Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 16:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 48 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

de er rimlig meget de samme. dog er nogle spidse så det kan ses på lang afstand mens andre har en mere "tyk" spids som flyder lidt mere sammen med selve svampen

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

så fik vi prøvet dem. jeg indtog 15 og min ven 10. jeg kunne intet mærke mens min ven kunne. forstår jeg ikke:S vi lavede the på dem

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
Nu er 15stk jo også en meget lille dose, men ganske fornuftig for en firsttimer.. Udover at indiiduelle tolerance-forskelle forekommer, varierer indholdet også en del fra svamp til svamp, hvilket kun gør doseringer vejledende..

Næste gang kan du måske prøve 20.. det er ikke noget overvældende trip, men man skal jo også tage forbehold for din håndtering af trippet. Så selvom du intet kunne mærke første gang (btw noget jeg har hørt en del gange) så syntes jeg bestemt ikke at du skal kaste dig ud i de berømte "heroiske" doser.. men chill, vi altid et efterår med psyller i vente :wink:

Hvis du tripper med din ven igen, så tjek hans pupiler når han siger der er effekt.. de fortæller alt (møghamrendestore):shock: han kunne jo også vare så spændt på virkningen at han fik sig en tur på sit eget 8) (placebo)

God fornøjelse

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Den med pupillerne, især på så små doser, er ikke særlig sikker imo.. Jeg har tit ret almindelige pupiller selvom jeg tripper lidt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tak for din indvending.. er ikke vandt til at trippe på 15-20 stk.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
sådan farmand godt gået endelig får du måske prøvet

Den med pupillerne ved jeg ikke om man kan bruge ihvertfald ikke på mig mine pupiller fylder tit det inderste af øjet og de trækker sig ikke rigtigt sammen når der er lys så jeg har meget lysfølsomme øjne

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Får øjne så store som kiks... Helt ud, ren pupil. Hver gang

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg skal heller ikke gøre mig klog på dem, men SN har jo mange dobbelt gængere og hvad jeg ved vokser SN kun om efteråret?

Farmand8900 skrev:
så fik vi prøvet dem. jeg indtog 15 og min ven 10. jeg kunne intet mærke mens min ven kunne. forstår jeg ikke:S vi lavede the på dem

(du havde vel husket at tørre dem før i lavede theen? :D )

Til en anden gang... æd lortet! Det er det eneste rigtige! :wink:

Peace!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Mol skrev:

Ehm, hvad skulle der være i vejen med at brygge the på dem? Det har aldrig slået fejl IME.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

ThirdEyeFlood skrev:
Mol skrev:

Ehm, hvad skulle der være i vejen med at brygge the på dem? Det har aldrig slået fejl IME.

Nu har jeg aldrig prøvet at brygge the på svampe, så undskyld for den hurtige replik!

Men hvis jeg ikke tager helt fejl går psilocybin molekylet istykker ved omkring 100 grader? Altså samme temperatur som kogende vand.

Correct me if im wrong, please! :wink:

Man kan jo også ryge dem, men hvad jeg selv har erfaret og hørt fra andre skulle det give en ringe effekt til ingen :?

Så når alt kommer til alt vil jeg stadig anbefale at æde dem, det er lettest (efter min mening) og man får altid effekt! :P

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: nede på hjørnet
Ja men hvis du laver te funker de meget hurtigere da narkoen går hurtigere ind i blodet når det er opløst i vand.
Jeg har en ide om at det går endnu hurtigere hvis man blander noget sødt og surt i teen, f.eks sukker/citronsaft eller bare laver teen på noget koncentreret frugtsaft. Muligvis osse endnu hurtigere hvis man blander noget alkohol i men har ikke prøvet dette selv endnu.

Forslag til opskrift:
Tag den mængde svampe du nu har tænkt dig at dosere, kilp dem i småstykker eller blend dem til pulver i en el-kaffekværn eller lign.
Hæld det op i en kop, evt hæld konc. saft i hvis du vil bruge det, kog noget vand i en el-koger og hæld det over snasket i koppen, behøver ikke fylde koppen mere end ½-2/3 så det ikke er så meget man skal drikke men det er jo smag og behag.
Lad det stå til det er lunkent(15-20min) , drik det hurtigt.

Eventuelt filtere svampe materialet fra hvis du ikke kan lide det, jeg selv sluger altid osse svampe stykkerne/pulveret for hvis nu der skulle ha gemt sig noget narko i det som ikke ville opløses.

