Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 23:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 65 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Tidligere holdmedlem

Hvor er jeg glad for at der efterhånden er flere der er mistænksomme som default når de hører om drug rapes.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Rex Mundi skrev:
Hvor er jeg glad for at der efterhånden er flere der er mistænksomme som default når de hører om drug rapes.

hehe, har du haft fingrene i sukkerbøtten thujo?

Titel:
Tidligere holdmedlem

næhh, jeg ville bare dape rape for hårdt hvis det kunne lade sig gøre, men, det er simpelthen ikke muligt :(

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Rex Mundi skrev:
næhh, jeg ville bare dape rape for hårdt hvis det kunne lade sig gøre, men, det er simpelthen ikke muligt :(

Nej det er røv irriterende at de dørmænd altid skal blande sig når man forlader clubben men en besvimet tøs over skulderen.

Eller når "Hey se bagved dig, det er Michael Jackson" ikke forvirrer tøserne længe nok til at opløse en håndfuld piller i deres drinks.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tror da nok at det er muligt - bare ikke så skide let at gøre det via drinks... hvis nu tøsen spiste dem frivilligt og blackede ud...hmmmmm :roll:

Titel:
Tidligere holdmedlem

det er bare en sindsygt svær process som jeg ikke tror kan lade sige gøre, altså den "klassiske" historie på et diskotek.

1. Få adgang til at putte noget i drinken, det er ikke nemt, der er folk overalt på et diskotek, alternativet er så at selv købe en og spice den, og så give hend den.
2. Hvad skal man hælde i den? Råhypnoler og GHB er det klassiske, men, GHB er umuligt at undgå at smage, den forfærdelige smag skinner igennem alt.Råhypnoler smager også afskyeligt af pis plastik, og de danske farver også drinken.

Men hvis at vi nu siger at det lykkes en at gøre det, så kan der ske to ting, pigen bliver meget meget påvirket, eller hun falder i søvn.

Hvis hun falder i søvn, så hvordan kan man så få hende med hjem?? Man kan jo ikke bare slæbe hende med hvis hun ikke kan gå. Hun kender sansynligtvis også andre på diskoteket.

Så er det muligheden tilbage at hun ikke falder i søvn, hvad ville der så ske hvis hun havde fået en råhypnol?

Jeg er overbevist om at der er større chance for at hun bliver sur og vil op at slåsse end at hun bliver kærlig og liderlig.
Jeg tvivler på at det øge ens chancer for at score hende uanset hvad, andre der faktisk har prøvet råhypnol ved hvad jeg mener.

Hvis at det derimod var lykkedes os at få GHB i hende ville hun sandsynligtvis blive mere liderlig, men at få den rigtige dosis i hende ville være tæt på umuligt, hvis hun har drukket i løbet af aftenen vil en lille dosis ghb sandsynligtvis få hende til at gå kold, derfor vil man blive nødt til at max give hende 2 g.

Og hvis at man faktisk får de 2 g i hende, så mister hun altså ikke fuldstændigt sin kontrol, GHB er ikke værre end alkohol på nogen måde til at få en til at gøre ting man fortryder.

Så ifølge mine beregninger kan det sq bedre betale sig at give en drink, og jeg tror også at en eventuel person uden moral der ville kunne finde på at gøre det vil komme til samme konklusion.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

true dat true dat...

Men har sgu haft mine liderlige øjeblikke på flunitrazepam... men så også det modsatte, dog aldrig fysisk voldig, heldigvis!

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: USA
To early.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
hvorfor putte alt muligt god narko i pigernes drinks når alkohol virker så fantastisk?

nu har jeg selvfølgelig aldrig systematisk testet stofferne igennem, men af min erfaring er det nemmere at lægge an på en pige med succes hvis hun er fuld. De gange jeg har prøvet med piger på alt andet end alkohol har det været en hamrende fiasko, alkohol derimod forøger enc chancer rimeligt godt.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

fordi at det netop er drug rapes der diskuteres.. men vil give dig ret i at fulde piger, er lidt løsere :D

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Altså ud fra min personlige erfaring, fungerer det optimalt at få pigerne til frivilligt at indtage MDMA og/eller GHB.

Så er de også lidt mere livlige under akten! :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Dextrose skrev:
Altså ud fra min personlige erfaring, fungerer det optimalt at få pigerne til frivilligt at indtage MDMA og/eller GHB.

