Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 18:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Trapped In A Black hole
Jeg sad og søgte lidt og fandt nogle gamle topic af mig da jeg var 16 om hbwr frø men det blev aldrig til noget. Nu et par år efter tænkte jeg at nu skal det være. Havde tænkt lidt på de dmt indholdige cebil frø (Anadenanthera colubrina)? San pedro var også en mulighed men tanken om at drikke brun bitter væske tiltaler mig ikke sådan lige, så ayo er også udelukket. Nogle gode forslag?

Hilsen Speed

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
For at være ærlig ville jeg aldrig selv starte med noget i den dur da jeg syntes det virker lidt usikkert :S

Så hellere svampe, jeg startede selv med Mexicanske Cubensis og det syntes jeg faktisk er et rigtigt godt sted at starte da det i små doser er meget tilregneligt og stille og roligt :)

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Som du selv skriver er HBWR en klar mulighed, ellers ville jeg vælge mexicanske svampe som Winta skriver. San Pedro tror jeg du skal vente med, det kan give nogle tanker som kan virke skræmmende hvis du ikke før har prøvet et psykedelisk stof og ved hvad du kan forvente.

Titel:
Dedikeret medlem

Ayahuasca og meskalin er helt sikker for kraftige til et førstegangstrip. Jeg er enig med de andre i at svampe er en god start. Med en dosis på max. 2 gram tror jeg du kan regne med en behagelig og interessant oplevelse.
Svampe er i små doser meget tilforladelige. Jeg havde selv min første psykedeliske oplevelse på svampe og det var både sjovt og dejligt. Bare kontroller dosen og var i sikre omgivelser.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Er enig med de andre LSA og DMT er sgu for kraftigt for en førsteganger... Jeg havde personligt min første psychedeliske oplevelse som 18 årig på Hawaii (Psilocybe Semilanceata)... men vil klart foreslå P. cubensis da disse ikke er lige så stærke... men må dog indrømme at jeg havde et helt fantastisk trip (1g)... men start stille ud - du når det nok!

Titel:
Junior medlem

HopIFjorden skrev:
Er enig med de andre LSA og DMT er sgu for kraftigt for en førsteganger... Jeg havde personligt min første psychedeliske oplevelse som 18 årig på Hawaii (Psilocybe Semilanceata)... men vil klart foreslå P. cubensis da disse ikke er lige så stærke... men må dog indrømme at jeg havde et helt fantastisk trip (1g)... men start stille ud - du når det nok!

Mit problem er ikke at jeg vil starte hårdt ud, men at svampe ikke lige er til at "finde" hvorimød lsa, dmt og san pedro kan købes helt lovligt.
Så ved ikke om der er andre ting til en god start eller man skal springe ud i dmt med en rigtig lille dose.? Da det er min førstegang udover 6 hbwr frø som næsten ikke gav nogle virkning andet ind kvalme (dog min egen skyld).

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i ingenting... +/-
speedfighter skrev:
Mit problem er ikke at jeg vil starte hårdt ud, men at svampe ikke lige er til at "finde...

Det er de da ihvertfald!
Det er da bare at komme ud og lede efter SN ude på markerne.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Hvis du har svært ved at skaffe svampe, lyder det i mine ører ulogisk at du kan skaffe meskalin?

Jeg ville under alle omstændigheder foreslå 2c-b som førstegangsstof - Synes det har en mere subtil påvirkning, og påvirkningsforskel fra person til person er ikke synderligt stor.

Titel:
Junior medlem

Johndeere skrev:
Hvis du har svært ved at skaffe svampe, lyder det i mine ører ulogisk at du kan skaffe meskalin?

Jeg ville under alle omstændigheder foreslå 2c-b som førstegangsstof - Synes det har en mere subtil påvirkning, og påvirkningsforskel fra person til person er ikke synderligt stor.

