Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 08:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: Smartdrugs??
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Tabletter holder ikke... det skal op igennem næsen, og ja, det bliver man ret egocentreret, selvisk og rastløs af - men man har det voldfedt...

Lamfighter... det har jeg jo forklaret i et andet post - om det er positivt må du sgu selv bedømme! [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Medlem

Se, jeg vidste ikke det om næsen. Jeg syntes ellers tabletterne virkede godt nok dengang jeg prøvede dem. Det mindede lidt om de manier jeg ellers kunne svinge mig selv op til. Men det var også på et tidspunkt min hjerne var ung og uskyldig, og alle neuroreceptorerne var tomme og skreg efter påfyldning.

In our memories
Brugeravatar

Laver du sjov, eller er du seriøst ikke klar over at 90% sniffer amf...?

Medlem

Det var jeg ikke klar over. Jeg troede folk kom det i deres drink hvis det var et pulver, eller spiste tabletter. Men det er selvfølgelig også lidt chic at sniffe.

Forresten, er der andre end mig der synes at Shannen Doherty meget ofte ser snottet ud, det Californiske klima til trods? Hun er vist en søster.

[ 20 2001: Besked ændret af: Dumbtripper ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
hehe 90%...ikke lidt overdrevet?

Men at du ikke vidste man sniffede er sq underlig!

Velkommen på boardet!
Ja jeg er Liquid, andet er der ikke at sige!

GO WITH FLOW! THATS LIQUID!
fuck den var lam den ovenover, fandt lige på den, damn den stinker!
Det lyder mest som om man et eller andet popsmart hoved som skal have ny bukser fordi kæresten har fået dem!

[ 20 2001: Besked ændret af: Liquid ]

In our memories
Brugeravatar

Hmm... 95-100% er vist meget normalt i min omgangskreds...

Medlem

Tak.

Jeg kommer ikke så meget ud.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
@Dumbtripper> Velkommen til! Du skal ikke tage dig af at tonen er lidt hård herinde af og til... Sådan har det altid været.
Ordet "smartdrugs" kan ganske rigtigt dække over to ting; kemikalier man tager for at øge sin mentale kunnen (nootropics), eller blandinger af naturlige stoffer som er "smartere" at tage end de rigtige stoffer, og som efter sigende skulle efterligne virkningen af f.eks. MDMA. Den hårde sandhed er desværre at det ikke holder.
Jeg er meget interesseret i at høre hvor du køber nootropics henne...

Vi snakker amfetamin som i: C9H13N

Aight???

Altså det som man kalder SPEED ikke....

og hvordan sammenligner, hvordan får du det jeg siger til at hænge sammen med en amerikansk husmor?????

ØEH

Klart nok!!!

Og når jeg snakker blander det med andre ting, så snakker jeg at cutte ting der i

Som f.eks Coke - Mdma

Hæ!

Har squ lige glemt hvad det var jeg skulle skrive!!!

Dumbtripper: Hvilken verden er du fra?

No offence

Medlem

Originalt postet af Dopestar:

@Dumbtripper> Velkommen til! Du skal ikke tage dig af at tonen er lidt hård herinde af og til... Sådan har det altid været.

Okay, tak.

> Ordet "smartdrugs" kan ganske rigtigt dække over to ting; kemikalier man tager for at øge sin mentale kunnen (nootropics), eller blandinger af naturlige stoffer som er "smartere" at tage end de rigtige stoffer, og som efter sigende skulle efterligne virkningen af f.eks. MDMA. Den hårde sandhed er desværre at det ikke holder.

Det er jeg i hvert fald enig i.

> Jeg er meget interesseret i at høre hvor du køber nootropics henne...

Quality Health, www.qhi.co.uk Jeg har brugt dem i et par år, og har altid fået det jeg har bestilt. Selv en gang hvor pakken var krøllet og havde været åbnet var der ikke noget der manglede.

Held og lykke.

[ 20 2001: Besked ændret af: Dumbtripper ]

Medlem

I 1950'erne var det amfetamin enhver amerikansk læge med eller uden respekt for sig selv skrev ud når lillemor klagede over manglende energi eller libido.

Nu når du kan finde alle mulige sager af medicin på nettet, kunne du så ikke lige kigge dig omkring efter nogle Diazepam præparater???

Du ved, Stesolid og hvad de nu ellers hedder!

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
@EGO> Det er ikke rigtig, anerkendt medicin den side sælger. Det er sager som hæver blodtilførslen til hjernen osv., som ikke har fundet normal terapeutisk anvendelse nogen steder endnu. Og som ikke har noget egentligt misbrugspotentiale.
Det bedste bud på at skaffe skumlere sager, er via udenlandske (f.eks. mexikanske)onlineapoteker. Jeg har desværre ikke lige nogen gode links...

Medlem

Benzodiazepiner kan du få næsten alle læger til at skrive ud. I hvert fald hvis du kender ham blot en lille smule. Sig du ikke kan falde i søvn eller vågner om natten, så er der ikke så meget andet end benzoer han kan give dig. Engang gav læger morfin mod søvnløshed, men det er desværre ikke så meget på mode mere.

Baldrian i høje doser føles lidt som benzodiazepiner. Og katte ELSKER duften af baldrian! Prøv at købe en pakke "Valeriana Forte", og lad en kat snuse til pillen. Den vil begynde at savle af fryd, føle sig som en ung kat igen, og du vil have et sjovt nyt legetøj at more den med. Katte kan som regel lide at blive baldrianskæve en gang om dagen.

Kan du godt lide benzodiazepiner? Ud fra beskrivelsen mente jeg engang det måtte være noget for mig, men efter at have prøvet imozop og alopam kan jeg ikke sige det er særligt interessant eller ønskværdigt.

In our memories
Brugeravatar

Ja, mine katte elsker det!

Medlem

Ja! Jeg ved ikke om "catnip" fungerer lidt på samme måde. Det er i hvert fald noget med lugten og nervesystemet.

De fleste af de katte der kommer her, synes om de der "Forte"-piller jeg har. Grunden er at lugten næsten ikke er forsøgt maskeret i tabletterne. De synes duften er interessant selv efter flere ugers gniden og slikken på pillen, så det er faktisk meget økonomisk at købe en pakke med 80 tabletter (100 kr).

Jeg lader de gamle og brugte piller ligge i et lille pilleglas. Kattene virker endnu mere glade for de koncenterede "dampe" der kan dannes nede i glasset. Det må svare til et rigtigt godt bong hit! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

[ 21 2001: Besked ændret af: Dumbtripper ]

Medlem

http://www.getsirius.com/catnip/catnip.html

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Rusen skulle minde meget om cannabis. Jeg har selv en katteurt men jeg er bange for at høst nu da den ikke er mere end 30 cm. Min kat drømmer langt fra om katturt. Den rynker på næsen, kniber øjnene sammen og løber væk når jeg gir den noget [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Jeg har en masse hjemmedyrket katteurt. Har aldrig fået nogen som helst virkning fra det. Hvis der er nogen der vil ha' det så sig til.

Mvh

Ashoka

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]