Efter 10-20 minutter afhængig af maveindhold og diverse tolerance faktorer etc. skulle du gerne være godt skudt afsted.

Man kan så sige at den tid det tar at lave teen og trækketiden + de 10-20 minutter før man tripper ikke er den store forskel fra hvis man bare spiser dem og må vente cirka en time på trippet, men det er rimelig lækkert at komme fra baseline til peak på kort tid IMFHO :P

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh º¿º
Farmand8900 skrev:
Så her har i (forhåbenligt) billederne. Det er næsten umuligt at se noget rigtigt grundet dårligt cam og inden sollys. SVmpene er plukket for 15 min siden

Billede

Billede

Billede

Billede

Nu er billederne jo ekstremt dårlige, men efter min mening er det ikke Spids Nøgenhat. Hvis I kigger på lamellerne er de alt for lyse :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja det kan du have ret i..

Sammenlign evt. med spids nøgenhat fundet på denne tid (14.aug): http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=14964
Se nederst.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Jeg ville muligvis passe lidt på med blande alkohol i svampe-teen medmindre man er klar på et ret hurtigt onset.
Jeg prøvede det engang og det gjorde min indkøbstur i kvickly meget ustruktureret og kaotisk!

Mvh Jonas!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Du kan sguda bare ordne dine huslige pligter inden du tager svampe. :)

Jeg har dog også en gang forsøgt mig med at spise en hakkebøf + tilbehør lige efter jeg havde spist P. Cyanescens på tom mave, hvilket jeg til sidst måtte opgive pga. det hurtige on-set.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dextrose skrev:

Jeg har dog også en gang forsøgt mig med at spise en hakkebøf + tilbehør lige efter jeg havde spist P. Cyanescens på tom mave, hvilket jeg til sidst måtte opgive pga. det hurtige on-set.

Skyldtes det maden, eller evt. øl/alkohol?

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Dextrose skrev:

Det kan du nok have ret i, det var også i min spæde og uerfarne opstart som svampeelsker, det var omkring klokken 11 om formiddagen og jeg havde ikke spist morgenmad.
Kvickly lå ca. 5 minutter væk, jeg skulle bare have et par småting så jeg drak teen (med 0,5-0,8 P. Cyanescens, 2-4 cl vodka og te) og tog direkte afsted.
ca 5-10 minutter senere da jeg står derovre med min indkøbskurv begynder hele butikken (som jeg tidligere har arbejdet i) at blive meget stor og meeeget uoverskuelig, jeg føler at alle kigger på mig og jeg sveder som besat.
Jeg køber mine ting, smider en 200-kroneseddel på disken og skynder mig afsted uden at tænke på byttepenge...
Jeg løb hjem bagefter fordi jeg var overbevist om jeg blev jagtet af en eller anden form for energi eller dæmon der ville trække mig ind i en verden hvor farver ikke eksisterede.
Da jeg kom hjem og fik det bedre opdagede jeg at jeg ikke havde fundet nogen af de ting jeg skulle bruge, men tilgengæld havde købt kinaruller og Tomb Raider-filmen - jeg undrer mig stadig over hvorfor.
Den var dog meget underholdende at se på det tidspunkt forresten. :)

Mvh Jonas!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh º¿º
MaroK skrev:
Ja det kan du have ret i..

Sammenlign evt. med spids nøgenhat fundet på denne tid (14.aug): http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=14964
Se nederst.

De svampe pics du har postet Marok vil jeg så sige er SN. Flot har skú aldrig selv fundet nogen så tidligt.

Ang. de andre svampe billeder her i emnet så vil jeg fraråde at spise dem på så løst et grundlag de slørede billeder er. Heller fraråde og sige folk skal kaste svampene ud på marken igen en gang for meget end komme til at sige de skal spise én svamp vi ikke kan se hvad er :wink:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
R. Girk skrev:
Dextrose skrev:

Det peakede efter et kvarters tid, og på et kraftigt +++ er det uoverskueligt for mig at spise andet end frugt og slik.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dextrose skrev:
R. Girk skrev:
Dextrose skrev:

Det peakede efter et kvarters tid, og på et kraftigt +++ er det uoverskueligt for mig at spise andet end frugt og slik.

Nu tænkte jeg mere på om det var "hakkebøf + tilbehør", der inducerede den hurtige virkning. Og evt. om "tilbehør" involverede øl/sprut.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 48 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]