Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 13:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Oy, jeg har en bakke hvor hele overfladen er dækket af mycelie og der er ikke nogen tegn på at der kommer svampe lige foreløbigt, ville lige høre om det er normalt. På de fleste billeder herinde syntes jeg nemlig at det ser ud til at de kommer op igennem "bundlaget" ! (lige bortset fra : http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=14974) Men hørte aldrig hvordan det gik med det kuld !?

Give me one more medicated peaceful moment.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Det er selvfølgelig casing jeg har gang i

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
vent med at sætte dem ud, indtil hele din kage er dækket, ikke kun overfladen, men hvis det er hvid mycelium er du ikke galt på den! :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Det er det :D ville godt poste et billede af det men det kan jeg ikke helt finde ud af. Satte min bakke i bedrolleren for 4 dage siden men myceliet bliver bare ved med at vokse, det er første gang så jeg har ikke rigtig nogen idé om hvor lang tid der går fra man sænker temp og udsætter det for lys inden de søde frugter begynder at poppe!?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

tror at ved sænket temp. at de der vil vokse langsommere... men hold øje med dem hver dag - de kan vokse helt vildt, og fang dem inden de smider sine sporer, så undgår du at de bliver helt sorte + nye print selvfølgelig... :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

vi satte først vores glas med majs/sporer i en kasse hvor der var 30-32 grader og mørkt, til myceliet dækkede næsten alt, vi smed det derefter i en bakke hvor vi dækkede myc/majs med steril jord/vermaculite og lod det stå i den samme kasse til myceliet kom op (patchede det så det blev et ensformigt lag af myc) så satte vi det i en bedroller hvor der er lys og 22-23 grader og høj luftfugtighed. Men det myc der bliver ved med at gro ikke svampe ! Har vi gjort noget forkert ? Eller er det bare mig der lidt/MEGET utålmodig :) Det er forresten GT vi har gang i...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

svampen er jo myceliumet - mens det er dennes frugter du vil have - bare hav noget tålmodoghed... bare der ikke dannes andre farver end den hvid/hvidlige.. men i og med at i har "ødelagt" myceliumet ved det du kalder patche, har i ødelagt dennes rodnet (ligesom et træs rod) og denne kunne jeg forestille mig først skal gendannes - men har ikke erfaring med din metode... bruger kager...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Håber da ikke vi har ødelagt noget... Har fulgt den canadiske video guide næsten til punkt og prikke :) Når du laver kager hvordan er dine lys/temp forhold så igennem hele proccesen ?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

altså når kagerne er podet, ryger de ind i et mørkt skab ved stuetemperatur(20-25grader ca) indtil myceliumet dækker hele kagen, ca efter 4uger.... kender ikke videoen, men kunne meget godt tænke mig at se den....!

Golden teacher er ellers flot :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: den sorte muld
her er den udemærkede video .. flotte billeder og sjov accent :-)

http://torrentspy.com/torrent/713827/Mu ... _Made_Easy

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]