Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 13:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dobbelt A, baby! Ok, ok Aalborg så
Tror aldrig nogen sinde jeg har haft røde øjne, hvilket er bonus. Stealth smoker, det mig!

Med hensyn til en kur mod røde øjne, så vidt jeg husker er/var eye-lite bare fysiologisk saltvand i en smart beholder, så saltvand (fysiologisk!!) er vejen frem åbenbart, men som sagt har jeg aldrig haft brug for det.

Titel:
Admin
Brugeravatar

Citat:
Med hensyn til en kur mod røde øjne, så vidt jeg husker er/var eye-lite bare fysiologisk saltvand i en smart beholder, så saltvand (fysiologisk!!) er vejen frem åbenbart, men som sagt har jeg aldrig haft brug for det.

Det er ikke korrekt. Ifølge denne side er der en del andre ting i end saltvand :) http://www.folica.com/MAVALA_Eye_Lite_d435.html

Mvh.

-Jimmy Carter

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where In Space
BisMann skrev:
Johndeere skrev:
Nogen gode råd til at fjerne/formindske, eller undgå røde øjne?

Jeg får stort set altid røde øjne efter nogle timers påvirkning, selv bare på ethanol, og det er ikke synderligt charmerende at ligne en junkieryger kl 03 i byen mens du sidder og savler i et pigebarns skød...

Man kan få øjndråber imod røde øjne som skulle fungere ganske godt..

Selv får jeg meget tit virkelig røde øjne, men eye light har aldrig virket når jeg har brugt det.

Så mit råd til dig er et par fede solbriller 8) :D

Titel:
Junior medlem

Men solbriller duer selvfølgelig ikke hvis du skal hjem og spise aftensmad og stadig bor hjemme og er under 18 da de gamle så nok ville undre sig over hvorfor deres søn går med solbriller indenfor ;).

Titel:
Admin
Brugeravatar

Citat:
Men solbriller duer selvfølgelig ikke hvis du skal hjem og spise aftensmad og stadig bor hjemme og er under 18 da de gamle så nok ville undre sig over hvorfor deres søn går med solbriller indenfor .

Well, i det tilfælde ville det nok være bedst helt at lade være med at ryge hvis man skal hjem til mor og far og de ikke må vide det :wink:

-Jimmy Carter

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where In Space
Imp skrev:
Citat:
Men solbriller duer selvfølgelig ikke hvis du skal hjem og spise aftensmad og stadig bor hjemme og er under 18 da de gamle så nok ville undre sig over hvorfor deres søn går med solbriller indenfor .

Well, i det tilfælde ville det nok være bedst helt at lade være med at ryge hvis man skal hjem til mor og far og de ikke må vide det :wink:

Syntes også det er det bedste og lade vær med at ryge hjemme, da det meget næmt kan blive en vane, eks et godnathovede.
Har jeg selv dårlige erfaringer med, selvom det nu er dejlig og få en af sige godnat på :)

Titel:
Junior medlem

Har jeg gjort i teenage årene :D ..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hvor der er ild
jeg får ikke lige så røde øjne hvis jeg ryger udenfor om dagen, aner ikke hvorfor.

John Deere: har hørt at sæd virker på dine øjne, prøv!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Kolding, Danmark
TheBo skrev:
Jeg vil nødigt hænges op på det, men jeg er ret overbevist om, at man bare kan få nogle øjendråber på apoteket - altså af den slags som hjælper folk med høfeber. Hjælper det ikke?

Har selv høfeber, synes det hjælper lidt på det når jeg bruger dem imod "ryger-øjne"... Anyways, skal lige siges at det svier en del :D

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: djævle øen
TheBo skrev:
Jeg vil nødigt hænges op på det, men jeg er ret overbevist om, at man bare kan få nogle øjendråber på apoteket - altså af den slags som hjælper folk med høfeber. Hjælper det ikke?

korrekt men der findes flere forskellige dråber, dem jeg kender til lige nu er 'Antistina-Privin'(som kan fået på apoteket) & 'Open your eyes!'(som kan købes på staden eller i ryger-butikker.

Jeg vil klart anbefalde Antistina selvom det kan svig ved første "dot". :roll:
Hvor Open your eyes faktisk slet ikke virke men bare gør ens øjne lidt mere fugtige.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]