristemåde... og selvfølgelig design af bong
skal svinet slammes direkte og hurtigt uden at fjerne bonghoved eller skal man fylde den langsomt med røg og derefter fjerne bonghoved og slamme... Hvad sir i?

PS: Har bonghoved!
PPS: Kunne man evt prøve med spand-metoden?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

det smager faktisk nogenlunde og der er lidt uenighed omkring hvorvidt der bør være vand i procesen, jeg undgår det. og LAD VÆRE at blande tobak i det...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]