Så er de også lidt mere livlige under akten! :P

Ja, dex, den går vist kun med piger :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

LOL..det emne kunne lokke drengene frem fra affalds bunken hva? :D
Men helt klart.Jeg tror de fleste har drømt om hvordan man kunne benytte sig af en steg der bare var med på det hele med et dovent smil om munden.

Men det fedeste ER sq når de er liderlige af egen fri vilje :P

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Gonzo skrev:
Men det fedeste ER sq når de er liderlige af egen fri vilje :P

Ak ja hva? Verden er sku uretfærdig! :wink:

Hilsen Fanny

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er den nemmerlig,og hvor er det fedt at du Fanny,også har indset dette uomgængelige faktum. :P

Nu kan man så bare håbe,at du også udfører lidt HR på området (her tænker jeg selfølgelig på,at du bare overser drinken,og tager fyren med hjem med det samme,før han begynder at blive usikker,tænker på at droppe det hele osv) :P

Du skal nemlig huske på,hvor hårdt det er at være dreng i dagens Danmark,med alle dens uretfærdigheder og genvordigheder.(snøft)

Hvis alle piger bare bare kunne indse,at dette ville gøre alting så utrolig meget lettere for os fyre,ville meget være vundet.
Så ville verden være et endnu bedre sted at være...for os :D :lol:

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Gonzo skrev:
Hvis alle piger bare bare kunne indse,at dette ville gøre alting så utrolig meget lettere for os fyre,ville meget være vundet.
Så ville verden være et endnu bedre sted at være...for os :D :lol:

Hehe! jeg tvivler!
Men hør her drenge: Jeg kan en historie fra det virkelige liv, der så glimrende demonstrerer at verden er precis som den skal være:

En sød hippiepige fra Christiania i 70érne fik engang den ide, at verden manglede mere kærlighed. Derfor blev hun fast besluttet på at give så meget kærlighed som muligt, til alle der måtte ønske det. Alle mænd kunne få hende, gamle som unge, grimme som smukke. Hun var meget gavmild, og du behøvede bare gå hen til hende og spørge om i skulle have sex, -så fik du det.
Se, hun burde jo nu have opfyldt alle mænds drøm om en rigtig kvinde, men ak! mændene begyndte at undgå hende. De manglede en spænding, en gnist, som gjorde at den mand som var sammen med hende, følte sig udvalgt, -følte sig som noget særligt, fordi hun netop havde valgt ham.
I hendes arme var der ingen som var særlig. Her var alle lige og derfor forsvandt eventyret. Når mændende ikke kunne være særligt udvalgte i hendes arme, holdt de også op med at se hende som noget særligt. Faktisk begyndte de at foragte hende i det skjulte. De så på hende som en stakkels forvirret sjæl, hvor det var pinligt at indrømme, hvis man havde været sammen med hende. Den kærlighed hun fra starten af ville give ud af, forsvandt mellem fingrene på hende, og hun endte med kun at få medynk. I vore dage ville folk kalde hende en ludder.
Sådan er det med sex: der skal være en spænding, et plot, og der skal være noget at kunne miste! Det er det som giver suget i maven, det som hidser vores liderlighed op, og som i sidste ende (hvis man får hinanden) er det hele værd. At vinde en, som var svær at vinde, vidner om at man selv er lige så elskelig.

Just my 2 cents.

Hilsen Fanny

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Til Fanny->
:D :twisted:

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Dette gælder selvfølgelig også for mænd: Kvinder gider ikke have sex med en fyr der er så desparat efter at få taget trykket, at han vil hoppe på hvad som helst. Det betyder ikke at kvinder ikke er lige så lidderlige som mænd, det betyder bare, at de foretrækker at finde en, som kan få dem til at føle sig særligt udvalgt.

Hilsen Fanny

Titel:
Medlem

Geografisk sted: hasselager
lyt efter den drenge ;)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ja, det er sguda derfor onani er opfundet... Man går jo ikke i byen med en ladt pistol.

Gonzo > Jeg er helt enig med dit HR-forslag til kvinderne. Det minimerer samtidigt deres alkohol-skader og vores økonomiske skader, da vi så ikke behøver at drikke dem stive først.

Fanny > Personligt havde jeg kneppet hende hippie-pigen, gerne sammen med nogle venner... men det er jo så også bare mig i en nøddeskal.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 65 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]