Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 22:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 65 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderjylland 6000
Hvad er det mest normale at folk putter i folks drinks!?!?

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Alkohol?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

BisMann skrev:
Alkohol?

overskrift : Stoffer i drinks!!! tror du så det er alkohol?

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Hamber skrev:
BisMann skrev:
Alkohol?

overskrift : Stoffer i drinks!!! tror du så det er alkohol?

I følge Wiki'en ( http://psychedelia.dk/wiki/index.php/Forside ) er alkohol et stof.. - men okay indrømmet, mest for at være et jackass...

Titel:
Admin
Brugeravatar

Udover alkohol må det nok være stoffer som flunitrazepam eller GHB. Det er ihvertfald de mest gængse stoffer der blir brugt til at putte i folks drinks uden samtykke. Ellers ku jeg forestille mig at diverse andre benzoer er ret brugte til dette. Jeg synes det er forkasteligt at nogle folk kan finde på at gøre det. Men jeg har dog en teori om at i 9/10 tilfælde har der ikke været andet end alkohol i drinken. Alkohol er da alligevel et fortrinligt stof for folk med skumle hensigter.

-Jimmy Carter

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvad mener du med "det mest normale at folk putter i drinks"? Mener du, hvad de selv dropper ned i deres drinks, eller hvad andre kunne finde på at droppe herned (ved eksempelvis de såkaldte drug-rapes)?

Personlig smider jeg sgu aldrig noget i min egen eller andres drinks. Hvis jeg skal have et ekstra kick til en fest, smider jeg lidt lækkerier ned i en ganske almindelig sort kaffe. Jeg bryder mig heller ikke rigtig om at blande alkohol med noget, så det er sjældent, det sker.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: hasselager
måske skulle du os lige uddybe om det er af nysgerrighed du sprøge eller om du skal ud og nakke små uskyldig piger :!:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dobbelt A, baby! Ok, ok Aalborg så
Det tætteste jeg er kommet på at få noget puttet i min drink var fordi jeg 'stjal' en af minner venners rum'n'coke som der var amf i, anenede jeg ikke noget om på deit givne tidpunk. Funky aften dog.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Nu er det vel ikke normalt at folk smider "stoffer" i andre folks drinks.

Jeg ville personligt blive mega sur hvis jeg fandt et rya tæppe i min bajer!

Spøg til side, hvis du mener stoffer til date rape så er det mest "normale" vel:
* GHB (gamma hydroxybutyric acid)
* Rohypnol (flunitrazepam)
* Ketamin (ketamine hydrochloride)

Hvis du snakker om folk der bare går og doper folk @ random så er det mere en urban legend end noget andet.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Admin
Brugeravatar

Citat:
* Ketamin (ketamine hydrochloride)

:?: Det har jeg sgu, ærligt talt, aldrig hørt om at nogen sku putte i folks drinks. Der skal en ret stor mængde pulver til for at påvirke og det smager meget karakteristisk og ulækkert. Jeg tvivler meget på at folk ikke ville lægge mærke til at nogen havde hældt ketamin i deres drink

-Jimmy Carter

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Trold skrev:
måske skulle du os lige uddybe om det er af nysgerrighed du sprøge eller om du skal ud og nakke små uskyldig piger :!:

det er en af mine veninder som mener der er en der har puttet noget i hendes øl i fredags... hun tror selv det er extacy.. men efter som hun beskrev rusen tror jeg ikke... tænker på om det kunne være "rohypnoler eller rododomer" (ved ikke hvordan det staves, men udtales sådan)...

hun gik bare væk som et lys udenfor og vågnede ved at der var en gammel mand der ragede på hende!!! :shock:

(kender ikke til stoffer, så i må ikke grine af mig hvis jeg tar fejl)

Titel:
Medlem

Hamber

det er jeg ked af og hører med din veninde.. det er meget ubehaligt.. og brude sgu straffe når folk gør sådan noget... det væreste er og give nogen noget uden dt ved det elelr har lyst... håber hun er komme oven på igen..

og ja det mest normal er benzodiapin.. nok ik de nye råhybnol da de farve den drink..

og der er ik noget farligt ved det ande end under rusen.. det er helt uden af kroppe nu.. og hun skal ik bekymer sig om noget... bare råd hende til aldrig og forlade en drink og vis det sker skal hun ik drikke den igen.. og det glæder og andre....

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
Har hørt om en fest hvor der blev puttet GHB i velkomstdrinksne uden gæsterne vidste det.
Synes sgu det er tarveligt sådan noget...

Titel:
Medlem

meget... ja det er os meget brugt.. men kan smages vis man ik er for langt væk .. det smage jo salt :)

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Så vidt jeg har forstået er der rimelig stor chance for at gå i en coma lignene søvn når man blander alcohol og ghb da begge er downers :?:

Anyway, hvis dette er tilfældet kunne det nemt være ghb, det er i øvrigt også billigt og nemt at få fat i :S

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Winta skrev:
Så vidt jeg har forstået er der rimelig stor chance for at gå i en coma lignene søvn når man blander alcohol og ghb da begge er downers :?:

De behøves ikke blandes, for at man kan ende i en dyb, komalignende søvn - ghb'en alene kan gøre det, endda ved ret små doser. Min erfaring er ihvertfald, at der kan være 0,1 ml.'s forskel på at have det mega lækkert til at gå kold i 2 timer, uden nogen mulighed for at vågne.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Kloral Hydrat ??? :D

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
shinsou skrev:
De behøves ikke blandes, for at man kan ende i en dyb, komalignende søvn - ghb'en alene kan gøre det, endda ved ret små doser. Min erfaring er ihvertfald, at der kan være 0,1 ml.'s forskel på at have det mega lækkert til at gå kold i 2 timer, uden nogen mulighed for at vågne.

0,1 ml er måske liiige i underkanten? :p Men meget skal der ikke til.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hamber skrev:
hun gik bare væk som et lys udenfor og vågnede ved at der var en gammel mand der ragede på hende!!! :shock:

Sådan et svin! Han burde skydes i knæskallerne og have pillet øjnene ud med skeer for derefter at skulle løbe et marathon!

Jeg har også hørt om nogle kammerater, som kender en pige, der er blevet dopet med MDMA i hendes drink til en større fest. Hvorfor fanden vil folk dope med MDMA? Bruger man normalt ikke "downers" til den slags?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Minimal skrev:
shinsou skrev:

0,1 ml er måske liiige i underkanten? :p Men meget skal der ikke til.

Næh, egentlig ikke. Nu er jeg aldrig gået kold på GHB, da jeg har noget større erfaring med GBL, men der skal jeg have 1,6 ml. for at have det super godt, og 1,7 ml. for at gå kold.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 65 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]