Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 aug 2025 05:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Nogen stenere der har lyst til at droppe nogle kommentarer, gode råd og forslag til mit begyndende musik projekt, så er det her http://www.myspace.com/sunveil

Det er ikke noget vildt, bare noget stener jeg skruede sammen med en gammel guitar, chat headset og noget software, men kunne godt tænke mig noget feedback.

Alle inputs ville være gode, så længe de er konstruktive tak ;)

(nydes bedst med en god ryger på) :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
Cool nok.....Der er rigtigt fede ting i det, brød mig personligt ikke om slutningen, men introen syntes jeg tilgengæld var fed, og der er også rigtigt fede ting i teksten, jeg ville nu nok redigere kraftigt i den....... Vil lige høre det en gang ti,l når jeg ikke er skæv :mrgreen:

Hmm, men efter min mening og smag: mere intro, mere ambient syre og afslappet akustisk guitar, mindre sang, mindre, men mere varieret percusion) lidt kortere nummer og anden outro. Måske med et extra simpelt instrument eller kor uden tekst.

Det bliver spændende at høre hvad du får ud af det :D

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Cool tak fordi du tog dig tid til lige at checke det ud og gi noget feedback.

Nogle rigtig gode forslag ellers som også har været en tur oppe og vende i mit hovede.
Ja der er faktisk meget jeg vil tweake ved det, men synes det ku være sjovt at se hvad folk siger til råsketchen før jeg begiver mig ud i for meget.

Så endnu engang tak du tænker meget det samme som mig selv for at være ærlig :tnx:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderjylland 6000
hmm.. lyder ret "råt" og simpelt = genialt... hehe.. hvilket program bruger du?...
FED guitar solo.. mere af den... Mindre sang! mere rytme!!! ellers godt tænkt.. vil gerne hører noget mere!!! :lol:

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Ja den er sgu lidt rå i det stadigvæk skulle også mest betragtes som en skitse.

Jeg bruger mange forskellige programmer, beatcraft, native instruments absynth, adobe audition mest i det her nummer.

Jeg har tons af materiale der bare venter på at blive gjort noget ved, derfor jeg leder efter ufaglært skodjob så jeg kan få noget gear.

Tak for de venlige ord, jeg skal nok se at få det gjort meget bedre især sangtræning er vigtigt kan jeg fornemme på jer. :P

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg har selv lidt erfaring med at lave musik!!! MEGET lidt dog, men interresere mig helt vildt for det... har gået til guitar på efterskolen og blev fuldstændig bidt af det, har os lært lidt trommer... hmm.. ved ikke hvorfor jeg skriver dette... men ved ihvertfald hvad det kræver at skrive/spille et nummer som lyder godt, har en go rytme, og i det hele taget "hænger" sammen, og ikke bare er en tromme en guitar og en stemme som slet ikke følges ad i tempo og tonemæssigt.. og synes ret godt om dit nummer... noget jeg synes du skal bevarer er den "slidte" vinyl agtige lyd hvis du forstår?? :lol:

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Hehe jeg forstår fuldstændig, jeg kan godt li musikken taler på mange andre måder end lige teksten og melodien og i lige præcis det her nummer var det meningen der skulle være den der fornemmelse af noget gammelt vinyl.

Det giver en helt speciel stemning at smække noget gammelt Billie Holiday på og jeg prøver på at forene det nye med det gamle i lige præcis det nummer der. Nogle trippede fornemmelser og computer effekter, noget gammelt simpelt spansk guitar spillet med følelse.

Det skal nu nok blive meget mere lyttevenligt når jeg lige får lidt erfaring og udstyr på rygraden.

Jeg er rimelig nybegynder faktisk, men jeg har et hav af mærkeligt musik der bare vil ud. :P

Titel:
Medlem
Brugeravatar

HAHA.. venter med begejstring :D

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Godt at høre ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ]