Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 03:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: tågen
hvad er prisen for ice sådan ca? pr gr

Site Webmaster
Brugeravatar

cannabis skrev:

Kommer jo an på hvor du køber det...

De gange jeg har haft det har jeg givet 4-500kr for 3 gram. Ganske peberet pris, men jeg mener nu det er det værd.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Optimus Prime skrev:
cannabis skrev:

De gange jeg har haft det har jeg givet 4-500kr for 3 gram. Ganske peberet pris, men jeg mener nu det er det værd.

Så er du ganske heldig :)
For 4-5 år tilbage kostede ice 350-500 kr/g på Staden.

Site Webmaster
Brugeravatar

CannaChem skrev:
Optimus Prime skrev:
cannabis skrev:

Yea var forbi staden engag hvor de ville ha 400kr for det. Selvom det er godt er det sgu heller ikke lige 400 kr værd!

Tænk på al det nol man ku trække for 400kr :P

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Prisen var 350-400 alt efter hvor på Staden. Har aldrig smagt Stadens ICE, men folk jeg kendte der prøvede det var virkelig overraskede. De var 100% overbevist om at der var heroin i fordi det virkede så godt :roll:
Det var lige omkring der med "heroin i ICE"-myten kom frem :roll:

Det var der så ikke, men de var vant til at ryge kamellort :???:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
Jeg får det til 70kr :P så kan i lære det:D

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Theis skrev:
Jeg får det til 70kr :P så kan i lære det:D

Super!
Eller endnu bedre, hav en enkelt potplante eller to i haven, så kan det laves gratis! :p

Titel:
Dedikeret medlem

prisen på ice afhænger af icen kvalitet, dvs hvilket cannabis det er et produkt af.. naturligvis er ice af god skunk dyrest og bedst..

Medlem

Geografisk sted: Århus
CannaChem skrev:

Jamen er hash/cannabis ikke bare generelt blevet meget billiger? Syntes jeg oplever det flere steder, skunk 35 kr., standard 20-25 kr. og ryger for ca. 50-60 kr....-altså hos den lokale pusher der sælger noller. Mener da bare at f.eks. standard plejede at ligge på min. 40 kr, og skunk 70 kr.
Nogen der kan nikke genkendene til det, eller er jeg bare heldig?

Neglen skrev:
CannaChem skrev:

Jamen er hash/cannabis ikke bare generelt blevet meget billiger? Syntes jeg oplever det flere steder, skunk 35 kr., standard 20-25 kr. og ryger for ca. 50-60 kr....-altså hos den lokale pusher der sælger noller. Mener da bare at f.eks. standard plejede at ligge på min. 40 kr, og skunk 70 kr.
Nogen der kan nikke genkendene til det, eller er jeg bare heldig?

Tror bare prisen sådan genrelt er faldet.. Ellers er folk bare ikke så griske længere.
Jeg nyder ihvertfald godt af billig røg næsten lige meget hvor jeg finder det.
Men ice plejer da ikke koste mere end max 150 unanset dealer, og det er sq go ice. Er det ikk bare i store byer røgen er dyrt hvis man tager "den lokale pusher"?

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Jeg har nu kun oplevet stigning på priser ihvertfald her i Odense.

Husker bare for få år siden hvor en god ryger kostede en halvtreller grammet, nu møder jeg folk der vil ha op til 80kr for det. Og vil sælge standard for 40-50kr grammet.

Købte for 100kr pot af en gut, jeg kender ok godt, det ku han gi 3g for! pot!!

Senest rettet af Optimus Crime 03 sep 2006 19:08, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
Jeg har aldrig fået så billig røg siden de lukkede chrstiania. Man skal bare holde sig væk fra rygerklubber!!

Titel:
Medlem

Jeg synes nu også prisen er faldet. Det er ikke udsædvanligt at man finder rigtig god røg til 2 g for en hund. Der kan jo selvfølgelig også være geografiske forskelle. Mht. Klubberne lever de med en stor risiko og derfor kan man vel ikke sige noget til at prisen er lidt pebret.
Noget andet jeg har oplevet her de sidste 4 måneder er at udbudet er steget volsomt. Før i tiden havde alle de små dealere det samme, men nu er der min. 5-6 forskellige slags hash i udbud.

Anarkrig

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

MethylOle aka bling bling skrev:
Jeg har aldrig fået så billig røg siden de lukkede chrstiania. Man skal bare holde sig væk fra rygerklubber!!

Yea det er helt utroligt hvad rygerklubber tar for det... Der var en polak her i odense der havde en klub, der kostede tjalden 90kr grammet, lige meget hvad for noget tjald det var.

En af mine venner var derinde en nat på vej hjem, og han var godt fuld, så smed han 100kr og fik lidt over et gram standard.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Århus
Optimus Prime skrev:
En af mine venner var derinde en nat på vej hjem, og han var godt fuld, så smed han 100kr og fik lidt over et gram standard.

Det er jo også for fucked, sådan en skid fortjener jo nærmest en straf :evil:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Optimus Prime skrev:

Jeg og en god kammerat skulle på et tidspunkt have noget til fredags-hyggen. Vi kunne ikke skaffe noget, og gik så ud i byen. Så smed vi 200kr, fik en lille klump i hånden, og så vendte vi hovederne hjemad. Så viste det sig at være lidt under 1g standard! Sådan nogle pushere burde blive black-listed!

Men anyway - det med prisen på ICE - der er mange faktorer, der spiller ind her. Hvis man køber af en god kammerat, der selv laver det, får man det sindssygt billigt. Men sådan noget ICE kan jo også nå langt ud - med masser af mellemled - og pludselig er du oppe i en meget pebret pris. Desuden er det tilsyneladende meget få, der på gadeplan kender til ordentlig ICE, så derfor kan man ikke rigtig sætte en pris på ICE i mine øjne. Men regn med alt fra 100-500kr. :P

Senest rettet af DrK 11 sep 2006 20:39, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
Øh - Hvad er "ICE " ???

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Troll skrev:
Øh - Hvad er "ICE " ???

?"%#&"¤!&#&" SØGEMASKINEN!!!

"Hvad er ICE?"

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
:oops:

Vi kalder det for "ryst" ...

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: På vej tilbage til jorden
Jeg er den heldige ryger af 3-4 icejoints fra staden....
kan huske første gang hvor vi sad 5 seje og hærdede rygere der som altid råbte "hahaa...du choker - svagryger svagryger svagryger"..
Så tænder vi jointen..den første tager nogle hvæs, overhoster, næste, det samme, min tur - prøver VIRKELIG at lade vær' men umuligt..måtte gi mig..og det samme med de to næste...så sad vi ellers der i krydset ved alisboden og stenede...VIRKELIG stenede i ja 20 min..indtil en rejser sig..og vi andre gør det samme..og folk går bare rundt og ind i hinanden og sån noget...havde aldrig prøvet noget lignende!
hehehehe..nej..nu må jeg fælde en tåre :D

og de her icejoints kostede forresten 150 kr stykket...og de gang jeg har set iceén til salg har det også været de der 350-400 kr

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]