Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 09:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af web:
nå jo... dengang man var en lille unge var det da "sejt"... bare rolig, du vokser nok fra det [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

Det er vist bare dig der er "vokset" fra det, det er da ikke noget man "gør" som ung heh. Det er en ting man kan lide at gøre, jeg elsker at ryge fordi jeg får en masse tanker som jeg selv kan bruge til personlig udvikling + at jeg får gode idéer til projecter jeg vil lave.

Medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af wOODY:
Det er vist bare dig der er "vokset" fra det, det er da ikke noget man "gør" som ung heh. Det er en ting man kan lide at gøre, jeg elsker at ryge fordi jeg får en masse tanker som jeg selv kan bruge til personlig udvikling + at jeg får gode idéer til projecter jeg vil lave.<HR></BLOCKQUOTE>

det var nu heller ikke heeelt så seriøst ment... jeg nyder da også en god joint (helst philly's sweet, kan man købe dem over nettet? headshoppen heromkring er lukket [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] ) en gang imellem... synes bare ikke det er fedt at sidde og suge på bongen hver dag, hele dagen mere. Jeg kunne hvertefald ikke bruge det til noget i længden, men hvis der er nogen der kan... fint for dem

Medlem

Geografisk sted: min mors mave ; )
Når der nu bliver sagt stoffet, hamp has... ligger der mere i det?? for jeg mener bestemt at havet læst at serotonin er med til at bestemme vores humør, det står der hvis ingen steder her! Bare ret hvis der er n fejl ved min udtalelse, ved kun det jeg har læst!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]