Viborg skrev:
X-O-o-BaN-Z ¤ skrev:
-Cazper skrev:
X-O-o-BaN-Z ¤ skrev:
Det er ved at blive nogen pæne planter.. har røget den lille der stod i gryden, det er nok det sygste skunk jeg har røget i mit liv.. Puhada, kunne næsten ikk bevæge mig!
Siger du jeg skal komme hjem og ryge med dig eller hvad!? 
Yep..! Skulle vi ikke have cola i weekenden??
Har lige et spørgsmål, en af mine planter er begyndt at lugte røddent, men der er ikke nogen tegn på at den er syg.. Skal den høstes eller kan jeg godt lade den stå..?
Det med Cola er jeg med på i weekenden! uden det med at ombestemme sig.
mht planterne, må jeg lige komme op og bedømme dem
ellers hvis den begynder at få mørke platter kande være det er fordi den er ved at gå i forrødnelse.
-Viborg :twisted:
Tror der går et par uger endnu inden de skal ned.. Men til den tid, kan du jo bare komme op og se dit kællinge pot blive til grin
Desværre ingen cola til mig denne weekend
SmølfeFarmer skrev:
Medmindre den er gået hen og blevet rådden tror jeg ikke det gør noget, jeg har før læst om planter der begyndte at stinke kraftigt af lort sidst i deres blomstringsperiode.
Mvh Jonas!
Mmmh! Fik også ringet til bearclaw inden jeg lagde damen ned, så ingen skade sket

(wtf)
Har fundet ud af at jeg har en enkelt "Durban Poisen"
Har bestilt frøene fra en dansk side (kan ikke lige huske om man må linke her) Hvis det kan hjælpe nogen på vej til at indentificere den helt sikkert
Retter lige en af mine post´s så man kan se hvilken, hvis der skulle være en enkelt interesseret.

Smoke and be happy!