Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 23:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 64 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ude i Hampen
det tid til lidt gødning ven ellers flotte planter i de små potter

M.v.h

Titel:
Bearclaw skrev:
det tid til lidt gødning ven ellers flotte planter i de små potter

M.v.h

Hvad for noget gødning kan du anbefale?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
alm. substral har altid virket fint for mig... ellers er der jo sygt mange special varer i div. headshops... Syntes ellers at det er en god ide med spande, bare vælg nogle gode store størrelser - men netop i spande da du kan tage dem indenfor om natten, så kommer hampetyvene ikke og tager dem... Hvis de står udenfor hele tiden - husk at bore drænhuller i bunden af spandende da de ellers let bliver oversvømmet efter regn (ved det af BITTER erfaring) Lad dem stå så længe du kan nu du har muligheden - ved guerilla dyrkning er man ofte nødt til at høste alt på een gang - smag dig frem, tør et par skud ved svag varme og ryg det... hvis det blinker og brager - så ring til mig først :wink: og høst lortet... gem dine blade og stingler og kog en ordentlig chai på det!!

Titel:
HopIFjorden skrev:
alm. substral har altid virket fint for mig... ellers er der jo sygt mange special varer i div. headshops... Syntes ellers at det er en god ide med spande, bare vælg nogle gode store størrelser - men netop i spande da du kan tage dem indenfor om natten, så kommer hampetyvene ikke og tager dem... Hvis de står udenfor hele tiden - husk at bore drænhuller i bunden af spandende da de ellers let bliver oversvømmet efter regn (ved det af BITTER erfaring) Lad dem stå så længe du kan nu du har muligheden - ved guerilla dyrkning er man ofte nødt til at høste alt på een gang - smag dig frem, tør et par skud ved svag varme og ryg det... hvis det blinker og brager - så ring til mig først :wink: og høst lortet... gem dine blade og stingler og kog en ordentlig chai på det!!

Takker, det kan man købe i næsten alle butikker kan man ikke?
Jeg kan ikk lige parle med at jeg er den store plante ekspert, kan ikk engang holde liv i mine kaktusser :?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jo alle supermerkeder har det.. Q8 har det sikkert også... Invester evt i Hampdyrkernes Håndbog... gav selv 100kr for den på staden, og den er klart pengene værd!

Titel:
HopIFjorden skrev:
Jo alle supermerkeder har det.. Q8 har det sikkert også... Invester evt i Hampdyrkernes Håndbog... gav selv 100kr for den på staden, og den er klart pengene værd!

Okay, takker :D

Titel:
Skal da lige love for at der begynder at komme skud på..
Det er mit første grow, så er stolt lige meget hvad der kommer ud af det!

Billede

Billede

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

de ser også meget flotte ud.... praktisk viden er altid bedre en teoretisk! keep it up mutha

Titel:
HopIFjorden skrev:
de ser også meget flotte ud.... praktisk viden er altid bedre en teoretisk! keep it up mutha

Har lige røget mig en jay af et bud jeg pillede for en lille uge siden (troede det var en han) det virkede faktisk, overaskende nok. :joint:

Nu har jeg også lidt praktisk erfaring, så næste år skal der sq dyrkes noget mere! :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland/Hundested
Hey, flotte planter, håber du sender invitationer rundt og inviterer til rygeraften hos X-O-o-BaN-Z ¤ :) hehe.. Damn, jeg mangler skunk for vildt :)

mvh Kermit_dk

Titel:
kermit_dk skrev:
Hey, flotte planter, håber du sender invitationer rundt og inviterer til rygeraften hos X-O-o-BaN-Z ¤ :) hehe.. Damn, jeg mangler skunk for vildt :)

mvh Kermit_dk

Hehe, du kommer bare
:wink:

Har btw slået mit græs, tager lige nogen nye billeder så det ikke ligner en junkie have

Titel:
Så er græsset slået!

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Hell yez!

Billede

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Flotte planter du har!
Især den på det 3. billede kan jeg godt li'!

Mvh Jonas!

PS: Flere billeder af kattene tak!

Titel:
Hvad du ønsker skal du få:

Billede

Det er ellers nummer tre der gror dårligst, har haft mareridt i nat om det var en han... UBEHAGELIGT!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland/Hundested
X-O-o-BaN-Z ¤ skrev:
kermit_dk skrev:

mvh Kermit_dk

Hehe, du kommer bare

Har btw slået mit græs, tager lige nogen nye billeder så det ikke ligner en junkie have

Fede katte :D

BTW, jeg tager dig på ordet og bliver meget trist og skuffet hvis jeg senere hen hører om at der jeg er gået forbi en gang smoke :D

Titel:
kermit_dk skrev:
X-O-o-BaN-Z ¤ skrev:
kermit_dk skrev:

mvh Kermit_dk

Hehe, du kommer bare

Fede katte :D

BTW, jeg tager dig på ordet og bliver meget trist og skuffet hvis jeg senere hen hører om at der jeg er gået forbi en gang smoke :D

Self ikke skat

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
X-O-o-BaN-Z ¤ skrev:
Det er ellers nummer tre der gror dårligst, har haft mareridt i nat om det var en han... UBEHAGELIGT!

Fy for satan... Hanner kan ikke bruges til andet end hård sex og da cannabis hanplanter hverken har anus eller kønsorganer er den totalt værdiløs!
Har den ikke vist nogen tegn på køn endnu?

Grunden til jeg kan lide den er at jeg har en svaghed planter som den, jeg har selv en der ligner den til forveksling i drivhuset og selvom den er langt bagud i blomstringen (i forhold til de 3 andre) er den stadig min yndling! :)

Mvh Jonas!

Titel:
SmølfeFarmer skrev:
X-O-o-BaN-Z ¤ skrev:

Fy for satan... Hanner kan ikke bruges til andet end hård sex og da cannabis hanplanter hverken har anus eller kønsorganer er den totalt værdiløs!
Har den ikke vist nogen tegn på køn endnu?

Grunden til jeg kan lide den er at jeg har en svaghed planter som den, jeg har selv en der ligner den til forveksling i drivhuset og selvom den er langt bagud i blomstringen (i forhold til de 3 andre) er den stadig min yndling! :)

Mvh Jonas!

Jo, men den så bare mega mystisk ud, så havde taget et skud med ind så jeg kunne tjekke billeder på nettet for at være helt sikker.. Det var en hun, men fik sq mareridt alligevel.
Det er også den plante jeg bedst kan lide, men har også begravet en killing under den (ligesom how high)

Titel:
Syntes de var så pæne mens de havde solen i ryggen at jeg lige ville dele det med jer.
Billede

Billede

Billede

Billede

Er desværre blevet nødt til at fælde den største da det var en han :?

Sad lige og kiggede hele topic igennem og kan se at jeg ikke har fået postet billeder af de planet jeg har hos min genbo, smider dem lige op imorgen, det er sq blevet nogen dejlige planter :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Dejlige billeder. Især af de to katte.

Planterne ser ret ens ud. Er det forskellige sorter ?

Mvh Mikkel

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 64 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]