San pedro er da meskalin eller har jeg ikke undersøgt det nok? Det kan jo sikkert nok findes i diverse smart shops osv.

2c-b er igen svært at "finde" derfor skal det helst være nogle naturlige planter. Da folk i min omgangskreds stoppede med psykedelia da en af mine venner efter en bytur spiste 4.5 ukende frimærker (ikke ligefrem hr) og fik sig en psykose

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Friske svampe er vist ikke ulovlige... så umuligt er det da ikke.. desuden er det svampe tid - lige nu og meget mere om en mdr. vil jeg tro...

tjek evt dette: http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=11678

og hvad du ellers finder informativt i svampe forumet - go' jagt og held og lykke med et evt kommende trip!

Ps. 4,5 ukendte mærker: så be'r man selv lidt om det!

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Som HopIFjorden skriver kan du bestille friske svampe forskellige steder på nettet.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
ville foreslå svampe, både fordi de er let tilgængelige og et ret godt begynderstof startede selv med svampe måske en lidt for stor dosis taget i betragtning af min alder. HWBWR er bestemt også en mulighed bare husk start ud i det små du kan altid redosere efter 1 times tid.

Better safe than sorry

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Århus
Johndeere skrev:

Lyder da måske endnu mere usandsynligt at skaffe 2c-b. Meskalin kan jo slev opdyrkes (med en del tålmodighed), hvorimod 2c-b skal købes ulovligt hos en der sælger andet end det gængse amf, hash, coke & E. Jeg har selv længe utrolig gerne ville prøve 2c-b, men endnu ikke stødt ind i en der kunne levere bare 2 sølle trips. Siger måske mere om mig end forekomsten af 2c-b, men anyway....

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
Neglen skrev:
Johndeere skrev:

Lyder da måske endnu mere usandsynligt at skaffe 2c-b. Meskalin kan jo slev opdyrkes (med en del tålmodighed), hvorimod 2c-b skal købes ulovligt hos en der sælger andet end det gængse amf, hash, coke & E. Jeg har selv længe utrolig gerne ville prøve 2c-b, men endnu ikke stødt ind i en der kunne levere bare 2 sølle trips. Siger måske mere om mig end forekomsten af 2c-b, men anyway....

Hmm, tjah den argumentation forstår jeg heller ikke, meskalin kaktusser kan jo købes helt lovligt i visse irl butikker. Men hvis jeg skal være flueknepper, med hensyn til din egen argumentation, så kan svampe jo også opdyrkes selv, eller findes i naturen, det er oven i købet sesson.

Nå men on toppic:

Af psychedeliske stoffer har jeg kun prøvet LSA, Svampe, LSD (og Salvia D).....
Personligt ville jeg have foretrukket at starte med LSD istedet for svampe. Så det er nok meget individuelt.
Men jeg har da hørt mange, der lige som mig mener at LSD er lettere at styre end svampe, har dog ikke som med svampe prøvet et højdosis trip, men det er vel heller ikke det, der er meningen her.

De andre stoffer kan jeg ikke udtale mig om, da jeg ikke har nogle erfaringer med dem.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Svampe
LSD
2c-b

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Johndeere skrev:

2c-b hva er 2c-2 og hvor kan man få det :S der er så mange der snakker om det

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Bobbelmund skrev:
Johndeere skrev:

?

Der findes ikke noget stof, der hedder 2c-2, og 2c-b er ulovligt, så det må du selv finde ud af at skaffe.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
shinsou skrev:
Bobbelmund skrev:
Johndeere skrev:

?

Der findes ikke noget stof, der hedder 2c-2, og 2c-b er ulovligt, så det må du selv finde ud af at skaffe.

2-c2, stavefejl

nånå, jamen ill try :P

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The Brainforest
speedfighter skrev:
da en af mine venner efter en bytur spiste 4.5 ukende frimærker (ikke ligefrem hr) og fik sig en psykose

Shit :|

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]